طراحی دکوراسیون مغازه گل فروشی

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه گل فروشی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون مغازه گل فروشی

محیط گل فروشی به علت قرار گرفتن گل ها و گیاهان طبیعی خیلی جذاب و شاداب می باشد؛ ولی نمی تواند برای طراحی دکوراسیون گل فروشی جایگزین باشد. در حقیقت می توان گفت طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده است به یک عنصر جدایی ناپذیر معماری و ساختمان سازی. شما میتوانید از تکنیک های به روز طراحی دکوراسیون مغازه گل فروشی بهره مند شوید و یک محیط جذاب را ایجاد نمائید که سبب جلب توجه مشتریان خواهد شد. همینطور رعایت اصول طراحی گل فروشی برای شما ممکن میسازد که با توجه به نوآوری های تازه در زمینه معماری و خلاقیت از فضایی که در دسترس است بیشترین بهره را ببرید.در این مقاله تلاش کرده ایم نکات مهمی در طراحی دکور مغازه گل فروشی را بررسی کنیم.

idea for flowershop

طراحی دکوراسیون گلفروشی چه اهمیتی دارد:

برای طراحی فروشگاه گل فروشی طرح ها و ایده های گوناگونی موجود است که با توجه به سلیقه کارفرما، متراژ فروشگاه، مقدار بودجه و … بهترین طرح انتخاب شده و اجرا می گردد. نکته مهم این می باشد که اصول و مبانی این کار به شکل صحیحی رعایت شود؛ در این حالت بیشترین بهره برداری از محیط موجود فراهم خواهد شد. این نکته درباره ی دکوراسیون گل فروشی کوچک که با محدودیت فضا مواجه می باشد اهمیت به خصوصی دارد. از سوی دیگر دکوراسیون گل فروشی باید طوری طراحی شود که دارای قابلیت تغییر باشد. متریال گوناگونی برای دکور گل فروشی مورد استفاده قرار می گیرند ولی با توجه به اینکه استفاده کردن از چوب و ام دی اف هماهنگی بیشتری را با فضای گل فروشی ایجاد می نماید، این متریال طرفداران زیادی دارد. برای آشنا شدن با انواع طرح های دکوراسیون گلفروشی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

  • طراحی کردن ویترین مغازه گل فروشی:

ویترین گل فروشی نخستین چیزی می باشد که مشتریانی که در خارج مغازه هستند آن را می بینند. یک ویترین زیبا نقش بسیاری را در شیک بودن و جذابیت نمای گل فروشی ایفا خواهد کرد. یک طراحی اصولی و همینطور جذاب سبب می شود که حتی اشخاصی که تصمیم به خرید کردن ندارند هم به داخل مغازه وارد شوند. از سوی دیگر یک ویترین جالب نقش بسیاری را در زیبایی و جذابیت نمای یک گل فروشی ایفا می نماید. بخش ورودی فروشگاه نیز به همان میزان که ویترین اهمیت دارد مهم می باشد؛ مشتریان در ابتدای وارد شدن به مغازه با آن مواجه می شوند. تلاش کنید انواع گوناگونی از گل آرایی ها را در این بخش از مغازه قرار دهید تا مشتریان را به خرید کردن تشویق کنید.

  • استفاده کردن از مبلمان در طراحی دکوراسیون گل فروشی

در طراحی دکوراسیون گل فروشی می توانید مبلمان و صندلی را مورد استفاده قرار دهید. هنگامی که می‌خواهید نمونه کارهایتان را برای مشتریان یه نمایش بگذارید و یا در زمان هایی که روند آماده کردن سفارش طولانی شده است، می توانید مشتریان را دعوت کنید که روی مبلمان بنشینند و یک محیط راحت را برای آن ها ایجاد نمائید. البته انتخاب کردن نوع مبلمان به فضای در دسترس شما بستگی خواهد داشت، در یک محیط کوچک، استفاده کردن از یک میز با پایه بلند و چهارپایه مناسب می باشد. اگر فضای کافی دارید می توانید از مبلمان راحت تری استفاده نمائید. همینطور موقع انتخاب، به هماهنگی مبلمان با سبک طراحی داخلی محیط گل فروشی توجه نمایئد؛ برای مثال موقعی که دکوراسیون گل فروشی توسط چوب طراحی و اجرا می شود استفاده کردن از میز و صندلی هایی که به وسیله حلقه های چوب و تنه درختان طراحی و اجرا شده اند، محیط به شدت زیبا و جذابی را ایجاد می نماید.

 

بیشتر بخوانید: دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی 

  • قفسه بندی محیط داخلی فروشگاه گل فروشی:

مورد استفاده قرار دادن شلف یا قفسه برای طراحی داخلی گل فروشی  ایده ای کاربردی می باشد. قفسه ها در امتداد دیوارها و در بخش اصلی فروشگاه قرار داده می شوند. گذاشتن باکس های گل در درون این قفسه ها سبب می شود که از شلوغی و به هم ریختگی محیط مغازه گل فروشی پیشگیری بشود. همینطور مشتریان آسوده تر می توانند از میان طرح های گل آرایی گوناگون، طرح مدنظرشان را انتخاب نمایند. البته توجه کنید که قفسه ها طوری نباشند که عبور و مرور را با سختی مواجه سازند. قفسه بندی می بایست با دیزاین گل فروشی هماهنگ باشد؛ برای مثال چنانچه دکوراسیون گل فروشی با ام دی اف طراحی و اجرا شده است قفسه بندی ام دی اف را مورد استفاده قرار دهید. این هماهنگی جذابیت فضا را بالا می برد.

  • مکانیزم خنک کننده و تهویه هوا

به کار گرفتن یک سیستم خنک کننده از نکته های حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون گل فروشی به حساب می آید چون نگهداری کردن از گل ها و گیاهان به ویژه در فصول گرم تابستان کار خیلی سختی می باشد. در یک محیط خنک با سیستم تهویه مناسب ماندگاری گل ها و گیاهان افزایش خواهد یافت. اگر این نکته را مورد توجه قرار ندهید، افزون بر اینکه بر اثر خرابی گل ها دچار ضررهای مکالی می شوید، مشتریانتان را هم از دست می دهید.

  • جداسازی فضا

محیط داخلی یک گل فروشی باید طوری طراحی بشود که محیط نمایش گل ها و اتاق کار در بخش های جدا از هم قرار بگیرند. در اتاق کار، همه ی مراحل مرتبط با آماده سازی انواع طراحی های باکس، دسته گل و … انجام می پذیرد و در اغلب موقعیت ها نامرتب و شلوغ می باشد و اینکه این وضعیت در معرض دید مشتریان قرار بگیرد، کار صحیحی نمی باشد. میز کار گل فروشی در این اتاق قرار داده می شود. موقعیت این اتاق باید طوری باشد که تجهیزات لازم مانند گلدان ها، تجهیزات مرتبط با گل آرایی، یخچال نگهداری گل ها و … در دسترس قرار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *