طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پارچه فروشی

ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پارچه فروشی خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

4 نکته طلایی برای دکوراسیون فروشگاه پارچه فروشی

مطمئن شوید که مشتری های شما در خرید از مغازه پارچه فروشی تان لذت می برند. از آنجایی که فروشگاه های آنلاین در رقابت با خرید های حضوری خیلی خوب عمل می نمایند احتیاج به داشتن یک دکوراسیون فروشگاه با کیفیت عالی را برای جذب مخاطب زیاد می کنند.

1. قفسه بندی فروشگاه پارچه فروشی

قفسه بندی فروشگاه پارچه فروشی در صورتی که به هم ریخته باشد، مشتری های شما به سختی می توانند انواع گوناگون طرح های زیبا را از یکدیگر تشخیص دهند. به هم ریختگی، کار برداشت پارچه از قفسه را هم دشوار تر خواهد نمود. رول های پارچه ای روی یکدیگر چیده شده هم روی یکدیگر سایه می اندازند و از دید بعضی دیگر ممانعت خواهند نمود. قفسه هایی از این نوع تنوع شگفت انگیز چاپ، رنگ و پارچه های با کیفیت خوب را که برای نمایش قرار داده اید را نشان نخواهد داد.

در طراحی دکوراسیون فروشگاه پارچه فروشی دوم همه چیز منظم و مرتب می باشد و پارچه ها به شکل عمودی در عرض قفسه دیواری قرار داده شده اند. قفسه های دیواری هزینه ساختن پایین تری دارد، قفسه بندی راهی جهت منظم کردن پارچه های شما می باشد و محیط کمتری را اشغال می نماید. پارچه ها بر روی قفسه های دیواری چیده خواهند شد. قفسه بندی سبب از بین رفتن پشته های پارچه ای می گردد و برای شما این را ممکن می سازد، پارچه های خودتان را به شکل منظم و مرتب نگه دارید. این چیدمان سبب می گردد تا خیاطان و خریداران عمده قادر باشند در محدوده فوق العاده و واضح شما جستجو نمایند.

بیشتر بخوانید: طراحی ویترین مغازه – کلاسیک و مدرن

برای نظم و نشان دادن رول های پارچه ای خود قفسه ای مثل این را امتحان نمائید. با این نوع قفسه مشتری ها می توانند به سادگی پارچه ها را ورق زده و آن چه را جست و جو می نمایند بیابند. قفسه هایی از این نوع همینطور پارچه های شما را به ترتیب رنگ، سبک، دامنه و غیره منظم می نمایند که قدم بعدی جهت حفظ ویترین های مرتب و چشم نواز فروشگاه پارچه فروشی شما میباشد.

2. مدل چیدمان فروشگاه پارچه فروشی

مدل چیدمان فروشگاه پارچه فروشی در صورتی که سازمان دهی شده باشد، جستجو کردن پارچه های دلخواه را برای مشتری هایتان ساده می نماید. با انجام دادن این کار، مشتری را خیلی ساده به رنگ و نمونه دلخواه راهنمایی می نمائید، بودن نمونه های شبیه در کنار یکدیگر بازه خرید مشتری را زیاد می کند که قادر است مشتری را ترغیب به خرید زیادتر نماید. خیلی عالی! شما همین الان یک فرصت فوق العاده برای فروش زیادتر ایجاد نموده اید. این کار تقریباً مثل وب سایتی است که می تواند پارچه هایی را پیشنهاد دهد که مشتری های امکان دارد آن ها را دوست داشته باشند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاهی

نکته:

به شیوه های گوناگونی می توانید پارچه های خودتان را دسته بندی و منظم نمائید. رنگ، الگو، تم، بافت، ترکیب، عرض، برند و …

3. در دکوراسیون فروشگاه پارچه فروشی خودتان به مشتری های خودتان ایده ببخشید!

فروشگاه را با خلاقیت ها و ایده های خودتان تزئین نمائید تا نشان دهید چطور می توان از پارچه ها استفاده نمود. این یکی از بهترین شیوه ها برای متقاعد ساختن مشتریان جهت خرید پارچه می باشد. از طریق این موارد می توانید پارچه هایی که با یکدیگر ست میشوند و انواع لباس هایی که پارچه برای آن ها مناسب می باشد پیشنهاد بدهید. پارچه ها را بر روی مانکن نمایش دهید، بهترین و نفیس ترین پارچه ها را جهت مشاهده مشتریان نمایش دهید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

چند شیوه ابتکاری جهت نشان دادن پارچه های خود پیدا کنید و یک محیط سرگرم کننده جهت خرید مشتریان به وجود آورید. با این کار قطعا تجربه به یادماندنی را به مشتری های خود می دهید تا آن ها به خریداران همیشگی تبدیل نمائید.

فقط مانکن را مورد استفاده قرار ندهید! چیزی متفاوت و فریبنده به وجود آورید. جاذبه های گوناگون و ابتکاری، توجه مشتری ها را به خود جلب می نماید. این شیوه خیلی تاثیرگذارتر از شیوه های معمولی می باشد و پارچه های شما را به شیوه ای سرگرم کننده و خلاقانه به مشتری ها نشان می دهد. پارچه ها را به یاد ماندنی نمائید!

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر

4. دکوراسیون فروشگاه پارچه فروشی خودتان را زنده و روشن نگه دارید.

دکوراسیون فروشگاه پارچه فروشی روشن به معنی پارچه های پر جنب و جوش و محیطی شاد می باشد! نورپردازی درست روی پارچه ها خیلی مهم می باشد تا رنگ های غنی واقعی آنها نمایش داده شود و به آن ها توجه شود. یک مغازه گرم و روشن با ظاهری دوستانه، در جذب خریداران کمک می نماید. یک ویترین پارچه فروشی جذاب هم برای جلب مشتری خیلی کلیدی میباشد که در مرحله بعدی به آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی 

آیا تا به حال به فروشگاهی با بوی عجیب و غریب پارچه و پلاستیک رفته اید؟ نامطلوب بود؟ فروشگاه خود را با یک شمع عطری یا پخش کننده عطر و خوش بو کننده هوا، معطر سازید. به مشتری های خود تجربه لذت بخشی داده و بگذارید بوی مطبوع و تمیز مغازه تان را فرا بگیرد.

جمع بندی نهایی!

  • پارچه های خودتان را کاملا منظم و مرتب نگه دارید.
  • بهم ریختگی را با استفاده کردن از نمونه بندی، استندها و قفسه های پارچه مرتب کنید.
  • مغازه خود را به درستی نورپردازی نموده و تمیز و روشن نگه دارید.
  • مطمئن شوید که پارچه های شما به سادگی قابل دستیابی و لمس نمودن می باشند.
  • پارچه های زرق و برق دار خودتان را نمایش دهید و به مشتری های خود ایده بدهید!

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، طراحی دکوراسیون پوشاک و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *