طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک

ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک

وقتی در مورد دکوراسیون مغازه صحبت می کنیم، در مورد لباس نیز صحبت می کنیم، باید بگویم که هر چه دکوراسیون شما چشمگیرتر و خاص تر باشد، ارتباط مستقیمی با سود و درآمد شما خواهد داشت. باید بدانید که ویترین اولین چیزی است که مشتریان می بینند پس باید جذاب و چشم نواز باشد. از مانکن های خوش لباس، لباس های نو و نور مناسب استفاده کنید.

چیدمان مغازه باید به گونه ای باشد که مشتریان را به داخل مغازه بکشاند. از قفسه ها و قفسه های منظم، راهروهای عریض و اتاق حرفه ای کافی برای استفاده مشتریان کمک بگیرید. فضای امتحان لباس باید تمیز، خصوصی و دارای آینه های بلند باشد. رنگ ها و طرح هایی را انتخاب کنید که با برند و سبک لباسی که ارائه می دهید مطابقت داشته باشد.

از درب ورودی که ویترین فروشگاه شما را در خود جای می دهد تا فضای داخلی و نمایشگاه ها، همه باید اطلاعاتی را بدانند که شما را به هدف نهایی شما برای جذب مشتری هدایت کند. از این رو در مطلب بعدی قصد دارم مطالب تخصصی تری در مورد دکوراسیون فروشگاه لباس به شما بگویم. اگر در این حرفه مشغول به کار هستید با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه کالای ورزشی

طراحی مغازه شما باید بسته به نوع لباس ارائه شده رعایت شود. بر همین اساس پارامترهای مهم و کاربردی برای دکوراسیون مغازه مردانه و زنانه را با شما در میان می گذاریم. با ما همراه باشید.

چیدمان یک فروشگاه لباس زنانه

خانم ها سختگیرتر از آقایان هستند و این کار شما را در دکور لباس فروشی یعنی فروش لباس زنانه کمی سخت می کند.

خلق و خوی خوب ایجاد کنید

  1. فضای امتحان لباس باید تمیز باشد و بوی بد آن نباید مشتریان شما را آزار دهد. این محیط بسیار خصوصی است، بنابراین باید در گوشه مغازه خود آن را دنبال کنید.
  2. سعی کنید از آینه های تمام قد سه طرفه استفاده کنید تا فرد بتواند لباس ها را از همه جهات بررسی کند. هر چه آینه ها و اتاق های رختکن بزرگتر باشند، شانس شما برای فروش بیشتر است.
  3. روشنایی داشته باشید که در راهرو، مغازه و رختکن احساس امنیت را برای مشتری ایجاد کند. از طرفی باید دید کافی برای دیدن لباس وجود داشته باشد و تم رنگی لباس به خوبی نمایش داده شود. برای ایجاد حال و هوای دلخواه از نور استفاده کنید. نورپردازی ملایم و گرم برای یک فضای صمیمی بسیار مناسب است، در حالی که نورپردازی روشن تر و قوی تر برای یک فضای مدرن و شیک توصیه می شود.

رنگ آمیزی مغازه

  1. رنگ ها می توانند تاثیر زیادی بر احساس مشتریان در فروشگاه شما داشته باشند. رنگ های روشن و شاد فضایی پرانرژی ایجاد می کنند، در حالی که رنگ های تیره و خنثی فضای آرامش بخشی را ایجاد می کنند.
  2. علاوه بر رنگ های خاکستری و مشکی می توانید از تم های رنگ طلایی نیز استفاده کنید تا مغازه خود را مجلل تر جلوه دهید.
  3. می توانید لباس های خود را با تم های رنگی متمایز تقسیم کنید. به عنوان مثال شلوار، شال و مانتو را با سه رنگ مختلف رنگ آمیزی کنید تا مشتریان خود را راهنمایی کنید.
  4. توصیه می شود برای دکوراسیون فروشگاه لباس، رنگ بندی ساده را انتخاب کنید تا فضا خیلی شلوغ نباشد و مشتری در هنگام انتخاب سردرگم نشود و بتواند تصمیم بهتری برای خرید بگیرد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون فضاهای اداری

دکوری برای نمایش لباس

  1. برای قرار دادن لباس های کوچکی که به صورت تا شده قابل آویزان نیستند، باید بخشی را به عنوان قفسه در نظر بگیرید. برای مثال بهتر است شال، جوراب و لباس زیر را در این قفسه ها قرار دهید.
  2. قفسه های دیواری به شما کمک زیادی برای نمایش لباس ها می کنند. شما می توانید در صورت داشتن سقف بلند در حین دکوراسیون فروشگاه لباس، قفسه ها را به صورت سه تایی نصب کنید و با ابزار مخصوص خود لباس را به دست مشتری برسانید.
  3. از مانکن ها برای نمایش لباس های کامل و ست های مختلف استفاده کنید. هر چه مانکن شما شیک‌تر و زیباتر باشد، در فروش آن لباس موفق‌تر خواهید بود. گاهی اوقات مشتریان با دیدن لباسی که روی مانکن است تشویق به خرید بیشتر می شوند. عموماً مانکن ها در فضای مربوط به ویترین قرار می گیرند، اما اگر دکوراسیون فروشگاه لباس شما فضای بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد، می توانید از آن در فروشگاه نیز استفاده کنید.

خلاق بودن

  1. خانم ها هنگام خرید بسیار ظریف هستند، بنابراین به جزئیات توجه کنید. حتی اگر شغل شما فروش لوازم جانبی نیست، توصیه می کنیم برای زیباتر جلوه دادن لباس ها از روسری های شیک و گردنبندهای بلند روی لباس استفاده کنید.
  2. سعی کنید برای خود یک لوگو و برند تعریف کنید و آن را در گوشه و کنار مغازه حک کنید. آن را روی نایلون های خود چاپ کنید. حتی می توانید از لوگوی خود به عنوان کارت روی لباس های خود استفاده کنید.
  3. برای شخصیت دادن به مانکن و فضای مربوط به آن می توانید از گل های تزیینی، عناصر هنری خاص و هر وسیله دیگری که مربوط به لباس پشت ویترین باشد استفاده کنید.

دکور فروشگاه لباس مردانه

مردها ممکن است به اندازه خانم ها حساس نباشند، اما می توانند کیفیت لباس شما را از سبک طراحی مغازه شما درک کنند. پس به شما توصیه می کنیم برای دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه هوشمندانه عمل کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکور آرایشگاه مردانه

فضایی برای استراحت مردان فراهم کنید

  1. آقایان تمایل خاصی به خرید ندارند. پس سعی کنید از مبل، صندلی و نیمکت برای قرار دادن آنها در مغازه استفاده کنید. این به آنها این فرصت را می دهد که محصولات شما را بهتر ببینند.
  2. درست بر خلاف دکوراسیون ظریف فروشگاه لباس زنانه، باید لباس ها را در فروشگاه مردانه به صورت منظم و بدون هیچ گونه اکسسوری اضافی به نمایش بگذارید. از شلوغی و شلوغی و شلوغی و شلوغی قفسه ها و قفسه ها خودداری کنید، زیرا ممکن است مردان گیج شوند و از خرید منصرف شوند.
  3. مخاطب خود را بشناسید و در طراحی دکوراسیون مغازه به آن توجه کنید. به عنوان مثال، اگر قصد فروش کت و شلوار دارید، حتما دکوراسیون کلاسیک را در نظر بگیرید. یا اگر قصد فروش به گروه سنی نوجوانان را دارید، حتما دکوراسیون فانتزی و مدرن را با هم ترکیب کنید.

نقش نورپردازی در چیدمان

  1. نور عمومی باید به گونه ای باشد که کل فضای مغازه را به طور یکنواخت روشن کند. برای این کار می توانید از لوسترها، پنل های LED یا چراغ های سقفی استفاده کنید.
  2. برای به تصویر کشیدن قسمت خاصی از مغازه باید نورپردازی تاکیدی را در نظر بگیرید و در آن قسمت مانکن را برای نمایش لباس مورد نظر قرار دهید. نورپردازی تاکیدی برای برجسته کردن موارد خاص یا ایجاد نقاط کانونی در فروشگاه استفاده می شود. برای این کار می توانید از نورافکن ها، هالوژن ها یا رینگ لایت ها استفاده کنید.
  3. نور محلی برای روشن کردن فضاهای خاص مانند اتاق حرفه ای یا پیشخوان استفاده می شود. برای این کار می توانید از چراغ‌ های رومیزی، چراغ‌ های دیواری یا آباژور استفاده کنید.
  4. نورپردازی و دکوراسیون دو عنصر کلیدی در جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در یک فروشگاه پوشاک هستند. بعد از درب ورودی مغازه به فضای داخلی و محیط مخصوص تعویض لباس، اصولاً باید به این اهمیت توجه داشت.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون رستوران مدرن

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه، طراحی فروشگاه بوتیک و دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس , طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و دکوراسیون لباس زنانه …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکوراسیون لباس زنانه، دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *