طراحی ویترین مغازه – کلاسیک و مدرن

ما در این مطلب به مبحث طراحی ویترین مغازه – کلاسیک و مدرن خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی ویترین مغازه – کلاسیک و مدرن

طراحی ویترین مغازه یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون مغازه می باشد زیرا ارتباط دهنده مشتریان به دکوراسیون داخلی مغازه است. در حقیقت زیبایی فروشگاه شما، هویت مغازه شما می باشد. مشتریان معمولا اول جذب ویترین فروشگاه و بعد درون فروشگاه می شوند، کمی آن را نگاه می نمایند و بعد به فروشگاه وارد می شوند. اثرگذارترین طراحی فروشگاه ها آنهایی می باشند که برای مدت زیادتری چشم بیینده را مجذوب خود نگه می دارند. با این جمله متوجه می شویم که چرا طراحی شیشه بوتیک می بایست طوری باشد که نشانگر جزئیات دقیق و صحیحی از کالاهای فروشگاه باشد.

می شود با استفاده از تکنیک هایی در طراحی ویترین مغازه آن را بزرگتر، زیباتر و پر جلوه تر نمایش داد. نور پردازی مناسب ویترین می تواند ایده خیلی خوبی برای جلب توجه زیادتر مشتریان باشد. طراحی ویترین فروشگاه نقش خیلی مهمی در برقرای ارتباط با مشتریان بالقوه خواهد داشت. طراحی ویترین مغازه می بایست به آسانی و خیلی زیبا بیانگر کالاهای فروشگاه باشد. در حال حاضر در طراحی ویترین از المانهایی نوینی استفاده می گردد تا مشتریان را به درون فروشگاه راهنمایی کنند.

طراحی ویترین فروشگاه:

ویترین بوتیک از دیگر اجزای درونی فروشگاه اهمیت بیشتری دارد. ویترین در معماری مغازه به معنای هویت اصلی شما می باشد. ویترین باید در عین ساده بودن، جذاب و از همه مهمتر نشانگر برند و زمینه فعالیت شما باشد.

برای داشتن یک ویترین مناسب و شکیل لزوما احتیاج به هزینه های بالا نمی باشد، تنها کافی است طرح آن دارای ایده خلاقانه باشد.

در طراحی ویترین های فروشگاه می توان با به کار گرفتن تکنولوژی های نوینی مانند فویل های تصویری و صفحه های لمسی, یک ویترین مدرن و هوشمند طراحی و اجرا کرد. با بکارگیری این کالاها (تولید کشور انگلستان) برای شما ممکن می شود که به صورت متفاوت دیده شوید.

طراحی ویترین فروشگاه به شکل تصویری (Projection Foils)

در این نوع طراحی شیشه فروشگاه، می توان با استفاده کردن از فویل های تصویری و ویدئو پروژکتور، شیشه ویترین را به یک صفحه نمایشگر بزرگ (از 50 اینتچ تا 200 اینچ) با کیفیت تصویر زیاد تبدیل کرد. فویل های تصویری یکی از تازه ترین تکنولوژی ها در طراحی فروشگاه به شمار می وند که از درون بر روی شیشه ویترین نصب می گردند و به عنوان یک پرده حرفه ای می توانند تصویرهای ویدئو پروژکتور را بر روی شیشه نشان دهند. این فویل ها با ضخامت پایین تر از 1 میلی متر در مدل های شفاف (Transparent)، روز دید (Daylight)، کنتراست بالا (High Contrast) و سایر مدل های تخصصی موجود هستند.

طراحی ویترین فروشگاه هوشمند (Touch Foils)

در این نوع طراحی با استفاده کردن از فویل های لمسی می شود شیشه ویترین را در ابعاد گوناگون (از 32 ایتچ تا 90 اینچ) به صفحه لمسی تبدیل کرد. این به این معنا می باشد که افراد می توانند از خارج از فروشگاه شما و تنها با لمس شیشیه خارجی نیازهای اطلاعاتی اولیه خود را برطرف کنند. فویل لمسی با ضخامت کمتر از 1 میلی متر از درون فروشگاه بر روی شیشه ویترین نصب می گردد. در ویترین فروشگاه هوشمند احتیاج به یک عدد ویدئو پروژکتور (و یا یک تلویزیون ال ای دی – ال سی دی) ، فویل تصویری، فویل لمسی و یک کامپیوتر می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه کت و شلوار

طراحی ویترین مغازه – کلاسیک و مدرن - طراحی دکوراسیون فروشگاهی - طراحی دکوراسیون مغازه - طراحی دکور مغازه - 09121641842 – 02188559485

طراحی ویترین فروشگاه

 واحد طراحی دکوراسیون پایا با در نظر داشتن پلان, زمینه فعالیت و موقعیت مغازه شما، فعالیت طراحی خود را شروع می نماید. بعد طرح اولیه با استفاده کردن از نرم افزارهای سه بعدی طراحی می شود و برای شما فرستاده خواهد شد که بعد از تائید نهایی، ابعاد اجرایی برای شروع مرحله اجرا در اختیار شما قرار گیرد.

شما در هر جای جهان که باشید می توانید از خدمات طراحی فروشگاه شرکت دکوراسیون پایا استفاده کنید. در صورت لزوم شما می توانید تنها از خدمات طراحی دکوراسیون پایا استفاده کنید.

برای دریافتن نمونه های بیشتر با ما تماس حاصل نمائید.

اجرای ویترین فروشگاه

بعد از طراحی فروشگاه، پلان اجرایی در اختیار گروه ساخت و تولید دکوراسیون پایا قرار داده می شود. از آنجایی که فروشگاه محلی برای کسب درآمد میباشد و نمی توان آن را به مدت طولانی بسته نگه داشت، لذا دکور فروشگاه می بایست در کمترین زمان به اجرا درآید. به همین منظور همه ی مراحل تولید در کارگاه دکوراسیون پایا صورت می پذیرد و بعد از مرحله تولید، مرحله نصب و اجرا شروع می شود.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی راحت و با هزینه کمتر

اما در بخش مرتبط با فروش می‌توانید از پوشش‌های دیگری هم برای کف و دیوار‌ها استفاده کنید. برای داشتن یک مغازه شیک پیشنهاد می‌شود برای کف از لمینیت استفاده گردد و برای دیوار از انواع دیوار پوش‌های چوبی، پلاستیکی و دکوراتیو استفاده شود. همچنین قادر هستید ایده‌های خلاقانه و متفاوت هم برای دیوار‌ها مورد استفاده قرار دهید.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *