استفاده از سقف کاذب در طراحی دکوراسیون شرکت ها

ایجاد سبک های جدید در طراحی دکوراسیون شرکت و دفاتر کاری همواره یکی از راهکار های مناسب برای افزایش جذابیت های بصری و فراهم سازی رفاه بیشتر در این محیط ها بوده است. طراحان خلاق همواره در حال کشف و به کار گیری از تکنیک های جدید و مدرن برای منحصر به فرد سازی محیط کار هستند به گونه ای که برای کارمندان و همچنین مراجعه کنندگان مفید و سودمند باشد. یکی از این تکنیک ها به کار بردن سقف کاذب در دیزاین شرکت ها یا محیط های اداری است که به احتمال زیاد شما خواننده ی محترم نمونه های اجرا شده ی این متریال را دیده اید، هرچند شاید در برخی از دکوراسیون های به گونه ای به کار برده شده باشد که از دید عموم بیننده ها پنهان بماند اما در مدل های جدید سقف کاذب شاهد تغییرات جذابی هستیم که این متریال را بسیار چشم نواز و کاربردی تر کرده است. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا از این محصول استفاده می کنیم و به کارگیری آن چه مزایایی را به همراه دارد؟

دکوراسیون شرکت

انواع سقف کاذب قابل استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت

سقف های کاذب نیز همانند انواع دیگر متریال ها و محصولات قابل استفاده در طراحی دکور، دارای انواع متفاوتی هستند که بنا به شرایط پروژه و هدف آن مورد استفاده قرار می گیرند؛ بنابراین تنوع داشتن یک متریال بسیار ضروری است زیرا می تواند تعداد سلیقه های بیشتری را پوشش دهد و نیازهای پروژه های متفاوت را نیز تامین نماید. در ادامه به تعدادی از انواع سقف کاذب اشاره شده است:

  1. گریلیوم: این سقف ها از ورق های آلومینیومی یا اهن ساخته می شوند و تمامی قطعات آن در هنگام نصب، مونتاژ خواهند شد. از مزیت های این نوع می توان به ایجاد نما و جلوه ای متفاوت در دکوراسیون اشاره نمود.
  2. تیغه ای: معمولا از این نوع، برای فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده می گردد. این متریال به گونه ای است که از تعدادی سقف کاذب نواری تشکیل شده است.
  3. ترکیبی: همان طور که از اسم آن مشخص است؛ ترکیبی از چند نوع یا مدل مختلف می باشد که در کنار هم قرار می گیرند و می توان با استفاده از آن ها اختلاف سطح ایجاد نمود؛ این قابلیت جذابیت دکوراسیون داخلی شرکت  و سایر محیط ها را افزایش می دهد.
  1. تایل: یکی از پر کاربرد ترین ها می باشد که دارای انواع مختلفی است و به صورت آویزان نصب می گردد. این نوع را می توان به شکل های مختلفی تولید کرد که این موضوع یکی از مزایای آن می باشد.

همان طور که گفته شد برای ایجاد سبک های جدید در دیزاین و طراحی دکوراسیون اداری از سقف های کاذب استفاده می شود و بدیهی است که این متریال با مزایای خاص خود توانسته است تا حد زیادی موجب ایجاد تغییرات مثبت در صنعت معماری و طراحی شود.

طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار

چرا به کارگیری از انواع سقف کاذب در طراحی دکوراسیون داخلی با استقبال زیاد مواجه شده است؟

– نوآوری و فراهم نمودن طرح های جدید به علت تنوع بالای این محصول

– برخورداری از روش های مختلف نصب به جهت اجرای آسان و سریع و کم هزینه

– تاثیر در افزایش جذابیت و منحصر به فرد شدن دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ بندی ها و طرح های زیبای انواع سقف کاذب که متناسب با هر محیطی قابل استفاده می باشند.

– امکان تعویض یا جا به جایی آسان

– عایق صوتی و حرارتی ( یکی از مهم ترین مزیت های این متریال می باشد که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و هزینه های جانبی را کاهش می دهد )

– پوشش تاسیسات ساختمان ( لوله های ساختمانی که در سقف به کار برده شده ان؛  توسط سقف کاذب به صورت کامل پوشیده خواهد شد و در مواقع ضروری می توان با برداشتن آن به تمامی تاسیسات دسترسی داشت )

در آخر ضمن اینکه امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد اعلام میکنیم که شما عزیزان دریافت خدمات دکوراسیون اداری و دکوراسیون مغازه پایا دکور با ما تماس حاصل فرمایید

برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *