طراحی دکوراسیون مغازه

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکور مغازه

گروه طراحی دکوراسیون مغازه پایا دکور , طراح و مجری تخصصی خدمات دکوراسیون داخلی مغازه ، دکوراسیون اداری و دفتر کار در تهران و کرج با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ 

از جمله مهم ترین موارد اولیه ی مرتبط با معماری ساختمان ها که در نگاه اول می تواند نظر مخاطب را جلب نماید، مربوط به نما و دکوراسیون می باشد که سبک و شکل ظاهری آن و متریال و اجزایی که برای پیاده سازی این نما مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته به نوع بنا و کاربردی که دارد، (تجاری، تفریحی،اداری، مسکونی و … ) متفاوت خواهد بود. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه ی معماری و تلفیق آن با هنر صورت گرفته است، شاهد خلق آثار بسیار زیبایی هستیم که توانسته اند تاثیرات زیادی را بر بینندگان داشته باشند. رعایت اصول مهم در طراحی دکوراسیون مغازه ها و مراکز تجاری بسیار مهم است و تنها کسانی که از دانش، آگاهی و تجربه ی کافی برخوردار باشند، می توانند این کار را به بهترین شکل انجام دهند و آنچه ایده آل است را فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه زیورآلات

طراحی دکوراسیون مغازه - طراحی دکوراسیون فروشگاه - طراحی دکوراسیون داخلی - دکوراسیون فروشگاه -09121641842 – 02188559485

با سپردن پروژه های مهم به معماران داخلی و طراحان متخصص، نتیجه ی نهایی نیز بسیار رضایت بخش خواهد بود؛ برای مثال مراکز تجاری اصلی در شهر تهران و کرج را فرض بفرمایید، طراحان و ایده پردازان اجرای این پروژه ها، به خوبی توانسته اند اکثریت فاکتورهایی را که می تواند موجب چشم نواز تر شدن فضای داخلی و بیرونی این مراکز تجاری شوند و تاثیرات مثبت بر افزایش فروش مغازه های موجود در آن را به وجود آورند، به کار ببرند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی 

زیباترین طراحی دکوراسیون مغازه

به جرات می توان گفت که یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر میزان فروش و محبوبیت یک کسب و کار، آن چیزی است که در وهله ی اول به مشتری ارائه می شود، به همین دلیل تاکید می شود که اگر شما نیز دارای شغلی هستید که به طور مستقیم در ارتباط با فروش کالاها و محصولات خاصی است؛ ( مغازه دار هستید ) حتما به موضوع طراحی دکوراسیون داخلی خود توجه داشته باشید.

اولین چیزی که مشتری از کسب و کار شما درک خواهد کرد، دکوراسیون ویترین مغازه ی شماست. طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه این نما در واقع می تواند به عنوان یک معرف برای کسب و کار و محصولات شما باشد و هر چقدر جذاب تر باشد باعث می شود تا مشتری در برابر مغازه  و فروشگاهتان مکث و توقف طولانی تری داشته باشد و این توقف دقیقا چیزی است که شما برای پیشبرد کسب و کاری که دارید، به آن نیازمندید, زیرا افزایش فروش را در پی خواهد داشت.

طراحی دکوراسیون مغازه - طراحی دکوراسیون فروشگاه - طراحی دکوراسیون داخلی - دکوراسیون فروشگاه -09121641842 – 02188559485

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی 

مجموعه ی پایا دکور به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه ی طراحی دکوراسیون مغازه در خدمت تمامی متقاضیان و صاحبان مشاغل فعال در تهران و کرج می باشد.برای برخورداری از خدمات مرتبط با طراحی دکوراسیون  مغازه(دکور مغازه) و مراکز تجاری فقط کافی است که با پایا دکور تماس حاصل نمایید.

نکته کلیدی در طراحی دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه شما جزئی از شخصیت آن است. دکوراسیون مغازه شامل استفاده از طبقه بندی خوب به علاوه استفاده استراتژیک و هدفمند از وسایل و آیتم های آن در دکوراسیون است. به عنوان مثال در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه استفاده از یک نکته کلیدی را فراموش نکنید، زیبایی دکوراسیون یک مغازه میتواند باعث آرامش خاطر مشتری و در نتیجه منجر به خرید از شما می شود.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی سالن های ماساژ

طراحی دکوراسیون مغازه - طراحی دکوراسیون فروشگاه - طراحی دکوراسیون داخلی - دکوراسیون فروشگاه -09121641842 – 02188559485

رفتار مشتری در طراحی دکوراسیون 

رفتار مشتری الگویی است که در آن مشتری با کالا تعامل می کند. تحقیقات نشان داده است افرادی که وارد یک مغازه می شوند عموماً از یک الگوی تعیین شده پیروی می کنند. به عنوان مثال، 90٪ از مشتریان آمریکای شمالی وقتی وارد یک مغازه میشوند بلافاصله به سمت راست فروشگاه می روند. بیشتر خریداران، به خصوص خانم‌ها، از فضاهایی که احتمالاً منجر به برخورد با سایر خریداران می‌شود، اجتناب می‌کنند.

سه عنصر اساسی در طراحی دکوراسیون مغازه

همانطور که میدانید دکوراسیون یک مغازه فقط چینش مبلمان یا وسایل تزئینی نیست. بهترین دکوراسیون یک مغازه حاصل تصمیم گیری آگاهانه، توجه به زیبایی شناسی و دستورالعمل های اساسی طراحی داخلی است.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی

چه یک طراح داخلی حرفه ای باشید یا نه، داشتن مهارت در طراحی داخلی همیشه مزیت خوبی برای جذب مشتری می باشد. برای یک دکوراسیون خوب دانستن سه عنصر اساسی طراحی داخلی به شما کمک می کند تا بهترین دکوراسیون مغازه را داشته باشید. بنابراین قبل از شروع یک پروژه دکوراسیون مغازه حتما به سه نکته اساسی زیر توجه کنید:

طراحی دکوراسیون مغازه - طراحی دکوراسیون فروشگاه - طراحی دکوراسیون داخلی - دکوراسیون فروشگاه -09121641842 – 02188559485

عملکرد دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه فقط زیبایی آن نیست. طراحی دکوراسیون متناسب با نیازهایتان به اندازه زیبایی آن مهم است. دستیابی به این تعادل ممکن است آسان به نظر برسد، اما پیدا کردن نقطه ای که زیبایی و عملکرد را به یک اندازه رعایت کند همیشه کار آسانی نیست.

دادن شخصیت به دکوراسیون مغازه

همیشه سعی کنید به مغازه خود شخصیت دهید ، شخصیتی که با شخصیت شما سازگار است. چرا که علاوه بر مشتری، شما نیز باید بتوانید در آن احساس راحتی کنید. پس سعی کنید از وسایلی استفاده کنید که به شما نیز احساس راحتی دهد و نمادی از شخصیت شما باشد. گلدان‌هایتان را به نمایش بگذارید و فرش‌هایی قرار دهید که هم فرم و هم عملکرد فضای شما را تزئین کند. قبل از قرار دادن هر چیزی در مغازه خود برای دکوراسیون، مطمئن شوید که به خوبی با تم شما ترکیب شود.

طراحی دکوراسیون مغازه - طراحی دکوراسیون فروشگاه - طراحی دکوراسیون داخلی - دکوراسیون فروشگاه -09121641842 – 02188559485

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پلاسکو

القا کردن احساسات به مشتری

جدا از راحتی، عملکرد و جذابیت بصری یک مغازه، آن فضا باید بتواند احساسی را منتقل کند. این با هماهنگی عناصر مختلف مانند رنگ، مبلمان، الگو و بافت ایجاد می شود. برای اینکه اتاقتان آن فضای خاص را ایجاد کند، مطمئن شوید که با یک قطعه الهام بخش مانند یک الگوی پارچه یا یک نقاشی تزئین کنید که می توانید از زمانی که شروع به تجسم طراحی داخلی خود می کنید، از آن الهام بگیرید.

طراحی دکوراسیون مغازه - طراحی دکوراسیون فروشگاه - طراحی دکوراسیون داخلی - دکوراسیون فروشگاه -09121641842 – 02188559485

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و طراحی دکوراسیون داخلی سالن ماساژ…..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *