انتخاب اکسسوری لوستر؛ ساده و مدرن یا پیچیده و کلاسیک در طراحی

ما در این مقاله به مبحث انتخاب اکسسوری لوستر؛ ساده و مدرن یا پیچیده و کلاسیک در طراحی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

انتخاب اکسسوری لوستر؛ ساده و جدید یا پیچیده و کلاسیک

در دکوراسیون داخلی اکسسوری لوسترها جنبه قشنگتر کردن و تزئینی را اجرا می کند. به درستی اکسسوری ها،وسایل جانبی خانه بحساب می آید. نمی‌شود از تمام اکسسوری ها در محیط منزل استفاده کرد. چونکه باید از میان دنیای بی انتهایی از اکسسوری ها وسایلی را که خیلی دوست دارید و بنظر شماخوب است را انتخاب کنید. صد البته اکسسوری ها باید با دیزاین و چیدمان محیط شما هماهنگ باشند.

چنانچه با توجه به دکوراسیون داخل منزل اکسسوری ها را انتخاب کنید بیشتر راه را رفته اید. مهترین عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون داخل منزل برای هر سبک نورپردازی درست است. که به عبارتی نور را با کمک عناصر گوناگون دستکاری می کنیم. این کار باعث می شود که محیط جالبتر دیده شود.و انواع نورپردازی ها شامل نورپردازی رشته ایی و مخفی و به شکل اکسسوری هایی مانند لوستر ها و یا آباژورها را می‌توان نام برد.قدیمی‌ترین مدل نورپردازی اکسسوری لوسترها هستند.

انتخاب در لوسترها، دنیای بی انتها از طراحی

لوسترها کلمه ایی است که از ادبیات انگلیسی به ادبیات فارسی تبدیل شده است. به معنی چلچراغ و یا چراغ آویزمی باشد. که یک وسیله روشنایی می باشد که در آن از چندین نوع  مختلف لامپ وصل می‌شود و از سقف یا دیوار آویزان می شود. لوسترها در دو سبک جزیی کلاسیک وجدید طراحی و ساخته شده است. دنیای لوستر بسیار وسیع است از نظر رنگ ها،  واندازه های مواد و کاربرد بسیار فرق دارند.

گاهی  مواقع انتخاب اکسسوری لوسترها بسیار سخت است و فرق بین سبک های آن برای بعضی از اشخاص قابل درک نیست. بایداز  لوسترهای مناسب با توجه به موقعیت انتخاب کرد.برای طراحی لوسترها از متریال های گوناگونی به صورت تک متریال یا ترکیبی استفاده می کنند. مثل تمام وسایل منزل  در مواقع خرید اکسسوری لوسترها باید به نکات گوناگون دقت داشته باشید.

راهنمادر مواقع انتخاب و خرید اکسسوری لوسترها

قشنگی در سبک یک چیز نشان دهنده محیط مورد نظر است که یک امر مهم بحساب میآید. اولین نکته‌ که باید درمواقع خرید اکسسوری لوسترها در مورد آن  دقت کنید. و در سبک دکوراسیون منزل و محیط  مورد نظر است. و نمی‌توان یک لوستر کلاسیک  را با طراحی لاکچری را برای یک دکوراسیون جدید و مینیمال انتخاب کرد.

هارمونی که بین اجزای این لوستر در محیط منزل اهمیتی بسیاری دارد.درمواقع انتخاب لوسترها ازلحاظ اندازه و شکل آن  باید توجه داشته باشید. اگر متراژ کم و ارتفاع سقف خانه پایین است یک لوستر بزرگ محیط آن را کوچک و ناهمگون می‌کند.

لوسترهای جدید

این لوسترهای جدید کوچک با یک طراحی عالی و بهترین انتخاب است. که روز به روز طرح ‌ها ی و متریال های جدید برای ساخت لوسترها وارد بازار شده است. که با توجه به پیشرفت به گونه ای ساخته شده است که در محیط جلب توجه کنند.

انواع لوسترها برای تمام سلیقه ها

دو سبک مهم در ساخت اکسسوری ها وجود دارد.که اکسسوری لوسترها نیز از این امرجدا نیست.این دو سبک متداول در طراحی لوسترها عبارت است از:

سبک کلاسیک:

این سبک نئوکلاسیک نیز برگرفته از سبک کلاسیک است.که  گزینه های زیادی در این سبک کلاسیک برای انتخاب لوسترهاا وجود دارد. که از فلز، شیشه و کریستال در این سبک مورد استفاده قرار میگیرد.بیشتر به شکل شمعدانی و جای شمع طراحی می شود. اصل و ریشه و اصالت سبک کلاسیک است. که دراین سبک به هیچ عنوان  از مد نمی افتد.

سبک مدرن:

در اصل در سبک مدرن، سادگی در کمال قشنگی است. در مخالف در سبک کلاسیک و دوری  از تجملات شکل گرفته است. که از طرح های ساده مانند خط های هندسی استفاده میشود. که شکل براق دارند و بیشتر از استیل و استیل آبکاری رنگ هایی برای طراحی و تولید آن از این سبک استفاده می شود. لوستر های طراحی شده به سبک جدیدبرای دکوراسیون و محیطی جدید مینیمال بکار میرود.

لوسترها، تکمیل کننده محیط داخلی هستند

لوسترها چیدمانمحیط دخل خانه را تکمیل کرده و گاهی اوقات با طراحی غیر معمول درمحیط جلوه می کند. بنابرراین در این دو سبک ذکر شده،که مدل های دیگری از لوستر ها نیز باید طراحی و ساخته شود.

مدل های اکسسوری لوسترها  عبارت است از:

لوستر های سنتی:

طراحی و نقش هایی از شکل های خاص گرفته بر روی آن به شکل سنتی میباشد که در سبک کلاسیک علاقه دارند. در محیطی تاریخی و گذشته بیشتر استفاده می شوند. برای مثال: لاله هایی است که با شیشه یا لامپ های  بسیاررنگی تزیین می شوند.

لوسترهای چند طبقه:

لوسترها به چند طبقه طراحی شده است.  که در سبک جدید و کلاسیک طرح های زیاد و منحصر به فردی ساخته میشود.

لوسترهای کریستالی یا شیشه ای:

از کریستال های روشن، کوچک و بزرگ و کنار یکدیگر به وجود آمده اند.که به انعکاس نور درمحیط به ماکمک می‌کنند و قشنگی خاصی را میدهد. البته قیمت بسیاربالایی نیز دارند.

لوسترهای شاخه ای:

در واقع شاخه ای طراحی و ساخته می‌شود.  که متنوع در ساخت این کار بسیار بالاست.

لوستر های فانتزی:

در طراحی و ساخت آن از شکل ومدل خاصی تبعیت نمی‌کند. برگرفته از فکرهاو خلاقیت طراحان است. که برای دکوراسیون جدیدو مینیمال مناسب می باشد.

لوستر هایی حبابی:

دور لامپ، شیشه ای مانند قرار دارد که نور را به طور کامل سایه را منعکس می‌کند. یک طرح قشنگ و چشم نواز است.

لوستر های چوبی، لوستر معرق چوب، لوستر شمعی و… مدل هایی دیگری از اکسسوری لوسترها  هستند.که در دکوراسیون داخل خانه می توانید در جا های مختلف مانند:پذیرایی، اتاق خواب ها  راهرو و حتی آشپزخانه از اکسسوری لوسترها مورد استفاده قرار دهید. که لوسترها برای اتاق نشیمن باید با دقت خاصی انتخاب شود. طراحی لوسترها درمحیط داخل می تواند از عنصر کلیدی باشد که توجه مهمان را به خود جلب کند.

و برای آشپزخانه طرحی را انتخاب کنید که بسیار ساده  و شیک باشد و نور آن آرامش بخش که در محیط منعکس کند. یک لوستر کریستال شیشه ای که در کنار میز ناهار خوری می تواند جلب توجه کند و به یک آشپزخانه  اصیل تبدیل شود.در اتاق خواب   ها  نیز  میتوان از لوستر ها ی با نقش ویژه ای را به راحتی میتوان ایفا کنند.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *