طراحی داخلی خانه کوچک با ویژگی های جالب

ما در این مقاله به مبحث طراحی داخلی خانه کوچک با ویژگی های جالب می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی داخلی خانه کوچک با ویژگی های جالب

چه کسی دوست ندارد خانه اش احساس کند که فضای بیشتری نسبت به آنچه که دارد دارد؟ زیرا واقعاً همه ما به فضای بیشتری نیاز داریم تا در خانه‌ای سبک‌تر و مطبوع‌تر زندگی کنیم که به خوبی سازمان‌دهی شده و تزئین شده باشد.

اگر به منطقه ای پرجمعیت تر نقل مکان می کنید، ممکن است خود را در خانه ای بسیار کوچکتر از آنچه که به آن عادت کرده اید بیابید و مراقب برخی از ایده های طراحی داخلی فضاسازی باشید. خوشبختانه، دکوراسیون آپارتمان و خانه کوچک به معنای فدا کردن سبک نیست – شما همچنان می توانید یک فضای کوچک شگفت انگیز زیبا، با ویژگی های طراحی داخلی فضای کوچک رشک برانگیز داشته باشید و در عین حال از فضای محدودی که دارید حداکثر استفاده را ببرید. از ایده‌های طراحی داخلی خانه‌های کوچک گرفته تا به‌روزرسانی اتاق کوچکی که تزئین آن برایتان چالش‌برانگیز است – ما شما را با نکات زیرکانه‌ای که از دکوراتورهایمان استخراج شده است، پوشش می‌دهیم.

نمایش آنچه شما نیاز دارید

ناگفته نماند که وقتی صحبت از ایده های آپارتمانی کوچک می شود، کمتر، بیشتر است. با این حال، طراحان داخلی ما همیشه از دیدن تعداد عناصر اضافی که مشتریان فکر می کنند می توانند در یک فضای چالش برانگیز مدیریت کنند، شگفت زده می شوند.

این به این معنی نیست که زندگی به چیزهای ضروری محدود می شود، اما وقتی بهترین ایده های طراحی داخلی را برای یک خانه کوچک در نظر می گیرید، روی آنچه مهم است تمرکز کنید، و آنچه که باعث می شود روزانه احساس عالی و الهام بگیرید – اینها قطعاتی هستند که باید با زندگی کردن

پرده ها را بالاتر آویزان کنید

یکی از دکوراتورهای ما به سرعت اشاره کرد که اولین آپارتمان او یک استودیو کوچک با دیواری از پنجره های چهار فوتی به عنوان نقطه کانونی اصلی بود و تقریباً هیچ چیز دیگری.

او برای استفاده حداکثری از فضای داخلی خانه کوچک خود، به بیرون از جعبه فکر کرد و پرده های شفافی از کف تا سقف نصب کرد تا فضا فوراً بزرگتر و چشمگیرتر به نظر برسد.

به سراغ رنگ دیوار خنثی بروید

توجه داشته باشید که در حالی که پایه میز و صندلی ها ظاهری سنگین دارند، این گوشه کوچک به لطف یک میز رویه شیشه ای هوشمندانه و دیوارهای فوق سفید بسیار سنگین احساس نمی شود.

سطح شفاف میز اتاق را باز نگه می دارد در حالی که دیوارهای سفید (که در طراحی داخلی خانه های کوچک ضروری است) همین کار را انجام می دهند و در عین حال کمک می کنند اتاق نیز روشن تر و پر انرژی تر شود.

از هر سطحی استفاده کنید

وقتی صحبت از ایده های آپارتمانی کوچک می شود، آسمان به معنای واقعی کلمه محدودیت است. از اتاقی که در بالا نشان داده شده است یک نشانه بگیرید و عمودی بروید تا در هر اینچ از خانه کوچک خود استفاده را به حداکثر برسانید.

وقتی همه چیز منظم باشد و قافیه و دلیلی داشته باشد، با هم، هرگز به نظر سنگین نمی رسند.

یک ست را بیاورید

برای هر خانه کوچکی ایده‌آل است، یک نیمکت یا نیمکت برای سرگرمی زیبا و بدون نیاز به آوردن یک مبل سنگین و پر حجم که عرض آن فضای کف را می‌خورد و فضای کمی برای هر چیز دیگری در اختیار شما قرار می‌دهد، ضروری است.

به علاوه، آنها نسبت به مبل‌های سنتی بسیار ارزان‌تر هستند، جابه‌جایی آن‌ها راحت‌تر است، و همچنین بسیار منحصربه‌فردتر هستند.

آن را دنج نگه دارید

وقتی صحبت از ایده‌های آپارتمانی کوچک می‌شود، دنج نگه داشتن فضا باید بی‌معنا باشد. اما باز هم، از مشتریانی که فکر می‌کنند می‌توانند در یک فضای سازش‌آمیز به دنبال سفت و سخت و بزرگ باشند، متعجب خواهید شد.

و از آنجایی که نمی‌توانید چنین جادویی را بدون مصالحه‌های شدید انجام دهید، با رویکرد خود واقع‌بین باشید و گوشه‌های دنج ایجاد کنید تا فضایتان مانند یک خانه دعوت‌کننده باشد.

یک فرش بزرگ را بیاورید

ما تمایل داریم که کفپوش را پایه نهایی طراحی داخلی در نظر بگیریم و پیشنهاد می کنیم هنگام در نظر گرفتن مفاهیم طراحی داخلی خانه های کوچک با کفپوش شروع کنید تا از فضای شما حداکثر استفاده را ببرید.

به سراغ فرش های دو رنگ یا خنثی بروید و بزرگتر شوید تا اتاق را پهن تر و گران تر نشان دهید. یک فرش بزرگتر به عنوان یک فرش کوچک می تواند به کوچکتر نشان دادن اتاق از آنچه هست کمک کند.

بازی با مقیاس

یکی از اساسی‌ترین درس‌های طراحی داخلی خانه‌های کوچک این است که مقیاس برای تک تک وسایل دکوری که وارد می‌کنید اعمال می‌شود. از لامپ‌ها گرفته تا میزهای کناری، همه چیز باید با یکدیگر هماهنگ باشد.

گفته می‌شود، برای علاقه بصری بیشتر، یک تا دو مبلمان بزرگ‌تر را در هر اتاق بگنجانید تا طراحی داخلی با لایه‌های غنی برای فضاهای کوچک ایجاد کنید که به جای گیر کردن در یک گوشه، چشم را در حرکت نگه می‌دارد.

مبلمان را از دیوارها دور نگه دارید

یکی از ساده‌ترین ایده‌های آپارتمان‌های کوچک برای مدیریت این است که همه وسایل را به‌جای دیوارها به سمت وسط اتاق نگه دارید، زیرا فضا بدون هیچ دلیل موجهی تنگ و ناخوشایند می‌شود.

از فضای ذخیره سازی هوشمندانه استفاده کنید

استفاده بهینه از فضای ذخیره سازی که دارید البته ضروری است. فضا در منطقه آشپزخانه بسیار عالی است (از هر طراح داخلی بپرسید). تعداد زیادی هک طراحی داخلی برای کمدهای آشپزخانه وجود دارد که به بهترین استفاده از فضایی که دارید کمک میکند.

تکثیر آسان است، فنجان ها و ظروف را روی دیوار آویزان کنید و تا حد امکان قفسه بندی کاربردی ایجاد کنید. به محفظه‌های ذخیره‌سازی  که از کابینت‌های داخلی بیرون می‌آیند، میزهایی که در یک واحد ذخیره‌سازی جمع می‌شوند، تخت‌های مورفی که از دیوار پایین می‌افتند و میزها و صندلی‌هایی که کارکردهای دوگانه دارند، فکر کنید . وقتی صحبت از طراحی داخلی فضای کوچک می شود، امکانات بی پایان است. شما فقط باید به دقت برنامه ریزی کنید و ذهن خود را برای کارهایی که می توانید در فضای کوچک انجام دهید باز نگه دارید.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *