ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه
اگر وارد یک مرکز خرید بزرگ در مرکز شهر شوید، احتمالا احساس کنید که صنعت پوشاک بیش از حد فعالیت دارد، اما با این حال، باز هم فضای مورد نیاز برای تشکیل دادن یک فروشگاه لباس مردانه دیگری هم وجود دارد! به خصوص اگر چیزی منحصر به فرد و جدیدی را در منطقه خود، به مصرف کنندگان ارائه دهید.
اگر شما در عرصه لباس های آقایان فعالیت می کنید و قصد دارید که مغازه لباس مردانه خود را از بقیه اشخاص متمایز کنید و یا در فکر راه اندازی کردن یک بوتیک مردانه نو هستید
نیاز است که کارهایی که ضرورت دارند و مهم هستند را برای طراحی کردن و دکور کردن بوتیک مردانه انجام دهید و یک فروشگاه لباس یا مغازه منحصر به فرد داشته باشید و از این روش، مشتری های بیشتری را جذب کنید.
دکور کردن مغازه مردانه را از ورودی آن شروع کنید
ورودی و دکور فروشگاه یا بوتیک، جایی است که کمک می کند تا مردم عادی را به مشتریان دائمی تبدیل کنید. چنین منطقه ای است که مشتریان، مکان کلی فروشگاه را از طریق چیدمان چشمگیر، موسیقی کلاسیک و نور احساس می کنند و موجب می شود تا مشتریان را به بررسی کردن بیشتر فروشگاه شما متقاعد و یا منع کند.
در واقعیت، ویترین و ورودی فروشگاه، مکانی است که مشتری ها در مورد مغازه شما سخن می گوید و این مسئله را مورد بررسی قرار می دهند که آیا فروشگاه شما در حد توانایی خرید آنها است یا نه.
مخاطبان هدف فروشگاه لباس خود را شناسایی کنید
ما می بایست مشخص کنیم که آیا تمایل دارید،چه اشخاصی لباس های شما را خریداری کند؟ چه گونه مشتری را برای خودتان در هدف قرار داده اید و آن ها چه مدل لباسی را خریداری می کنند؟
آیا شما قصد دارید کسانی را که در پی یافتن یک برندهای معروف هستند را به مشتری های ثابت خود تبدیل بنمایید یا قصد دارید اشخاصی که در پی لباس هایی با قیمت های مناسب تر و به صرفه تر هستند را تارگت خود قرار دهید؟
شناختن مشتری های هدف به شما کمک می کند تا در مرحله انتخاب کردن صحیح ترین و مناسبت ترین لباس ها و وسایل ها برای فروشگاه خود با آگاهی کامل تری عمل بنمائید و وسایلی را برای فروش در بوتیک مردانه خود موجود داشته باشید که متقاضیان شما خواهان آن هستند.
با در دید گرفتن این مسئله می توانیم یک دکوراسیون خاص و بسیار جذاب و عالی برای دکوراسیون کردن بوتیک مردانه تشکیل بدهیم و ماهیت برند خود را به صورت کاملا واضح و آشکار مشخص نمایید.
یک دیوار قدرت بسیار خیره کننده تشکیل بدهید
مناسب تر است که بر روی این دیوار،خفن ترین و محبوب ترین لباس های مغازه خود را در کنار آیتم های کامل کننده آن هستند به دید بگذارید و از این روش،به مشتری های خود اجازه دهید تا وسایل های متنوع و مختلفی را که در فروشگاه شما موجود کرده اید را از دید نزدیک مشاهده بنمایند و انتخاب مناسب تری داشته باشند.
در ظاهر اگر محصول های گوناگونی برای استقبال کردن از مشتری های خود را موجود داشته باشید،احتمال داشتن این موضوع که آنان در موارد مختلف را بررسی نمایند نیز بسیار بیشتر خواهد بود.
یک راه مناسب برای قدم زدن در بوتیک مردانه تشکیل بدهید
محل فروشگاه یا بوتیک شما، می بایست راه حرکتی بسیار جذابی برای مشتریان نیز داشته باشد. این راه اصولا با تایتل مسیر فروش شناخته می شود که در آن مشتریان این توانایی را دارند تا برای مشاهده کردن و لمس کردن وسایل موجود در بوتیک،به سهولت قدم بزنند و فرصت های مشاهده کردن و انتخاب کردن را نیز داشته باشند.
در زمانی که طراحی راه فروش،به این مسئله دقت و فکر کنید که مشتریان می بایست چگونه حرکت کنند.
یک تم مشخصی را برای چیدن و دکوراسیون بوتیک مردانه هم تشکیل بدهید
مناسب تر است که تم بوتیک مردانه با گذشته و قصه آن برند ارتباط داشته باشد و این مسئله را در دکوراسیون ها و چیدمان های داخلی مغازه هم در نظر بگیرید. برای مثال، به صاحب های فروشگاه های لباس پیشنهاد می شود که با توجه به نوع لباسی که برای فروش تدارک دیده اند، یک رویکرد مینیمال و یا مدرن را در نظر بگیرند.
صد البته نیاز است که قبل ار منتخب کردن موضوع یا تم برای بوتیک، اول متقاضیان هدف خود را تعیین کنید و از آن به وسیله نقطه شروع برای تشکل دادن فضایی استفاده کنید که دید آنها را جلب کند.
نورپردازی کردن عالی و متناسب را برای دکوراسیون بوتیک مردانه ایجاد کنید
برخی اوقات نیاز می شود بدانید که راز جلب نظر مشتری ها به گذراندن وقت بیشتری در درون فروشگاه لباس،این می تواند باشد که یک نورپردازی بسیار قوی در درون بوتیک داشته باشید.
در ظاهر وجود داشتن نورپردازی خوب این توانایی را می دهد بر آن زمانی که مشتری ها در فروشگاه شما قدم می زنند نیز تأثیر بسزایی بگذارد!
نورهای گرم و زرد برای دید چشم انسان راحت تر هستند، در صورتی که نورهای سفید حس بسیار سرد تر به مشتری القا می کنند. با این حال، هیچ نوری بهتر و زیبا تر از نور طبیعی نمی تواند باشد!
نور طبیعی توانایی این را دارد که برای هر گونه فضایی، حس راحتی و آسوده خاطری بیشتری تشکیل دهد و می تواند برای قسمت های فرشگاه ها و بوتیک ها موثر باشد.
یک دکور شیک و زیبا برای دکوراسیون بوتیک مردانه تشکیل بدهید
به صورت مکرر نیاز نیست که برای جذب کردن مشتریان بیشتر، هزینه بیشتری هم تقبل کنید! برخی اوقات تنها مسئله ای که نیاز دارید این است که به ساده بودن تکیه کنید و دکور مغازه خود را تغییر بدهید، گاهی اوقات نیاز است از مبلمان را جابجا کنید، گاهی اوقات هم از چاپ های دیوار را کاملا بردارید و آگاهی داشته باشبید که کدام قسمت ها را می بایست به نمایش دهید!
طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه اصلی ترین عامل در موفقیت یک بوتیک است. به همین دلیل باید اصولی و با حساسیت بالا طراحی شود. در حقیقت طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه را باید به نوعی یک شغل تخصصی دانست که احتیاج به قدرت چیدمان چشمگیر و جذاب برای بازدید کنندگان است. قبل از انتخاب پارچه ها و رومیزی های رنگی و هزینه های بالا برای انواع وسیله های مدل به مدل ، باید عواملی چون جمعیت هدف و یا نوع و جنس اجناسی که می خواهید به فروش برسانید را در نظر بگیرید.
1. در اولین قدم می بایست سلیقه و تیپ تکثریت مشتریانی را که به شما مراجعه می کنند را در نظر بگیرید.برای مثال ، اگر قصد فروش لباس زنانه مجلسی زنانه لاکچری با برند های معروف و معتبر را دارید ،مطمئنا اجناس شما برچسب هایی با قیمت ها بالا را دارند.شاید مشتریان شما افرادی باشند که بیشتر کیفیت اجناس برایشان اهمیت دارد.به همین دلیل ، چیدمان و طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه شما باید بسیار لوکس و چشم نواز باشد.
2. طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه را با توجه به اینکه اجناستان چیست و در چه دسته ای قرار دارد طراحی کنید، به عنوان مثال اگر اجناس ایرانی در بوتیکتان می فروشید ، سعی کنید از طراحی ایرانی برای چیدمان دکور مغازه تان کمک بگیرید.
3. از بوتیک ها موفق ایده کسب کنید.توجه کنید که چیدمان دکور آنها به چه شکل بوده است؟ نور پردازی ، رنگ ها به کار رفته در محیط ، نوع چیدمان اجناس و … به چه شکل است؟
نورپردازی در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه
خالق هستی خورشید را آفرید تا زیباییهای طبیعت، بیشتر و بهتر و حیرت انگیز دیده شود. شب زیباییها و عجایب خود را دارد اما شاید برای اکثر ما پیش آمده باشد که بطور مثال وارد طبیعتی زیبا و بکر میشویم و از زیبایی و عجایب آن لذت میبریم، شب هنگام آرزو میکنیم که ای کاش قدم های شب سریع تر گام بردارد تا بتوانیم مجدد صبح هنگام زیبایی فضا را در آغوش بگیریم.
با الهام از طبیعت خواهید فهمید که نور پردازی زیبا برای هرچه بهتر دیده شدن و زیبا تر جلوه دادن فضا و اجناس معجزه می کند.به عنوان مثال ، تصور کنید وارد یک ساختمان بسیار مجلل و یا یک مرکز خرید بسیار زیبا می شوید ، ولی نور پردازی آن دچار مشکل شده و یا در نور پردازی آن بسیار بی توجه و کج سلیقگی به خرج داده اند.مطمئنا بازتاب فنی و معماری این فضا برای شما بسیار متفاوت از زمانی خواهد بود که این فضا ها را با نور پردازی اصولی و هوشمندانه ببینید.مسئله نورپردازی در دکوراسیون بوتیک ها و مغازه ها و همچنین دکوراسیون فروشگاه ها امری بسیار مهم و اساسی می باشد.
طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه در تهران وکرج
در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه نیز مانند دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه زمانی که ما نیازمند به تاکید و اهمیت جنس ویا کالایی خاص را در بوتیک یا فروشگاه خود داریم معمولا نور پردازی را به صورت متمرکز طراحی می کنیم.این به این دلیل است که باعث می شود آن کلا یا محصول تاکیدی تر به نظر آید.این نوع طراحی ها معمولا در در مغازه ها یا فروشگاه های کیف و کفش و بوتیک لباس های مجلسی زنانه و یا کریستال فروشی ها دیده میشود.
توصیه ما به شما اینست که اگر میخواهید فضای بوتیک را گسترده تر و با عمق بیشتر نشان دهید ، حتما از نور های گسترده و غیر متمرکز و یا نورپردازی مخفی یا مشخص در سقف کاذب استفاده نمایید.
به طور کلی ، نور به سه دسته ی رنگی ، یخی ، و آفتابی تقسیم می شود که با توجه به نوع طراحی و کاربری فضا از این نور ها در دکوراسیون بوتیک و مغازه استفاده می شود.
گروه طراحی پایا دکوریشن ، مجری طراحی انواع دکوراسیون بوتیک زنانه و بوتیک مردانه و سایر دکوراسیون ها تخصصی آماده ارائه خدمات در تهران و شهرستان های کرج ، مشهد ، تبریز ، اصفهان ، شیراز ،بند عباس ، ساری ، رشت ، بوشهر ، اردبیل ، ارومیه و سایر شهرستان های ایران می باشد.
تزیین ویترین و دکوراسیون بوتیک
اگر صاحب داروخانه هستید و به دنبال طراحی دکوراسیون داروخانه خوب برای کسب و کار خود هستید یا صاحب بوتیک لباس زنانه هستید و به دنبال یک طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه، فرقی ندارد. در هر صورت با هر کابری که میخواهید از آن مغازه داشته باشید، برای تاثیر گذاری و کسب سود بیشتر باید به دنبال یک طراح دکوراسیون باشید که در این راه شما را یاری کند. تغییر در ویترین و دکور مغازه به وضوح ورودی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. دکوراسیون مغازه ی شما نمودی از شخصیت شماست پس حتما باید ظاهری شیک و عالی برای مشتریان داشته باشد.
کلام پایانی
طراحی و اجرای صحیح دکوراسیون بوتیک مردانه، با جذب مشتری رابطه مستقیم دارد. طراحی دکور داخلی بوتیک مردانه کوچک و یا فروشگاه های بزرگ موقعی می تواند به بهترین نحو طراحی و اجرا گردد که به وسیله تیمی مجرب و متخصص انجام شود. شرکت دکوراسیون پایا با بهترین تیم طراحی داخلی فروشگاه و اجرا، از دیزاین تا اجرا با افتخار در کنار شما عزیزان می باشد. در این مقاله تلاش شده است تا نکته های حائز اهمیت برای طراحی داخلی بوتیک مردانه را مرور نمائیم، بعد از طراحی دکوراسیون بوتیک، تغییرات متناسب با موقعیت را از یاد نبرید. به طور مثال در عید نوروز می توانید از هفت سین در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه خود استفاده نمائید.
خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، دکور فروشگاه پوشاک مردانه، ویترین فروشگاه پوشاک مردانه و دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه, طراحی مغازه فروشگاه پوشاک مردانه، طراحی دکور مغازه پوشاک مردانه، دکور مغازه پوشاک مردانه و ایده دکور پوشاک مردانه و اجرای دکور پوشاک مردانه و …..
جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، ویترین مغازه لوازم آرایشی، ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.
شماره های تماس:
دفتر طراحی
- تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
- 09121641842– 02188559485
دفتر کارخانه کرج
- کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
- 02634484956 – 09121641842
- واتساپ : 09333695121