طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس

ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس

راز فروش بیشتر به نحوه صحیح تزیین لباس فروشی مربوط می شود. هر فضای تجاری، فروشگاهی و غیره اگر دارای دکوراسیون داخلی باشکوه باشد، علاوه بر ایجاد فضایی دنج و دلنشین، مشتریان بالقوه را به خود جذب خواهد کرد.

خوشبختانه دکورهای مدرن و امروزی ظاهری ساده و جذاب دارند که نیاز به هزینه زیادی ندارند. در نتیجه با ایجاد محیط فروشگاهی مدرن به راحتی مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد. به گفته مشتریان دکوراسیون مدرن یعنی فروشگاهی به روز که لباس های نو و باکیفیت داشته باشد.

در این مقاله نکاتی را در مورد دکوراسیون داخلی فروشگاه با شما در میان می گذاریم. می خوانیم چگونه فروشگاه یا بوتیک لباس خود را به فضای دلپذیرتری برای مشتریان تبدیل کنیم؟ برای ایده گرفتن چند عکس هم می بینیم.

از ویترین فروشگاه شروع کنید

ویترین می تواند مثل یک بنر تبلیغاتی عمل نماید. لباس های شیک و جدید خود را حتما در ویترین قرار دهید. برای این کار از کلمه ترند استفاده کردیم چون در جذب عابران کنجکاو موثر است. فروشگاه های بزرگتر از مانکن های زیادی برای تزئین ویترین استفاده می کنند. اگر در ابتدای کار گران است، می توانید طبق سلیقه خود فقط یک یا دو مانکن بخرید و بقیه لباس ها را تا کرده و مرتب روی هم بچینید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاهی

از چیدمان بوتیک یا ویترین فروشگاه خود بازخورد دریافت کنید. به طور مداوم در بازه های زمانی و مناسبت های مختلف نوع و مدل لباس را تغییر دهید تا بیشترین کارایی را از ویترین بگیرید. فراموش نکنید که ویترین نوعی تبلیغ برای فروشگاه شماست. تغییر در دوره های زمانی بسیار طولانی تأثیر منفی بر جذب مشتریان دائمی که در فروشگاه شما مراجعه می کنند دارد.

از اضافه کردن عناصری مانند مجسمه ها و رشته های سبک (برای شب) و گل های مصنوعی زیبا و هر عنصر مرتبط با محصولات خود دریغ نکنید. در ویترین فروشگاه، می‌توانید احساسی را که می‌خواهید مشتریانتان داشته باشند ایجاد کنید.

البته ویترین شما نباید خیلی شلوغ باشد. دکور به هم ریخته نوعی بهم ریختگی ایجاد می کند که ما آن را توصیه نمی کنیم. همچنین وسایل تزئینی بیش از حد باعث می شود که مشتریان به لباس توجه نکنند.

در نهایت حوصله و وقت بگذارید و ویترین خود را بچینید تا مشتریان متقاعد شوند مدل و رنگ لباس های دیگر را بررسی کنند و وارد فروشگاه شما شوند. توجه داشته باشید هنگام مشاهده ویترین توسط رهگذران به هیچ وجه مزاحم آنها نشوید و اجازه دهید با نیت و میل خود وارد مغازه شوند. بدون شک چیدمان اولیه ویترین در نهایت باعث این امر خواهد شد.

اخیراً ویترین مغازه ها را با منظره ساکت تری مرتب می کنند. اگر به دنبال یک ویترین خصوصی و مخصوص هستید، داخل فروشگاه را جوری بچینید که مشتری از بیرون متوجه بشود که تنوع لباس شما واقعا کم نیستند. چون در غیر این صورت تمایل چندانی برای ورود ندارند.

یک مسیر فروش درست کنید

وقتی رهگذران جذب فروشگاه شما شدند، اکنون وقت آن است که با تعریف مسیر فروش از آنها استقبال کنید. حتی در کوچکترین بوتیک ها، ورودی باید ساکت باشد تا مشتریان احساس مزاحمت نکنند.

اگر فروشگاه شما بزرگ است، سعی کنید گذرگاه را با میز و کنسول و انواع رگالیا تعریف کنید. در نظر داشته باشید که مسیر بین رگال ها باید به گونه ای باشد که دو نفر به راحتی از کنار هم عبور کنند. از قفسه های دیواری برای نظم دادن به لباس های اضافی استفاده کنید و تعداد قفسه های وسط فروشگاه را کاهش دهید تا راحت تر از آن عبور کنید.

مطمئن شوید که باید لباس ها و وسایل را متناسب با فضای خود قرار دهید. درگیری های زیاد مشتریان را ناامید می کند و آنها ترجیح می دهند مغازه را ترک کنند. حتی اگر تنوع زیادی لباس دارید.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ برای دکور مغازه

با نورپردازی بیشتر یا دکوراسیون برجسته تر، می توانید جهت مشتریان را هدایت کنید. این جهت گیری باعث ایجاد انگیزه و هیجان در مشتری می شود و کنتراست بالای چیدمان باعث حرکت دائمی او می شود. دکوراسیون فروشگاه پوشاک می تواند چیزی برای گفتن داشته باشد مانند یک داستان.

برای جلب توجه بیشتر می توانید گوشه ای از فروشگاه را برای ست های لباس در نظر بگیرید. یک ست زیبا و کامل انتخاب کنید و کنار هم بچینید. این مجموعه می تواند قبل از هر چیز در ذهن مشتریان شما نقش ببندد و با این کار حتی انتخاب آنها را جهت دهید و فروش خود را افزایش دهید.

تغییرات مداوم و منظم دکوراسیون

فروشگاه های بزرگ و حتی کوچک با توجه به بودجه خود بخشی از آن را به تغییرات دکور اختصاص می دهند. تغییرات کلی دکوراسیون ممکن است گران و درست نباشند، اما تغییرات کوچک بسیار آسان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در نتیجه در رابطه با دکوراسیون داخلی همیشه سعی کنید به روزتر باشید و از فروشگاه های رقیب خود جلوتر باشید. البته کیفیت محصولات فروخته شده در اولویت است. اما آنها برای فروش بیشتر کافی نیستند. هر چه دکوراسیون شما زیباتر باشد و فضای ترافیک آزادتر باشد، مشتریان زمان بیشتری را در فروشگاه شما سپری خواهند کرد.

در اینجا چند ایده ساده برای تغییر دکوراسیون فروشگاه شما وجود دارد.

دکوراسیون فروشگاه پوشاک مناسب برای مجالس

به عنوان مثال برای روز ولنتاین می توانید فروشگاه خود را برای چند روز با کاغذ قرمز و بادکنک تزئین کنید. همچنین با توجه به بودجه خود می توانید از مشتریان خود با آب نبات های رنگی کوچک پذیرایی کنید.

رنگ آمیزی قسمتی از دیوار

یکی از راه های ارزان و زیبا برای تغییر فروشگاه، طراحی یک دیوار ساده و اختصاص آن به گران ترین یا شیک ترین لباس هاست.

آینه

آینه قدی جدید و مدرن یکی از اعضای جدایی ناپذیر فروشگاه های لباس است. آینه را همیشه تمیز و در جای مناسب نگه دارید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر

کمد لباس های قدیمی

شما که فروشگاه لباس دارید می توانید از کمدهای قدیمی استفاده کنید. کمدهای قدیمی اصلاح شده را می توان در تمامی فروشگاه ها با طرح های مختلف بسته به رنگ استفاده کرد. این کمدها ظاهر بسیار جذابی را برای مشتریان ایجاد می کنند و نمی توان هر چند وقت یک بار لباس های داخل کمد را چک نکرد.

کنسول قدیمی

اگر در فروشگاه پوشاک خود اکسسوری های زنانه یا مردانه می فروشید (که پیشنهاد می کنیم به تعداد محدود انجام دهید)، کنسول ها یکی از راه های نمایش آن ها هستند. بسته به سلیقه خود می توانید از کنسول های قدیمی یا جدید استفاده کنید.

فرش قرمز

استفاده از فرش قرمز ارزان قیمت در وسط یا قسمتی از فروشگاه به همراه کنسول یا کمد و کشو می تواند فضای اتاق یا پذیرایی را در نظر مشتریان خوشایند کند.

روشنایی

نورهای گرم و زرد برای چشم راحت‌تر دیده می‌شوند، در حالی که نورهای سفید احساس خنکی می‌کنند. با این حال، هیچ چیز بهتر از نور طبیعی نیست. نور طبیعی می تواند هر فضایی را نرم تر و آرام تر کند. گرمایی که نور طبیعی ایجاد می کند، نور مصنوعی هرگز ایجاد نخواهد کرد. بنابراین اگر فروشگاه شما با پنجره های بزرگ ساخته شده است، فراموش نکنید که به طور مرتب آنها را تمیز کنید تا از این نور طبیعی حداکثر استفاده را ببرید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه ساعت فروشی

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکوراسیون مغازه و فروشگاه، دکوراسیون لباس مردانه و دکوراسیون لباس بچه گانه, طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکوراسیون لباس زنانه، دکوراسیون لباس مردانه و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *