طراحی داخلی فروشگاه ها

فروشگاه های مختلف برای خرید خواسته های بسیاری از افراد را برآورده می کند، گاهی اوقات برای خرید چیزهای ضروری است و دیگران از آن به عنوان یک خرید درمانی به فروشگاه های مختلفی می روند. هر چه برای شما باشد، اما می دانید که بخش مهمی از زندگی شماست. ما در این مقاله به مبحث طراحی داخلی فروشگاه ها می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی داخلی فروشگاه ها

فروشگاه‌ها برای مدت طولانی وجود داشته‌اند و به طور مداوم در سبک معماری داخلی خود در حال تغییر بوده‌اند. تعدادی از عملکرد ها در کل جهان برای طراحی چیدمان داخلی فروشگاه شما بازرسی و چک شده است و نتیجه گیری آن ساده است. طراحی یک فروشگاه ها مانند داستان سرایی است که در آن هرکسی یک تجربه فردی به دست می آورد.

اهمیت طراحی داخلی فروشگاه ها در این عصر تجارت الکترونیک دیجیتال که رقابت در هر صنعتی افزایش یافته است، افزایش یافته است. هنگامی که در حال ساختن فروشگاه تجاری خود هستید، باید به تمام جزئیات مانند ایدئولوژی برند، موضوع فروشگاه، رنگ های فریبنده یا حتی نمایش تابلوها وارد شوید.

برنامه ریزی برای چیدمان

برنامه ریزی چیدمان نمایشگاه یا فروشگاه هم یک علم است و هم یک هنر. این نیاز به آزمایش، بینش روانشناختی و خلاقیت دارد. بهترین مشاوره طراحی داخلی یا دکور را از یک طراح داخلی اداری مجرب در همان نزدیکی دریافت کنید تا به درستی برخورد کنید و نمایشگاهی را طراحی کنید که دلپذیر به نظر برسد و افراد بیشتری را به خود جذب کند!

عوامل مختلفی وجود دارد که باید قبل از ارائه ظاهری مطلوب به فروشگاه و نمایشگاه خود توجه کنید زیرا میزان موفقیت فروشگاه و نمایشگاه شما بستگی به نحوه نمایش مکان و جذب مشتری دارد.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین نکات طراحی داخلی یا دکوراسیون برای یک نمایشگاه بیندازیم:

1. طرح طبقه صحیح را انتخاب کنید

پلان طبقه نقش اساسی در تنظیم جریان ترافیک در فروشگاه دارد. طراحی کف مناسب به عوامل مختلفی مانند بازار هدف، محصولاتی که می فروشید و اندازه فروشگاه بستگی دارد. معروف‌ترین و شیک‌ترین پلان‌های طبقه شامل پلان مستقیم، پلان حلقه یا مسیر مسابقه، پلان زاویه‌ای، پلان زمین هندسی و در نهایت پلان جریان آزاد است. هر یک از این طرح‌های کف منحصربه‌فرد است و به شما کمک می‌کند تا چشم‌اندازی مسحورکننده برای فروشگاه خود ایجاد کنید و حال و هوای خوشامدگویی را برای بازدیدکنندگان بفرستید.

2. قرار دادن محصولات برای نمایش مسائل!

نمایش مناسب محصولات عامل مهمی در جذب مشتری است. شلوغ شدن نمایشگاه با انواع محصولات نه تنها باعث می‌شود که فروشگاه به‌خاطر کلاستروفوبیک به نظر برسد، بلکه مردم از رفتن به مکان‌هایی که مجبورند برای محصولات مورد نیاز خود به دنبال جاودانگی باشند، اجتناب می‌کنند. دور نگه داشتن موجودی از محصولات اضافی ایده خوبی است. اکثر فروشگاه‌های ممتاز رویکرد حداقلی را برای نمایش محصولات خود ترجیح می‌دهند تا مشتریان بتوانند در هنگام جستجوی محصولات مورد نظر، آزادانه حرکت کنند.

 

3. یک برنامه برای مبلمان طراحی کنید

مبلمان صرف نظر از نوع محصول و خدماتی که می فروشید یک بخش ضروری است. حتی اگر فقط برای اهداف نشستن باشد، باید آنها را به صورت استراتژیک قرار دهید تا از فضای کف استفاده مناسبی وجود داشته باشد. همچنین برای مردم راحت است که مجموعه شما را بدون برخورد با مبلمان مرور کنند. اگر به سراغ یک میز قهوه کوچک یا یک مبل راحتی می روید، بهتر است آن را در گوشه ای نگه دارید، زیرا در غیر این صورت سر راه همه خواهد بود.

4. روشنایی و محیط

یک حرفه ای همچنین اطمینان حاصل می کند که نه تنها مشتریان خود را با اجزای بصری تحت تأثیر قرار می دهید، بلکه به سایر حواس چشایی، صدا، لامسه و رایحه آنها نیز توجه می کنید. انتخاب لیست پخش مناسب با آهنگ و حجم مناسب به شدت بر روحیه مشتریان تأثیر می گذارد، به خصوص اگر مخاطبان هدف شما خریداران جوان باشند. نور مناسب نیز می تواند خلق و خو را تقویت کند. تجاری یا حتی برخی از برترین طراحان داخلی ایده های دکور خاصی را ارائه می دهند تا محیطی آرام و آرام را برای مشتریان فراهم کنند.

5. همیشه فضای کافی برای جابجایی آسان را حفظ کنید

خوب است که نمایشگاه خود را با مجموعه های کاملاً جدید تهیه کنید و آن را با مبلمان و وسایل منحصر به فرد طراحی کنید. اما، قبل از آن مطمئن شوید که فضای کافی را به مشتریان خود نیز می دهید! وقتی صحبت از تجربه خرید می شود، فضای شخصی یک عنصر اصلی است. در مطالعات اخیر دیده شده است که تمام وسایل و نمایشگرهای محصولات باید مقدار مشخصی از فاصله را حفظ کنند تا خریداران را تشویق به کاوش بیشتر کنند. در غیر این صورت همه با یکدیگر برخورد خواهند کرد که می تواند باعث ناراحتی برخی افراد و تحریک آنها به ترک شود.

اگر می خواهید فروشگاه خود را تغییر دهید، می توانید هر یک از این ایده ها را امتحان کنید و تغییرات فوری را مشاهده کنید! میزان فروش، زمان افزایش، ترافیک و میزان موفقیت فروشگاه شما عمدتاً به چیدمان آن بستگی دارد. به همین دلیل است که شما باید پول و زمان خود را بر روی یک شرکت طراحی داخلی حرفه ای سرمایه گذاری کنید که بتواند اطمینان حاصل کند که فروشگاه شما در بین سایر فروشگاه های موجود در بازار متمایز خواهد شد و تأثیر مثبتی بر مشتریان خواهد گذاشت.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *