طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری
دکور مغازه لباس کودک - پایا دکور - 02634484956 - 09121641842
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

دکور مغازه لباس کودک

ما در این مطلب به مبحث دکور مغازه لباس کودک خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه  و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

دکور مغازه لباس کودک

به صورت ناخودآگاه، ویترین بعضی از فروشگاه‌ ها، مخصوصا فروشگاه‌ هایی که لباس‌ های کودک به فروش می رسانند، با لباس‌ های زیبا و کوچک‌ خودشان، توجه شما را جلب می نمایند.

محیط داخلی و طراحی مغازه لباس کودک، به طور معمول چیدمانی از لباس‌ های روشن، دکوری شاد و دوست داشتنی دارد و شما را خیلی زیادتر تحت تاثیر قرار خواهد داشت.

بهترین دکور فروشگاه لباس کودک، نه تنها به صورت تاثیرگذار اجناس را نمایش می دهد و توجه مشتری ها را به خود جلب می نماید، بلکه تجربه ی خرید آنها را هم زیاد می کند.

بر همین اساس نخستین گام در جذب مخاطبان مربوط به فروشگاه لباس شما جذابیت و ظرافت طراحی دکور و ویترین مغازه می باشد، بر همین اساس می بایست به آن توجه مخصوصی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان 

نکات حائز اهمیت در طراحی مغازه لباس کودک:

به صورت کلی، دکور فروشگاه می بایست ترغیب کننده مشتری ها برای خرید باشد و همینطور دوست داشتنی و جذاب به نظر بیاید. با این حال، در قیاس با بقیه ی فروشگاه‌ ها، فروشگاه لباس کودک حال و هوای متمایزی را ارائه می کنند.

از آنجا که والدین و فرزندانشان مشتری های اصلی شما در زمان ارائه محصولات کودک می باشند، دکور شما می بایست برای والدین و فرزندان جالب باشد.

نکته ها و تاکتیک های زیادی موجود است که می بایست در زمان طراحی یا طراحی دوباره ی دکور فروشگاه خودتان از آنها پیروی نمائید. در پاراگراف های بعدی بعضی از حائز اهمیت ترین آنها را فهرست می نمائیم.

برنامه ریزی برای طراحی مغازه لباس کودک

هنگامی که می خواهیم کاری انجام بدهیم، بیشتر می خواهیم آن را در فوری ترین وقت ممکن به پایان برسانیم، ولی در این وضعیت نباید عجله داشته باشید. در عوض، در زمان برنامه ریزی و اجرا کردن طراحی دکور فروشگاه خودتان وقت بگذارید.

اگرچه امکان دارد مشتاق دیدن ثمره کار خودتان باشید، ولی در صورتی که صبر نمائید و کارها را با حوصله جلو ببرید، در انتها مزد کار خود را خواهید گرفت. وقت کافی را برای این کار صرف نمائید تا قادر باشید بهترین دکور فروشگاه لباس کودک را طراحی و ایجاد نمائید.

ویترین و روش طراحی آن در مغازه لباس کودک

خرس های عروسکی، اتومبیل های بزرگ و بقیه ی تزئینات را می شود در درون ویترین قرار داد. استفاده کردن از بادکنک ها و نورهای رنگارنگ هم سبب جذابیت زیادتر فروشگاه لباس کودک می گردد.

یک درخت چوبی را در ویترین خودتان قرار بدهید و چند لباس شیک روی آن آویزان نمائید. حتی تصور چرخ و فلک مینیاتوری آویزان گردیده از هر کابین یک لباس امکان دارد جالب باشد.

کافی می باشد براساس اندازه و با استفاده کردن از اندکی خلاقیت دکوری خاص برای فروشگاه لباس کودک خودتان طراحی نمائید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک دندانپزشکی 

انتخاب کردن پالت رنگی مناسبی در طراحی مغازه لباس کودک

نمی شود انکار نمود که رنگ ها بر روح و روان اشخاص اثر می گذارند و رنگ را به یکی از حائز اهمیت ترین جنبه های طراحی داخلی تبدیل می نمایند. در نتیجه، شما به راحتی قادر خواهید بود برای جذب مشتری بر روی رنگ ها مانوور دهید.

افزون بر این، کودکان در مقایسه با بزرگسالان به رنگ خیلی حساس تر می باشند. بر همین اساس در زمان طراحی فروشگاه لباس کودک، از یک طرح رنگی جسورانه استفاده نمائید.

از آنجا که تمام لباس‌ ها و اکسسوری‌ های کودکان به طور معمول دارای رنگ‌ های شاد و روشن می باشند، استفاده کردن از پس‌ زمینه روشن در طراحی مغازه و ویترین نتایج بهتری را دارد.

در صورتی که از طرح رنگی مناسب با سن کودک ها استفاده نمائید، مشتری ها بلافاصله به مغازه ی شما کشیده می گردند. تنها کافی می باشد که یک محیطی جذاب و خیره کننده طراحی نمائید.

ایجاد نقطه ی کانونی در ویترین مغازه لباس کودک

جنس های شما در ویترین نمایش داده خواهد شد، بر همین اساس از آن محیط تا حد امکان در طراحی مغازه لباس کودک استفاده نمائید. عنصر اصلی در جذب کردن مشتری ها طراحی یک نقطه کانونی می باشد.

دید آنها می بایست با این نقطه تمرکز همسویی داشته باشد. افزون بر این، ترجیحاً پوشاک و بقیه ی اجزاء در محیط ویترین سازماندهی گردد تا مشتری ها تمرکز زیادتری روی اقلامی که می خواهند تهیه کنند، داشته باشند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار

استفاده کردن از وسایل کودکانه در طراحی مغازه لباس کودک

اسباب‌ بازی‌ ها یا فیگورهای کارتونی خوب برای کودکان امکان دارد در طراحی مغازه گنجانده گردند. طبیعتا در این وضعیت می بایست خیلی زرنگ باشید و تعادل میان لباس و اکسسوری را در نظر داشته باشید.

از سوی دیگر، یک شخصیت کارتونی جدید امکان دارد هر چند وقت یک دفعه توجه بچه ها را به خودش جلب نماید. بر همین اساس، ترجیحاً از برچسب هایی استفاده گردد که به سادگی به دیوار یا شیشه مغازه چسبانده شوند، برداشته گردند و جایگزین گردند.

پوسترها و تصویرهای بچه ها گزینه های دیگر می باشند. تصاویر حیوانات قادر است برای کودکان جذاب باشد چون آنها علاقه بسیاری به حیوانات دارند. زمانی که آثار هنری به طور صحیح در طراحی مغازه  لباس کودک استفاده قرار شوند، امکان دارد ابزار خیلی قدرتمندی برای جلب توجه مشتری ها باشد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه 

توجه کردن به نورپردازی در طراحی مغازه لباس کودک

نورپردازی مناسب به راحتی قادر است سبب جذب مشتری و در نتیجه زیاد شدن فروش شما گردد. استفاده کردن از نورپردازی مناسب و جالب، زیبایی و برجستگی جنس های درون ویترین و فروشگاه شما را زیاد می کند.

درباره ی نورپردازی، می بایست به مساحت و طراحی مغازه لباس کودک خودتان توجه نمائید. به عبارت دیگر، نورپردازی می بایست با محیط فروشگاه شما هماهنگی داشته باشد.

افزون بر این، شما می بایست افزون بر روشنایی عمومی، مخصوصا در ویترین فروشگاه، از نور طبیعی هم استفاده نمائید.

البته می بایست نور کافی برای نشان دادن لباس ها و همینطور نور ملایم و مناسب برای پیشگیری از خستگی چشم موجود باشد. کودک ها با استفاده کردن از لامپ های ریسه ای و رشته ای خاص جذب خواهند شد.

برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟