طراحی داخلی رستوران

ما در این مقاله به مبحث طراحی داخلی رستوران می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی داخلی رستوران

اگرچه ما معمولاً دکوراسیون داخلی را با فضاهای صمیمی و شخصی مانند خانه‌هایمان مرتبط می‌دانیم، اما دنیای طراحی داخلی می‌تواند به انواع دیگر فضاها نیز گسترش یابد و می‌تواند نقش اساسی در اطمینان از استقبال و داشتن شخصیت منحصر به‌ فرد کسب‌ و کارمان داشته باشد. به دلیل کاربرد عالی آن در شخصی سازی فضاها، متخصصان دکوراسیون به طور فزاینده ای مورد نیاز هستند تا اطمینان حاصل کنند که کافه یا رستوران ما کاملاً با خواسته های ما مطابقت دارد.

اولین برداشت خوب

مزایای داشتن یک طراح داخلی در تیم ما، از یک سو، بهینه سازی منابع ما از طریق دید خلاقانه تر و صرفه جویی زیادی در زمان و تلاش ما است. از سوی دیگر، فیگور دکوراتور به ما این فرصت را می دهد که همیشه با توجه به روندهای دنیای طراحی داخلی به روز باشیم و تمام اطلاعات لازم در مورد متریال، پرداخت های مختلف و سبک ها را داشته باشد. 

دستیابی به فضایی صمیمی و خانوادگی مطابق با غذاهایی که ما سرو می کنیم و مشتریان ما در آن احساس راحتی می کنند، برای کسب وفاداری آنها ضروری است.

ویژگی فضایی که می توانیم با ادغام آینه ها یا عناصر شیشه ای در دکوراسیون خود آن را تقویت کنیم. مراقبت از روشنایی ما همچنین به محیط کلی کسب و کار ما کمک می کند تا با ترجیحات ما مطابقت داشته باشد.

شخصیت خود را منتقل کنید

تکرار اهمیت داشتن دکوراسیون کافی برای اطمینان از موفقیت رستوران ما دشوار نیست. مزایایی که داشتن یک متخصص در این زمینه برای ما فراهم میکند به این معنی است که ما نه تنها به یک استقرار مترادف با موفقیت دست می یابیم، بلکه کسب و کار ما کاملاً نشان دهنده این است که ما چه کسی هستیم و چه چیزی را می خواهیم از طریق این پروژه منتقل کنیم. با این هدف، ما باید همیشه عوامل خاصی را در نظر بگیریم و سعی کنیم به آن جزئیات توجه کنیم تا تجربه یک ساعت گذراندن در استقرار ما فراموش نشدنی باشد.

موضوع خود را انتخاب کنید

یکی از راه‌های طراحی نه تنها رستوران، بلکه یک مفهوم هماهنگ و منسجم برای تأسیس ما این است که موضوعی را انتخاب کنیم که با نوع غذاهایی که تصمیم به تهیه آن داریم، مرتبط باشد. هنگامی که ما در مورد رویکردی که می خواهیم به منوی خود ارائه دهیم، روشن شدیم، وقت آن است که سبکی را انتخاب کنیم که می خواهیم در فضای خود غالب باشد و چه سایه ها یا الگوهایی به دستیابی به اثری که می خواهیم در تجارت ما کمک می کند.

مبلمان کاربردی را انتخاب کنید

هنگامی که تصمیم گرفتیم چه نوع دکوراسیونی را می خواهیم در کسب و کارمان حاکم شود، می توانیم به انتخاب قطعاتی که این طرح را تشکیل می دهند و ایده های ما را عملی می کنند، برویم. البته مبلمان مطابق با سبک رستوران ما احساس انسجام را در محل ما تسهیل می کند.

به همین ترتیب، از طریق اثاثیه شیک‌تر یا آرام‌تر، می‌توانیم رسمیتی را که می‌خواهیم به محل خود بدهیم و در نتیجه مقوله‌ای را که می‌خواهیم در محل خود منتقل کنیم، تعریف کنیم.

ما همیشه توصیه می کنیم که دکوراسیون خود را بیش از حد بارگذاری نکنید. کمتر، بیشتر! به یاد داشته باشید که با وجود اینکه فضای خالی را می بینیم، با پر شدن از مشتری، رستوران ما خود به خود زنده می شود. ما باید اطمینان حاصل کنیم که چیدمان میزهای ما شل و راحت است تا مهمانان ما بتوانند تجربه خوشایندی را در محل ما داشته باشند و به همین ترتیب، باید مکانی را طراحی کنیم که به مشتریان ما اجازه دهد از هر لقمه لذت ببرند.

به نورپردازی توجه کنید

یکی از جنبه هایی که در بیشتر موارد مورد توجه قرار نمی گیرد نورپردازی است. و این چیزی است که هرگز نباید از آن غافل شویم! بسیاری از راحتی که یک فضا منتقل می کند در نوری است که ارائه می دهد. ما همیشه باید با انواع مختلف نورپردازی بازی کنیم، شدت نور را تغییر دهیم و البته با اشکال و سبکهایی بازی کنیم که به دکوراسیون ما شخصیت می بخشد و به فضای ما جلوه ای جسورانه و مبتکرانه می بخشد. یکی از راه‌های اعمال این روند، جایگزینی  لامپ‌های گل لاله ذوزنقه‌ای معمولی با لامپ‌های کروی یا گرد است.

به همین ترتیب، ما نباید وسواس نور مستقیم داشته باشیم. برای دستیابی به فضایی گرم و آرام، مهم است که نور را در فضای خود همگن کنیم و چراغ های سقفی را با دیوارکوب های روی دیوار، لوستر یا شمع های مرکزی ترکیب کنیم.

دیوارها را فراموش نکنید!

یک راه بسیار بدیع برای افزودن شخصیت به فضای ما، توجه ویژه به دیوارهایمان است. آویزان کردن آثار هنری در رستوران ما باعث می شود که فضایی روشنفکرانه و پیچیده را منتقل کند و در عین حال رنگ و طرحی را به رستوران ما می بخشد. اگرچه رایج‌ترین کار ادغام نقاشی‌ها با نقوش آشپزی است، اما نباید خود را به معمولی یا رایج محدود کنیم. ضروری است که دکوراسیون دیوارهای ما از خط اصلی تزئینی محل ما پیروی کند و این با موضوع تجارت ما مطابقت داشته باشد.

یک فضای منحصر به فرد ایجاد کنید

همانطور که پیش‌بینی کرده‌ایم، اندازه محل ما هیچ تاثیری در ارائه یک تجربه فعلی و دلپذیر ندارد. با ارتقای این نوع فضا از طریق دکوراسیون هوشمند، می‌توان فضاهایی را ایجاد کرد که بازی بسیار زیادی را به ارمغان می‌آورد و فضایی صمیمی و دلپذیر را ارائه می‌دهد. این مورد در مورد رستوران‌هایی است که با فلسفه برداشت بیشتر، مترهای لازم برای قرار دادن میز و صندلی در محل خود را ندارند، اما مطمئن هستند که همیشه گوشه‌ای راحت و جذاب را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند تا در آن لقمه بخورند.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *