دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس

ما در این مقاله به مبحث دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

دکوراسیون فروشگاه لباس | دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه و مردانه | طراحی فروشگاه لباس

دکوراسیون فروشگاه لباس، از موارد پر اهمیتی است که با توجه به آن باعث رضایت زیادتر خریداران و فروش بیشتر لباس خواهد شد. در طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک نکات و  ویژگی های خاصی وجود دارد که به بهتر شدن آن کمک می کند.

مقدمه ای برای دکوراسیون فروشگاه لباس

دکوراسیون، یکی از مهترین  عواملی است که باعث جذب خریدار و ماندگاری آن در فروشگاه می شود. طراحی یک دکوراسیون جدید و جذاب که مورد توجه افرادی که به مغازه مراجعه می کنند قرار بگیرد، و باعث بیشتر خرید آن ها و در نتیجه بیشتر سود دهی فروشگاه شما می شود. بوتیک یا فروشگاه پوشاک، یکی از آن مغازه هایی است که خریدار مدت طولانی را برای انتخاب و خرید لباس مورد نظر خود در آن میگذرانند.

یک مغازه لباس خوب و پردرآمد، علاوه بر لباس هایی با کیفیت، رفتار بسیار عالی فروشندگان و قیمت های مناسب، می بایست یک دکوراسیون کاملاحرفه ای نیز داشته باشد تا مشتری تحت تاثیر قرار بگیرد؛ و با اطمینان کامل می توان گفت تمام مواردی که گفته شده است، متعلق به دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه می باشد و اگر دکور مغازه لباس جذاب و مشتری پسند نباشد، مراجعه کننده وقت زیادی را در آن نمیگذرانند. به همین دلیل فروشندگان و صاحبان مغازه لباس بایدبه این موضوع توجه داشته باشند تا به سود دهی عالی برسند. طبیعی است برای رسیدن به یک دکوراسیون مغازه لباس خوب و حرفه ای، بایستی موارد و اساسی آن را رعایت کرد. این اصول شامل طراحی ویترین، نور پردازی، اتاق پرو و …می باشد.

دکوراسیون فروشگاه لباس

فروشگاه لباس یا همان بوتیک، یکی ازمهمترین مغازه هایی است که نیازمند طراحی دکوراسیون جذاب و مشتری پسند می باشد. که فروشگاه های لباس  به جدا کردن زنانه و مردانه،یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس بسیاراهمیت دارد، بحث راحتی خریداران در داخل مغازه است.  نورپردازی عالی و همچنین استفاده از رنگ های شاد و متنوع میتواند مشتری پسند و جذاب در ویترین و دکور مغازه،نقش بسیار مهمی در جذب مشتری داشته باشد.

اهمیت بسیار در دکوراسیون فروشگاه لباس

مغازه داران در کسب و کار خود، بایست دکوراسیون مغازه لباس خود را به طوری مرتب کنند که باعث ایجاد حس خرید در مشتری شوند که به فروشگاه آن ها مراجعه می کنند. یک دکوراسیون عالی و جذاب، هیچ وقت از چشم خریدار دور نمی ماند و باعث  بیشترین رضاایت آن ها می شود. رضایت مشتری مهم ترین کلید موفقیت در تجارت و مغازه داری است؛ پس هیچگاه این موضوع را نادیده نگیرید.

نورپردازی عامل مهم در دکوراسیون فروشگاه لباس

نورپردازی استاندارد و اساسی، از مهم ترین نکته هایی است که باید به آن توجه مخصوصی داشت. زاویه های نورپردازی و رنگ هایی که جهت نورپردازی دکور فروشگاه لباس خود در نظر دارید، همگی به حالت و سبکی بستگی دارند که برای مغازه خود در نظر دارید.  اگر وسایل مغازه شما، بیشتر لباس طرح کلاسیک می باشد، بهتر است میزان شدت نور را بیشتر کنید، اگر هم لباسی به سبک آنتیک و لاکچری در مغازه دارید نورپردازی مغازه باید ساده و سبک باشد.

یکی از ممهترین نکاتی که در نورپردازی دکوراسیون فروشگاه لباس باید در نظر داشت، این است که اصلا از چراغ های فلوئورسنت با رنگ سبز و زرد استفاده نکنید. این چراغ ها احساس صمیمیت و دوستانه را از دکوراسیون فروشگاه لباس شما دور می کند و نکته منفی ای برای آن به حساب می آید. نوع منبع نور در روشنایی مغازه و فروشگاه است که در کنار این موضوع، گفتنی است که استفاده از نور سفید در قسمت قفسه بندی و شلف بوتیک، می تواند فکری جذاب باشد. علاوه اگر شما از گیاهان طبیعی در مغازه خود استفاده می کنید، قرار دادن نور در کنار آن ها می تواند به گرم تر شدن محیط کمک زیادی کند.

ویترین در دکوراسیون فروشگاه لباس

ویترین، مکانی است که در آن لباس ها و اجناس هر فروشگاه در جلوی دید مشتری قرار می گیرد و به کمک آن می توان لباس های خود را به اشخاص گوناگونی و با سلیقه و نیازهای گوناگون معرفی نمود. ویترین هر فروشگاه، می بایست نسبت به لباس هایی که در آن فروشگاه حاضر است، طراحی شود. بوتیک و مغازه لباس، از آن نمونه مغازه هایی است که ویترین در آن از اهمیت زیادی برخوردار است و از همین طریق در تولید، طراحی و نصب آن باید بیشترین دقت را داشته باشیم. ویترین دکوراسیون فروشگاه لباس باید به نحوی باشد که لباس های زنانه و مردانه را به خوبی و با بهترین زیبایی به بازدید کنندگان نشان خواهد داد.

اتاق پرو در دکوراسیون فروشگاه لباس

اتاق پرو، مکانی است که خریداران در آن به عوض کردن لباس و امتحان لباس هایی که قصد خرید آن را دارند می نمایند. این اتاق،بیشتر دارای یک هواکش برای تسویه هوای داخل اتاق، چراغ و دستگیره، قفل، آینه قدی و یک چوب لباسی لباس است که لباسهایی که در آن عوض می شوند را در خود نگهداری کند. این اتاق نیز می تواند با قرار دادن یک عکس و برچسب برند های معتبر، جذاب تر از پیش شود.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *