ما در این مطلب به مبحث دکور مغازه پوشاک زنانه خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
دکور مغازه پوشاک زنانه
دکور فروشگاه پوشاک زنانه تاثیر زیادی در جذب مشتری و کسب درآمد دارد. لحظه ای که مشتریان وارد بوتیک می شوند، در اولین ثانیه هایی که به اطراف نگاه می کنند تصمیم می گیرند که آیا می خواهند بمانند یا نه. به همین دلیل طراحی و دکوراسیون بوتیک شما عامل بزرگی برای فروش بیشتر است.
خبر خوب این است که برای سرمایه گذاری در دکوراسیون فروشگاه لباس خود به پول زیادی نیاز ندارید. حتی با بودجه بسیار اندک، می توانید پتانسیل کامل فروشگاه پوشاک خود را با طراحی متفکرانه به نمایش بگذارید. بنابراین اگر می خواهید فروشگاه لباس زنانه جدید خود را طراحی کنید یا فروشگاه فعلی خود را دوباره طراحی کنید، ایده هایی را که در این مقاله از کارشناسان طراحی فروشگاه گردآوری کرده ایم، بررسی کنید.
دکوراسیون یک مغازه کوچک لباس زنانه
بوتیک یک فروشگاه لباس کوچک است که در فروش یک نوع خاص از محصول، معمولا یک سبک خاص از لباس تخصص دارد. این بوتیک اغلب انواع مختلفی از کالاهای مرتبط مانند لباس زنانه، کیف پول، کفش و … را به فروش می رساند.فروشگاه لباس زنانه نوعی بوتیک است. اگر تصمیم به افتتاح یک بوتیک دارید، به یاد داشته باشید که یک طرح خوب با برنامه ریزی مناسب، فروش شما را افزایش می دهد.
چیدمان فروشگاه لباس بر اساس یک تم یا موضوع
طراحی را با تصمیم گیری در مورد تم دکور فروشگاه لباس خود شروع کنید. هر بوتیکی باید یک موضوع داشته باشد تا مشتریان بتوانند آن را از بین مغازههایی که بازدید میکنند انتخاب کرده و به خاطر بسپارند.
اگر لباس شنای زنانه می فروشید، احتمالاً تم ساحلی خواهید داشت، اما استایل آن می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، از رنگ های غنی غروب خورشید برای ایجاد فضایی پیچیده اما دلپذیر استفاده کنید یا از زرد، سبز و آبی روشن برای ایجاد فضایی جالب استفاده کنید.
طراحی جذاب ویترین بوتیک زنانه
ویترین بوتیک زنانه شما مشتریان را جذب می کند یا آنها را از فروشگاه دور می کند. یک صفحه نمایش پنجره ای طراحی کنید که جذاب باشد بدون اینکه جذاب باشد. از آنجایی که بوتیک ها از یک محصول متمایز استفاده می کنند، نمایشگر شما باید جلوه خاصی داشته باشد تا سلیقه شما را در آنچه می فروشید به مشتریان نشان دهد. به عنوان مثال، یک موزاییک استیل ضد زنگ حسی با تکنولوژی بالا برای دکور فروشگاه لباس زنانه ایجاد می کند.
تزیین ویترین در دکور مغازه پوشاک زنانه
حتما برای شما هم پیش آمده که در پیاده رو راه می روید و ناگهان ویترین یک فروشگاه کیف و کفش شما را به خود جذب می کند و خریدهای غیرمنتظره و هیجان انگیزی انجام می دهید. این جرقه تنها در صورت تزیین صحیح ویترین ایجاد می شود. تزیین صحیح ویترین تقلبی است که مشتری را به داخل می کشاند و او را برای خرید جذب می کند. زیباترین و بهترین محصولات خود را پشت ویترین قرار بدهید. اگر کالایی قیمت بسیار مناسبی دارد یا تخفیف دارد حتما ذکر کنید.
مرتباً ویترین را عوض کنید و محصولات جدیدی قرار دهید تا بتوانید مشتریان همیشگی خود را راضی نگه دارید و همیشه چیز جدیدی برای ارائه داشته باشید. تمیزی شیشه جلو موضوع مهمی است که نباید از دید شما پنهان بماند.
نورپردازی عامل مهم دیگری است که برای نمایش مناسب زیبایی محصول ضروری است. در واقع هر چقدر هم که برای داشتن یک ویترین فانتزی و شیک هزینه کنید، اگر نورپردازی مناسبی نداشته باشید، وسایل شما به خوبی دیده نمی شوند و سرمایه گذاری شما بی فایده خواهد بود.
فضای مناسب ایجاد کنید
با ایجاد فضایی صمیمی از اندازه کوچک طراحی بوتیک به نفع خود استفاده کنید. استفاده از نور ملایم، به جای روشنایی شدید لامپ های فلورسنت معمولی که در فروشگاه های بزرگتر استفاده می شود، در ایجاد این فضا کمک زیادی می کند. از روشنایی استراتژیک برای روشن کردن محصولات خود استفاده کنید و آنها را در زیر نورهای نقطه ای نشان دهید.
فرش یا کفپوش چوبی مرغوب نسبت به سرامیک و سنگ حس جذابیت بیشتری ایجاد می کند. مانند طراحی ویترین، فضای داخلی بوتیک نیز باید جلوه ای منحصر به فرد را به بیننده منتقل کند که نمایانگر سلیقه شما باشد و طعم خاصی به مغازه بدهد.
به خاطر داشته باشید که افزودن بافت های پر زرق و برق مانند ساتن، مبلمان به سبک غیر معمول یا مبلمانی که دوره زمانی مشخصی دارند می تواند به شما در اجرای یک طرح خاص کمک کند.
نحوه قفسه بندی دکور فروشگاه لباس زنانه
طراحی فروشگاه پوشاک باید دارای فضایی روان باشد تا مشتریان بتوانند در قفسه های لباس یا محیط مغازه حرکت کنند. هدف شما تشویق مشتریان به لذت بردن از مرور محصولات شما است، ترجیحاً این جستجو باید تا حد امکان کارآمد باشد. این به معنای اجتناب از راهروهای مستقیم به دیوارهای بن بست است که سایر مناطق فروشگاه را مبهم می کند.
قفسههای چرخان و کوچکتر با نمایشگرهایی که محیط فروشگاه را نشان میدهند، مشتریان را تشویق میکند تا بیشتر جستجو کنند و متعاقباً زمان بیشتری را در فروشگاه لباس کوچک بگذرانند.
برای ایجاد بخش های مختلف در فروشگاه می توانید از نقاط مرکزی مانند مانکن استفاده کنید که نوع خاصی از محصولات شما را نمایش می دهد. این استراتژی به فروشگاه شما کمک می کند تا از شلوغی جلوگیری کند. چیدمان را به صورت دوره ای تغییر دهید تا فروشگاه برای مشتریان همیشگی شما جالب باشد و اقلام فصلی را به نمایش بگذارد.
پیشخوان یک فروشگاه لباس را در نظر بگیرید
به جای پیشخوان مربعی غیر قابل انعطاف رو به در ورودی، فضای دلپذیرتری را در طراحی فروشگاه لباس خود ایجاد کنید. میز را در گوشه پشتی قرار دهید تا بتوانید بدون خیره شدن به مشتری در حالی که از کنار آن می گذرد، ورودی را ببینید.
از میزی متناسب با دکور استفاده کنید، مانند میز ترمووود یا حصیری برای یک فروشگاه پوشاک طبیعی و سازگار با محیط زیست. اگر فروشگاه شما یک پیشخوان دارد، پانل های پارچه ای را در اطراف آن آویزان کنید تا ظاهر آن را نرم کند.
خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکوراسیون لباس زنانه، طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه و طراحی داخلی مغازه پوشاک زنانه, طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و …..
جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه، طراحی داخلی مغازه پوشاک زنانه و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.
شماره های تماس:
دفتر طراحی
- تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
- 09121641842– 02188559485
دفتر کارخانه کرج
- کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
- 02634484956 – 09121641842
- واتساپ : 09333695121