طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری
طراحی دکور داخلی آتلیه عکاسی | پایا دکور - 09121641842 – 02188559485
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراحی دکور داخلی آتلیه عکاسی

ما در این مقاله به مبحث طراحی طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکور فضای داخلی آتلیه عکاسی

طراحی دکور فضای داخلی آتلیه عکاسی اهمیت بسیار زیادی دارد. از همین رو به هر اندازه که این کار زیباتر و کاربردی تر به انجام برسد مشتریان بیشتری را به خودش جلب خواهد کرد. بر این اساس که آتلیه عکاسی مکان ثبت به یاد ماندنی ترین خاطرات زندگی افراد می باشد. از همین رو باید تلاش کرد فضایی دلنشین و زیبا را برای آن ها ایجاد نمود. توجه کردن به زمینه‌ ها و تم های زیبا و جدید برای خلق فضایی زیباتر به شما کمک خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم در مورد بهترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی، نورپردازی، هارمونی رنگ ها و …. برای شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

بهترین ایده ها برای طراحی دکور فضای داخلی آتلیه عکاسی

خلاقیت و نوآوری

از نکات کلیدی و با اهمیت برای طراحی دکور فضای داخلی آتلیه عکاسی خلاقیت و نوآوری می باشد. در حقیقت این هدف را می شود با استفاده کردن از پوسترهای دیواری بزرگ و زیبا به سادگی به اجرا درآورد. همینطور از دیگر راه های خلاقانه جهت انجام این هدف استفاده کردن از تابلو مناسب و ایده آل هست. نیاز است بگوییم که در آتلیه‌های عکاسی مدلینگ و یا اسپرت این نوع تابلوها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: تخصص های طراحی داخلی 

نورپردازی

به جرات می توانیم بگوییم که نورپردازی از نکات با اهمیت و کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه می باشد. یکی از مهارت های با اهمیت و هنر هر عکاسی انتخاب صحیح و اصولی برای نورپردازی فضا می باشد. بهتر می باشد نور محیط مدنظر به شکل هماهنگ و دارای تعادل باشد. یکی از راه های اصولی استفاده کردن از نور طبیعی خورشید و زاویه تابیدن آن می باشد چون عکاس به وسیله این نور به سادگی می تواند در طول روز نورها و سایه ‌های متفاوتی را مورد استفاده قرار دهد. از دیگر نکات مهم استفاده کردن از لامپ های کم مصرف و هالوژن های آفتابی می باشد. در حقیقت با این راه عکاس به سادگی می تواند نور مناسبی را در فضای آتلیه به وجود بیاورد. نیاز است بگوییم که نور آتلیه نباید بیشتر از اندازه کم و یا زیاد باشد زیرا بر روی کیفیت عکس ها اثر منفی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: سبک دکوراسیون کلاسیک در دکوراسیون داخلی

هماهنگی رنگ ها

هارمونی رنگ ها از دیگر نکات حائز اهمیت و کلیدی برای طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی به شمار می رود. بهتر می باشد هارمونی رنگ ها را به عنوان یکی از اصول اولیه کار در نظر گرفت. در طراحی محیط داخلی آتلیه باید تلاش نمائید میان دیوارها، تمام فضای آتلیه و رنگ لوازم یک هماهنگی خاص و مناسب را ایجاد کنید. استفاده کردن از رنگ های تند در دکوراسیون آتلیه را پیشنهاد نمی کنیم. زیرا استفاده از این نوع رنگ ها سبب دلگیر شدن محیط میشود. همینطور استفاده کردن از رنگ های مشکی به علت اینکه بازتاب نور را به حداقل میزان خود می رساند به هیچ عنوان توصیه نمی شود. نیاز می باشد بدانید که فقط با استفاده کردن از یک نور آرام به سادگی می توانید نمونه عکس هایتان را در آتلیه به بهترین نحو نمایش دهید. در حقیقت استفاده کردن از نور ملایم از بازتاب نور به نوعی پیشگیری می نماید.

تزیین کردن دیوارها و اثرگذاری آن بر دکوراسیون آتلیه عکاسی

از سایر ایده های خلاقانه و زیبا برای طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی تزیین کردن دیوارهای آن را می توان نام برد. از همین رو برای تزیین دیوارهای داخلی آتلیه می شود تعدادی تابلوهای هنری و یا از کاغذ دیواری هایی با طرح مدرن و یا حتی از پوستر دیواری با طرح های مربوط به آتلیه و جذاب را مورد استفاده قرار داد. همینطور می توان از عکس های مشتریان برای تزیین دیوارهای آتلیه استفاده کرد. زیرا با این کار از یک سو می توان محیط زیبایی را خلق و از سوی دیگر مشتریان جدید را با روش عکس برداری و سبک کار خود آشنا نمود.

استفاده از تجهیزات و وسایل مناسب

به کار گرفتن لوازم و تجهیزات مناسب، پایه و اساس دکوراسیون داخلی به حساب می آید. در حقیقت استفاده کردن از تجهیزات مناسب و ایده آل مهم ترین قسمت طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی است. از همین رو باید تلاش کرد بر اساس محیط آتلیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز را برای آن تهیه کرد. برای انجام دادن این کار می بایست با توجه به مساحت آتلیه لوازم مناسب را استفاده کرد. همینطور لوازم و تجهیزاتی را که یک تم رنگی دارند را انتخاب کرده و بخرید.

بیشتر بخوانید: نکات طراحی دکوراسیون در داروخانه ها

 دکوراسیون آتلیه عکاسی و روش چیدمان 

از سایر نکات مهم رعایت نظم در چیدمان وسایل آتلیه را می توان نام برد. بسیاری از طراحان معتقد می باشند که برای به وجود آوردن یک محیط دلنشین و زیبا می شود یک مبل سه نفره زیبا و شیک به همراه صندلی‌های تک با رنگ مکمل را مورد استفاده قرار داد. برای انجام دادن این کار بهتر می باشد مبل هایی را که با سبک کلی دکور فضای داخلی آتلیه هماهنگ می باشد، انتخاب نمود. مثلا اگر دکوراسیون آتلیه شما دارای سبک کلاسیک می باشد، بهتر است مبل‌های کلاسیک و مدرن را مورد استفاده قرار دهید.

بیشتر بخوانید: یک طراح داخلی چه کاری انجام می دهد؟

طراحی دکور فضای آتلیه عکاسی کودک

برای طراحی دکور فضای داخلی آتلیه عکاسی کودک همراه با رعایت اصول اولیه می بایست تلاش نمود فضا را به صورت خلاقانه ای برای کودکان جذاب کرد. از آنجایی که نمی شود کودکان را به گرفتن ژست های مخصوصی مجبور نمود از همین رو عکاسان باید تلاش نمایند آن ها را با خودشان هماهنگ سازند. به جرات می توانیم بگوییم نورپردازی آتلیه کودک نقش خیلی مهمی در جلب توجه کودکان دارد. در حقیقت بچه ها به نور واکنش ‌های خیلی جالبی را نشان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟