طراحی فروشگاه لباس کودک

ما در این مطلب به مبحث طراحی فروشگاه لباس کودک خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی فروشگاه لباس کودک

ناخودآگاه ویترین برخی از فروشگاه ها به خصوص فروشگاه هایی که لباس بچه گانه می فروشند با لباس های زیبا و کوچک خود نظر شما را به خود جلب می کنند. فضای داخلی و طراحی فروشگاه لباس بچه گانه معمولا چیدمانی از لباس های روشن، دکوراسیونی شاد و دوست داشتنی دارد و شما را خیلی بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد.

بهترین دکوراسیون فروشگاه پوشاک کودک نه تنها اجناس را به طور موثر نمایش می دهد و توجه مشتریان را به خود جلب می کند، بلکه تجربه خرید آنها را نیز افزایش می دهد. بنابراین اولین قدم در جذب مخاطبین مربوط به فروشگاه پوشاک شما جذابیت و ظرافت طراحی دکوراسیون و ویترین مغازه است، پس باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

طراحی فروشگاه لباس کودک

بیشتر مردم بعد دیدن ویترین و دکوراسیون فروشگاه های لباس کودک را لذت بخش می دانند، چون همواره فضایی دلپذیر را تصور می کنند. البته برآورده کردن انتظارات هر مشتری غیرممکن است، اما با به کارگیری روش های طراحی داخلی و بهترین شیوه ها می توانید بهترین دکوراسیون فروشگاه خود را به نمایش بگذارید و فروش را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکور داخلی آتلیه عکاسی

علاوه بر در نظر گرفتن ویژگی هایی که کودکان را جذب می کند، فاکتورهای حیاتی دیگری نیز وجود دارد که والدین در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس بچه گانه باید در نظر بگیرند. یکی از ساده ترین راه ها برای تشویق کودکان به خرید در این فروشگاه، تزیین ویترین و دکوراسیون مغازه با تمی شاد و معصومانه است.

با انتخاب رنگ های زنده و انرژی زا، طرح های کودکانه، فروشگاهی با نور سفید و روشن، تنوع زیاد لباس در رنگ های زنده، دسترسی آسان والدین برای نگاه به انواع لباس ها می توانید ظاهری خاص به دکوراسیون فروشگاه لباس ببخشید.

نکات مهم در طراحی فروشگاه لباس کودک

به طور کلی دکوراسیون فروشگاه باید مشتریان را به خرید تشویق کند و همچنین ظاهری دوست داشتنی و جذاب داشته باشد. با این حال، در مقایسه با بقیه فروشگاه‌ ها، فروشگاه‌ های لباس کودکان حال و هوای متفاوتی را عرضه می‌ دهند.

از آنجایی که والدین و فرزندانشان مشتریان اصلی شما در مورد محصولات کودک هستند، طراحی داخلی شما باید برای والدین و کودکان جذاب باشد. چندین نکته و روش هایی وجود دارد که حتما موقع طراحی یا طراحی ویترین خود رعایت کنید.

برنامه ریزی برای طراحی فروشگاه لباس کودک

وقتی می خواهیم کاری را انجام دهیم، اغلب می خواهیم آن را در سریع ترین زمان ممکن به پایان برسانیم، اما در این شرایط نباید عجله کرد. در عوض، هنگام برنامه ریزی و اجرای طراحی دکوراسیون فروشگاه خود وقت بگذارید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ابزار فروشی

اگر چه ممکن است مشتاق دیدن ثمره زحمات خود باشید، اما اگر صبر کنید و استقامت کنید، در نهایت پاداش خواهید گرفت. برای این کار وقت کافی بگذارید تا بتوانید بهترین دکوراسیون فروشگاه لباس بچه گانه را طراحی و خلق کنید.

ویترین و روش طراحی در فروشگاه لباس کودک

خرس های عروسکی، ماشین های بزرگ و تزئینات دیگر را می توان در درون ویترین قرار بدهید. به کار بردن از بادکنک و چراغ های رنگارنگ هم منجر به جذابیت بیشتر فروشگاه لباس کودکان می شود. یک درخت چوبی را در پنجره خود قرار بدهید و چند لباس شیک به آن آویزان نمایید.

حتی ایده یک چرخ و فلک کوچیکو خوشگل که از هر کابین یک لباس آویزان شده است، امکان دارد جالب باشد. کافی است با توجه به سایز و با استفاده از کمی خلاقیت یک دکوراسیون منحصر به فرد برای فروشگاه لباس کودکان خود طراحی کنید.

انتخاب پالت رنگ مناسب در طراحی فروشگاه لباس کودک

نمی توان انکار کرد که رنگ ها بر روان افراد تأثیر می گذارند و رنگ را به یکی از اصلی ترین جنبه های طراحی داخلی تبدیل می نمایند. در نتیجه به راحتی می توانید رنگ ها را برای جذب مشتری مانور دهید. علاوه بر این، کودکان نسبت به بزرگسالان بسیار بیشتر به رنگ حساس هستند. بنابراین هنگام طراحی فروشگاه لباس کودک، از طرح رنگ های جسورانه استفاده کنید.

از آنجایی که همه لباس‌ها و اکسسوری‌ های کودکان معمولاً رنگ‌ های روشن و شاد دارند، استفاده از زمینه روشن در طراحی فروشگاه و ویترین نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. اگر از طرح رنگی مناسب برای سن کودکان استفاده کنید، مشتریان بلافاصله به فروشگاه شما کشیده می شوند. کافی است فضایی جذاب و خیره کننده طراحی کنید.

درست کردن نقطه کانونی در ویترین فروشگاه لباس کودک

لباس های شما در ویترین نمایش داده می شود، به همین خاطر تا حد امکان از آن محیط در طراحی فروشگاه لباس کودک استفاده کنید. عنصر اصلی در جذب مشتری طراحی یک نقطه کانونی است. دید آن ها حتما با این نقطه تمرکز همسو باشند. علاوه بر این، ترجیحاً لباس ها و سایر اجزای آن در فضای ویترین سازماندهی شود تا مشتریان بتوانند تمرکز بیشتری روی اقلامی که می خواهند بخرند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاهی

استفاده از لوازم بچه گانه در طراحی فروشگاه لباس کودک

اسباب بازی یا شخصیت های کارتونی مناسب برای کودکان امکان دارد در طراحی فروشگاه گنجانده بشود. طبیعتا در این وضعیت حتما خیلی باهوش باشید و تعادل میان لباس و اکسسوری را در نظر بگیرید. از سوی دیگر، یک شخصیت کارتونی جدید ممکن است هر چند وقت یک بار توجه بچه ها را به خود جلب کند.

به همین خاطر ترجیحاً از برچسب هایی به کار برده می شود که به آسانی به دیوار یا شیشه فروشگاه چسبانده بشوند و جدا شوند و عوض بشوند. پوسترها و تصاویر کودکان گزینه های دیگر هستند. تصاویر حیوانات می تواند برای کودکان جذاب باشد زیرا آنها به حیوانات علاقه زیادی دارند. اگر در طراحی فروشگاه لباس کودکان به درستی استفاده شود، آثار هنری می توانند ابزار بسیار قدرتمندی برای جلب توجه مشتریان باشند.

توجه کردن به نورپردازی در طراحی فروشگاه لباس کودک

نورپردازی مناسب می تواند به راحتی مشتریان را جذب کند و فروش شما را افزایش دهد. استفاده از نورپردازی مناسب و جذاب باعث افزایش زیبایی و برجستگی اقلام داخل ویترین و فروشگاه شما می شود. درباره ی نورپردازی حتما متراژ و طراحی فروشگاه لباس کودک خود را در نظر بگیرید. به عبارت دیگر نورپردازی باید با فضای فروشگاه شما هماهنگ باشد.

افزون بر این باید در کنار نور عمومی به ویژه در ویترین فروشگاه از نور طبیعی هم استفاده کنید. البته باید نور کافی برای نشان دادن لباس و همچنین نور ملایم و مناسب برای جلوگیری از خستگی چشم وجود داشته باشد. کودکان با استفاده از لامپ های رشته ای و رشته ای زیبا جذب می شوند.

طراحی متفاوت اتاق پرو

یکی از مهمترین عناصر در طراحی فروشگاه لباس بچه گانه باید اتاق اتو برای کودکان باشد زیرا آنها از اتو کردن لذت نمی برند و ممکن است والدینشان ناامید شوند. با درست کردن یک مکان متمایز و جذاب می توان این پروسه را راحت تر و لذت بخش تر کرد.

در نتیجه ایجاد اتاق کودک با رنگ های شاد، روشن و عناصر دکوراتیو نیازهای آنها را بهتر برآورده می کند. به جای استفاده از حاشیه های چوبی در اتاق پرو، از خلاقیت استفاده کنید و یک چادر بازی بسازید یا از کلبه های اسباب بازی استفاده کنید.

نحوه چیدمان لباس

برای نظم دادن به لباس ها از قفسه های فلزی و چوبی در رنگ های مختلف استفاده کنید. دیگر گزینه های عالی جعبه های فانتزی و قفسه های زیبا هستند. علاوه بر افزودن جذابیت های زیبایی شناختی، چیدمان لباس ها در ارتفاع های مختلف دسترسی بچه ها به لباس را آسان تر می کند. در واقع بهتر است لباس ها را طوری بچینید که بچه ها به آن ها دسترسی داشته باشند، جزییاتی که گاهی در بعضی جاها نادیده گرفته می شود.

کیفیت لباس

علاوه بر توجه به زیبایی و طراحی فروشگاه، باید به جنس لباس نیز توجه کرد، زیرا خانواده ها همیشه تصمیم نهایی را می گیرند. اگر لباس شما کیفیت خوبی نداشته باشد، هر چقدر هم که مغازه خود را زیبا تزئین کنید، فروش خوبی نخواهید داشت.

از آنجایی که کودکان پوست حساسی دارند و از آنجایی که لباس های آنها اغلب گران است، بسیاری از خانواده ها توانایی خرید مکرر آنها را ندارند. در نتیجه باید در فروشگاه خود لباسی داشته باشید که حداقل از کیفیت کافی برخوردار باشد و کودک بتواند مدتی از آن استفاده کند. به همین دلیل کیفیت محصولات را دست کم نگیرید.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ برای دکور مغازه

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکوراسیون مغازه و فروشگاه، دکوراسیون لباس مردانه و دکوراسیون لباس بچه گانه, طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکوراسیون لباس زنانه، دکوراسیون لباس بچه گانه و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *