دکوراسیون داخلی مغازه – طراحی و اجرا

ما در این مقاله به مبحث دکوراسیون داخلی مغازه – طراحی و اجرا می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

دکوراسیون داخلی مغازه – طراحی و اجرا

دکوراسیون فروشگاه پس از طراحی ویترین فروشگاه که پل ارتباطی میان فروشگاه و محیط بیرون می باشد، عامل اصلی جذب مخاطبان، برند سازی و القای احساس خوب به مشتری می باشد. دکوراسیون فروشگاه شامل قفسه بندی, طراحی سقف (سقف کاذب و دکوراتیو), نورپردازی داخلی (نور مخفی، نور نقطه ای، نور عریض و …) , چیدمان, مدل کف, کاغذ دیواری, ویترین, نقاشی و … می باشد. در طراحی فروشگاه، نور پردازی عامل خیلی مهمی در زیبایی می باشد.

طراحی دکوراسیون فروشگاه یا دکوراسیون مغازه شامل دو فاز کلی طراحی و نصب و اجرا می باشد. فاز طراحی با توجه به ابعاد، موقعیت، زمینه فعالیت، نوع محصولات و … انجام می گیرد. برای مثال در طراحی فروشگاه پوشاک مردانه، باید همه ی المان ها و متریال ها طوری طراحی و انتخاب شوند تا مردان بر اساس شخصیت مردانه شان محصولات مدنظر خود را ساده تر انتخاب کنند و یا رنگ ها به گونه ای انتخاب شوند که برای آقایان جذاب تر باشد.

روش اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه می تواند به صورت انواع گوناگونی از روش ها انجام گیرد که این شیوه ها در قیمت نهایی خیلی تاثیر گذار میباشند. این شیوه ها می توانند از نوع چوب، ام دی اف معمولی، هایگلاس، شیوه نیم پلی استر، شیوه تمام پلی استر (پولیش) و … گرفته تا روش نور پردازی فروشگاه باشند.

برآورد و قیمت دکوراسیون داخلی فروشگاه:

از آنجایی که فاز اجرای دکوراسیون فروشگاه با توجه به طراحی انجام شده صورت می پذیرد، لذا هزینه و قیمت اجرا بعد از انجام طراحی مشخص میگردد و پیش از انجام طراحی قیمت ها با توجه به تجربه طراح قابل ارائه هستند که این قیمت خیلی دقیق نیست. بعد از مرحله طراحی می توان فهرست متریالها، ابعاد دقیق و نوع دکوراسیون را مشخص نمود.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه کت و شلوار

نقش دکوراسیون داخلی فروشگاه بر برندینگ

طراحی دکوراسیون مغازه باید به نوعی باشد که افزون بر چیدمان درست و مناسب کالاها، بتواند احساس خوبی را به مشتریان انتقال دهد که این مقدمه ای برای آغاز برند سازی می باشد. برند سازی در دکوراسیون فروشگاه شامل رنگ سازمانی، نوع چیدمان، دکور فروشگاه، ویترین فروشگاه، شیوه نورپردازیف کف، سقف و هر چیزی که برای مشتریان اهمیت دارد می باشد. برای مثال در طراحی فروشگاه پوشاک زنانه می بایست تم، رنگ، چیدمان، مدل سرامیک کف، نور پردازی و همه ی المان ها به نوعی طراحی شوند که برای خانم ها از آقایان جذابتر باشد.

از کجا می بایست شروع نمائیم؟

طراحی فروشگاه بر اساس موقعیت فروشگاه انجام می گیرد، این بدین معناست که طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه در مناطق گوناگون کاملا با یکدیگر تفاوت دارند، زیرا دکور فروشگاه باید متناسب با احتیاجات مشتریان همان منطقه انجام گیرد، در غیر این حالت امکان دارد بسیاری از مشتریان با این که جذب طراحی دکور فروشگاه می شوند ولی جسارت وارد شدن به فروشگاه را نداشته باشند.

در طراحی فروشگاه، پلان، زمینه فعالیت، امکانات و محدودیت های فروشگاه مدنظر در اختیار گروه طراحی قرار داده می شود. گروه طراحی با در نظر داشتن همه ی شرایط (هزینه پایین، متراژ فروشگاه، منطقه فروشگاه و …) طرح اولیه را توسط نرم افزارهای سه بعدی طراحی می نمایند، بعد طرح اولیه در اختیار کارفرما قرار می گیرد و بعد از چک کردن و تایید، طرح نهایی دکوراسیون داخلی فروشگاه در اختیار تیم اجرای طراحی قرار داده می شود و مرحله ساخت و اجرای دکور فروشگاه شروع می شود.

دکوراسیون داخلی فروشگاه

 واحد طراحی با در نظر داشتن پلان، زمینه فعالیت و موقعیت مغازه شما، فعالیت طراحی خود را شروع می نماید. بعد طرح اولیه با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی طراحی خواهد شد و برای شما فرستاده خواهد شد که بعد از تائید نهایی، ابعاد اجرایی برای شروع مرحله اجرا در اختیار شما قرار گیرد.

شما در هر جای جهان که باشید قادر هستید از خدمات طراحی فروشگاه ما استفاده کنید. در صورت لزوم شما می توانید تنها از خدمات طراحی استفاده کنید.

اجرا کردن دکور فروشگاه

بعد از طراحی فروشگاه، پلان اجرایی در اختیار گروه ساخت و تولید قرار داده می شود. از آنجایی که فروشگاه محلی برای کسب درآمد می باشد و نمیتوان آن را برای مدت زمان طولانی بسته نگه داشت، برای همین دکور فروشگاه می بایست در کمترین زمان به اجرا درآید. به همین منظور همه ی مراحل تولید در کارگاه انجام می شود و بعد از مرحله تولید، مرحله نصب و اجرا شروع می گردد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *