طراحی دکوراسیون مغازه لباس زنانه

ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه لباس زنانه خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه  و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون مغازه لباس زنانه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک دندانپزشکی 

طراحی دکوراسیون مغازه لباس زنانه

۱- قفسه بندی و چیدمان بوتیک لباس زنانه

اول طرح قفسه بندی و چیدمان مغازه لباس زنانه را در نظر داشته باشید. با توجه به نوع لباسی که به فروش می رسانید، می بایست بتوانید قفسه بندی را به صورت مناسب و زیبا انجام بدهید.

انتخاب کردن نوع قفسه و چیدمان لباس با بودجه شما رابطه ی مستقیمی دارد. چیدمان قفسه‌ های متحرک در محیط درونی مغازه یا نصب کردن قفسه‌ های روی دیوار از سایر شیوه های قرار دادن لباس می باشد. دقت کنید که اغلب خانم‌ ها ترجیح داده اند با دقت به لباس‌ های گوناگون نگاه نموده و در انتها گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

درخواست از فروشنده جهت آوردن لباس‌ های گوناگون، انتخاب را اندکی دشوار می نماید و احساس خوشایندی را در مشتری ایجاد نمی نماید. در نتیجه بهتر می باشد با نصب کردن رگال یا قفسه‌ های گوناگون، طراحی دکور مغازه بوتیک زنانه را به بهترین صورت ممکن انجام بدهید.

بنابراین در خاطر داشته باشید که طرح قفسه ها یکی از ضروری ترین اعمال در زمان طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه می باشد. شرکت طراحی دکوراسیون شما با توجه به اندازه و چیدمان محیط موجود بهترین امکانات را توصیه می نماید.

طراحی دکوراسیون مغازه لباس زنانه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه لوازم خانگی

سه نوع چیدمان متداول در فروشگاه‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد، ولی تمام آنها در یک بوتیک خوب به نظر نمی آیند:

  1. به طور مثال، طرح قفسه های شبکه‌ای کاملاً نامناسب می باشد. این طرح کم و بیش دارای قفسه‌ ها و قسمت های متعددی می باشد که هدف آن صرفاً نگهداری محصولاتی مثل کتاب، وسایل آرایشی یا خواربار می باشد. چنین چیدمانی برای محیط های بزرگتر و سوپرمارکت‌ها بهترین می باشد ولی در دکوراسیون بوتیک زنانه خیلی کاربرد مناسبی نخواهد داشت.
  2. مطابق با گفته کارشناسان، طرح قفسه بندی لوپ و جریان آزاد یک ایده ی خیلی بهتر برای تزیین مغازه بوتیک زنانه می باشند. توجه کنید که پلان قفسه بندی حلقه‌ ای، خریدار را در مسیر ویژه ای هدایت می نماید. قفسه‌ ها و قسمت ها امکان دارد برای جلب توجه بازدید کننده مورد استفاده قرار گیرند. پلان‌ های حلقه‌ ای یک انتخاب فوق العاده برای محیط های کوچک می باشند.
  3. • یک طراحی قفسه بندی با جریان آزاد کم و بیش قفسه یا قفسه‌ های پراکنده ای دارد. همینطور مستلزم این می باشد که محیط بسیاری وجود داشته باشد و محیطی را برای نمایش دادن و در معرض دید گذاشتن کالاها فراهم می نماید. پلان‌ های طبقه آزاد بیشتر در بوتیک‌ های گسترده و لاکچری و یا اینکه بوتیک‌ های خرده فروشی مد روز مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که دارای چند وسایل دست ساز و وسایل دکوری گران قیمتی می باشید که تصمیم دارید در بوتیک خودتان نمایش دهید، به صورت ایده آل می بایست از طرح قفسه بندی آزاد استفاده نمائید.

جهت لباس‌ ها و بوتیک‌ های ارزان‌ تر که با انتخاب بزرگ‌ تری از اقلام عرضه می گردند، طراحی حلقه ایده خیلی مناسب تری می باشد.

۲- یک طرح رنگ خوب برای بوتیک زنانه انتخاب نمائید

تلاش نمائید طرح رنگی را انتخاب نمائید که با محیط کلی فروشگاه بوتیک هماهنگ باشد. رنگ‌ های مورد استفاده بر روی دیوار، کاغذ دیواری، ورودی، کف، مبل ها و رنگ قفسه لباس و پیشخوان تحویل دادن لباس و صندوق می بایست متناسب با همدیگر انتخاب گردند. ایجاد هارمونی جالب و منطبق با سبک کلی دکور، اصل خیلی حائز اهمیتی می باشد که نباید از آن غفلت کرد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه 

۳- از نمایش دادن بیشتر از اندازه ی محصول و لباس خودداری نمائید

بی نظمی، یا نمونه برداری بیشتر از اندازه از محصول، بی شک بزرگترین دشمن دکور بوتیک زنانه می باشد. این کار در توانایی خریدارها جهت حرکت بصری و فیزیکی در محیط شما و پیدا نمودن چیزهایی که می‌خواهند تداخل می نماید.

به همین علت، درک میزان مناسب محصول برای محیط و بوتیک شما ضرورت دارد.

به طور مثال، بوتیک‌ های سطح بالا می بایست محصول های کمتری را برای نمونه در دسترس مشتری ها بگذارند و به دنبال آن محیط زیادتری را در قفسه‌ ها قرار دهند، چون این امر ارزشی را که مشتری ها برای محصول قائل می باشند را زیاد می کند و آنها مشتاق به خرج نمودن زیادتر خواهند شد.

بوتیک‌ هایی در طیف پایین‌ تر می بایست از هر سانتی‌ متر محیطی که دارند استفاده نمایند، چون این تصور را به وجود می آورد که خریدارها در حال خرید می باشند و به فروش زیادتر محصولات کمک می نماید.

طراحی دکوراسیون مغازه لباس زنانه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پلاسکو

۴- مبل های مغازه ی لباس زنانه

توجه کنید که برای به وجود آوردن احساسی دنج تر و مجلل در مغازه بوتیک خود؛ تلاش نمائید محصول ها را به شیوه های خیلی منحصر به فرد نمایش دهید.

به طور مثال، قادر هستید ژاکت‌ ها را تا نمائید و به جای میز فلزی بر روی میز چوبی ماهون که خیلی زیبا و لوکس می باشد، جمع نمائید. قادر هستید لباس‌ ها را از یک شی ارزشمند آویزان نمائید. یک کمد کوچک در گوشه آن نصب نموده و کشوی بالایی را به صورت کامل باز بگذارید تا محصولات خود را مثل وسایل دکوری یا جواهرات نمایش دهید.

همینطور خرید و گشت و گذار در بازار به طور قطع خیلی سریع همگان را خسته می نماید. و اینکه اغلب مشتری های  شما همراه هایی دارند که برای خرید می بایست مدتی صبر نمایند.

در این وضعیت می بایست مبل ها و صندلی‌ های زیبا و متناسب با دکوراسیون بوتیک را انتخاب نمائید و در اماکن مناسب بگذارید. توجه کنید که مکان استراحت مشتری نباید از رفت و آمد سایر افراد ممانعت کند.

طراحی دکوراسیون مغازه لباس زنانه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان 

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و  طراحی دکور مغازه کوچک و طراحی دکوراسیون سالن عقد و  …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *