دکوراسیون مغازه لباس مردانه

ما در این مطلب به مبحث دکوراسیون مغازه لباس مردانه خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

دکوراسیون مغازه لباس مردانه

چه بسا وقتی موضوعی مانند دکوراسیون فروشگاه پوشاک مردانه مطرح می شود، فقط جنبه زیبایی شناختی آن در ذهن تداعی شود. گاهی اوقات مفهوم این موضوع فقط به طراحی دکور پنجره بوتیک اختصاص دارد.

اما طراحی دکور بوتیک مردانه یا زنانه یا بچه گانه تنها ویترین مغازه را شامل نمی شود و فضای داخلی مغازه را نیز شامل می شود. نکته مهم این است که بسیاری از فروشندگان فقط به اهمیت طراحی و جذابیت دکور واقف هستند. در حالی که دکوراسیون داخلی مغازه نیز مانند ویترین در جذب مشتری و فروش بالا اهمیت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: دکور مغازه پوشاک زنانه

امروز می خواهیم دلیل این اهمیت و تاثیر دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه را به شما معرفی کنیم و تعدادی ایده و طرح جدید و به روز برای طراحی دکور فروشگاه لباس را در اختیار شما قرار دهیم.

دکوراسیون مغازه لباس فروشی کوچک

اندازه، مساحت و شکل فضا در طراحی دکوراسیون هر مکانی بسیار مهم است. معمولا می گویند دکوراسیون مکان های بزرگ به دلیل داشتن فضای لازم برای هر قسمت چندان سخت نیست. اما طراحی برای فضاهای کوچک نیاز به مهارت و دقت بیشتری دارد.

در مبحث طراحی دکوراسیون مغازه این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند. ابتدا باید مکان هایی که باید در طراحی دکور گنجانده شود مشخص شود. به عنوان مثال در تزیین فروشگاه پوشاک مردانه باید در نظر داشت که به رختکن، پیشخوان، صندوق و حسابداری نیاز داریم.

این قسمت ها همگی باید با توجه به وسعت یا کوچکی فضا و مساحتی که داریم و با توجه به اصول طراحی دکوراسیون تعیین شوند. با تعریف هر یک از این قسمت ها می توان بیشتر بر روی طراحی ورودی، ویترین داخلی و مواردی مانند قرار دادن رگالیا و مانکن در داخل مغازه تمرکز کرد.

دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه 2020

به روز بودن مهمترین اصل در دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه است. در واقع مخاطبان بوتیک ها معمولا جوانان و طرفداران مد هستند. بنابراین باید در هر زمینه ای مدرن و جدید باشد. استفاده از ایده های قدیمی و تکراری از جذابیت فروشگاه می کاهد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون طلا فروشی

برای مثال شاید استفاده از ایده های ۲۰۱۸ در طراحی دکور فروشگاه لوازم خانگی چندان مهم نباشد. اما در مورد بوتیک ها و فروشگاه های لباس، این جریان متفاوت است. برای داشتن دکوراسیونی به روز و مدرن نیازی به استفاده از وسایل و لوازم گران قیمت نیست.

بلکه باید خلاق بود و از جدیدترین ایده ها در زمینه طراحی دکوراسیون بهره برد. گاهی تنها تغییر در نوع چیدمان و دکوراسیون مانکن های قدیمی می تواند تحولی چشمگیر در ویترین و فضای داخلی مغازه ایجاد کند. همچنین نحوه چیدمان لباس ها و پوشاندن آن ها روی مانکن نیز بسیار مهم است. با مشاهده تصاویر فروشگاه های معروف ترین برندهای دنیا می توانید ایده های جدیدی در این زمینه ها به دست آورید.

رنگ و نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه پوشاک مردانه

نور و رنگ از مهمترین اصول در طراحی دکور هستند. برای طراحی دکور یک فروشگاه پوشاک باید مخاطبان اصلی محصولات فروشگاه را در نظر گرفت. مسلماً حال و هوا و پسند زن یا مرد و جوان یا میانسال متفاوت است. در نتیجه دکور فروشگاه باید متناسب با روحیه و علایق مخاطبان آن طراحی شود.

در واقع اگر فضای داخلی و ویترین مغازه ها عمدتاً با رنگ های تیره و گرم تزیین شود و نورپردازی آن تیره و با نورهای رنگی باشد، ممکن است جوانان را به خود جذب کند، اما برای میانسالان جالب نخواهد بود.

همچنین نوع کالایی که در یک فروشگاه پوشاک عرضه می شود می تواند تعیین کننده رنگ ها و نوع نورپردازی دکوراسیون داخلی و ویترین آن باشد. به عنوان مثال اگر فروشگاهی شال گردن زنانه می فروشد، بهتر است یک ویترین ساده با رنگ های خنثی در نظر بگیرید. زیرا روسری ها عموما پر از رنگ و نقش هستند که همراه با این رنگ ها و نقش ها بیشتر و بیشتر می شود و ویترین رنگارنگ و شلوغ فقط باعث سردرگمی و سردرگمی خریدار می شود.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون مغازه ویتامینه و آبمیوه فروشی

نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه های پوشاک مردانه باید به گونه ای باشد که با تمرکز بر محصولات خاص فروشگاه، آنها را به صورت برجسته تری نشان دهند. این کار را می توان با تنظیم زاویه چراغ ها و لامپ های مینیاتوری انجام داد.

همچنین در انتخاب رنگ چراغ ها دقت کنید. به نوعی این رنگ ها باعث نمی شوند که رنگ محصول شما متفاوت دیده شود. استفاده از ایده های نورپردازی مدرن نیز در داشتن دکوراسیونی به روز موثر است. در زمینه رنگ دکوراسیون با توجه به موضوع و مدل محصولات انتخابی پیشنهاد می شود.

به عنوان مثال اگر فروشگاهی محصولات اسپرت یا لباس های فانتزی عرضه می کند در انتخاب این رنگ موثر است. در هر صورت از روانشناسی رنگ ها و ترکیب صحیح آنها با یکدیگر غافل نشوید. استفاده کامل از رنگ های روشن، سرد یا خنثی خریدار را افسرده می کند و انگیزه خرید او را کاهش می دهد.

همچنین استفاده کامل از رنگ های گرم و تیره او را غمگین می کند و میل به خروج از فروشگاه را در او افزایش می دهد. بهترین ایده استفاده از پس زمینه خنثی با ترکیب مناسب رنگ های گرم در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه است.

ایجاد هیجان لازم در مشتری ضمن دلپذیر و آرامش بخشی فضا. همچنین اگر محصولاتی لوکس و گران قیمت ارائه می دهید، دکور خود را با تزئینات و اکسسوری های کوچک در رنگ های مجلل مانند طلایی و نقره ای هماهنگ کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکور کافه و کافی شاپ

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکور فروشگاه بوتیک مردانه، طراحی دکور مغازه بوتیک مردانه و دکوراسیون مغازه بوتیک مردانه, دکور مغازه بوتیک مردانه و ویترین مغازه بوتیک مردانه …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، ویترین مغازه بوتیک مردانه، طراحی دکور مغازه بوتیک مردانه و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *