دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

ما در این مقاله به مبحث دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

امروزه طراحان داخلی در باب طراحی دکوراسیون داخلی ساده و کم خرج امیدوار هستند. آنان به این یقین دارند که مهم نیست کجای این کره زمین اقامت دارند؛ هرشخص قادر خواهد بود منزلی زیبا مزین به دکوراسیون ساده و ارزان داشته باشد.

حقیقت این است که بی شمار فکرو اندشه دکوراسیون داخلی ارزان منزل وجود دارد. بنابراین، صرف نظر از اینکه شما هنوز در حال خرج کردن بودجه خود هستید، هم چنان فکرهای زیادی نیز وجود دارد تا بدین وسیله بتوانید ظاهر خانه را تغییر بدهید.

اولین فکر از خلاقیت در طراحی دکوراسیون داخل خانه ساده و نصبت به بودجه این است که ابتدا محیط خانه را تمیز کنید و بعد، نسبت به تنظیم وسایل اقدام کنید. تمیز کردن منزل و نظم دادن به اثاثیه خانه به تنهایی باعث بهبود کیفیت فضا می‌شود. بعد از انجام مرحله اول، شما قادر خواهید بود به سراغ قسمت سرگرم کننده این ماجراجویی بروید و فکرهای رنگارنگ و گوناگونی را پیاده کنید.

معرفی فکرهای دکوراسیون داخلی ساده و کم خرج

از رنگ های شاد یا کاغذ دیوارهای متنوع استفاده کرد و اما پنجره‌ ها و انتخاب کردن کفپوش گرفته تا افزودن پشتی عربی و در گوشه و کنار، شما قادر خواهید بود از راه حل‌های مذکور درجهت طراحی دکوراسیون داخلی ساده و کم خرج بهره ببرید.
در ادامه قصد داریم به معرفی دکوراسیون ساده و ارزان دیگری بپردازیم.

ایده اول: دیوارها را رنگ بزنید

تغییر رنگ دلخواه دیوارها، کارساز ترین ایده دکوراسیون داخلی ارزان منزل حساب میشود.
نتیجه گیری درباره رنگ دیوار موردعلاقه با پالت رنگی وسایل ممکن است بحث برانگیز به نظر برسد. این در حالی است که انتخاب رنگ دیوار تا حدود زیادی پسند می‌باشد. رنگ ها معمولاً بر اساس سبک طراحی دکوراسیون داخلی مورد تایید می‌شود.
بهترین کار این است که به دنبال پالت رنگی بی جان، کم رنگ و ملایم بروید و یا این که پالت رنگی عالی، پررنگ و درام را انتخاب کنید.

ایده دوم: درب‌ داخل را مشکی کنید

تغییر رنگ درب‌ های داخلی را مشکی از دیگر فکرهای دکوراسیون داخلی ساده و کم خرج به حساب میرود.
پیاده سازی این فکر بدون آنکه خرج زیادی بردارد، نمای شیک و گران قیمت به محیط می‌ بخشد. در این مورد، اگر شما علاقه دارید رنگ درهای داخلی را به مشکی تغییر بدهید، ممکن است وسایل مشکی رنگ را به محیط اضافه شود. در این صورت، همبستگی و هماهنگی مابین درهای داخلی و وسایل در طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر خواهد یافت.

ایده سوم: رومبلی را عوض کنید

امروزه هزینه خرید مبل تازه ممکن است بیشتر هزینه  شما را تحت تاثیر قرار بدهد. این در حالی است که عوض رومبلی به آسودگی تمام طراحی دکوراسیون داخلی محیط را عوض خواهد داد. بنابراین، به جای خرید مبلمان جدید رومبلی دیگری انتخاب نمائید.

ایده چهارم: درختچه مصنوعی بخرید

هزینه کردن برای درختچه‌های مصنوعی می‌تواند تغیراتی در دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه ایجاد کند.
توجه داشته باشید که درختچه مصنوعی را بر روی یک پایه بلند و یا گلدان دست ساز قرار بدهید. این موضوع باعث ارتقای طراحی دکوراسیون داخلی و علاوه بر این زیباسازی محیط خواهد شد.

ایده پنجم: نردبان قدیمی را فراموش نکنید!

امکان دارد یک نردبان قدیمی در پارکینگ خانه‌ تان خاک بخورد. بناربراین شما می‌توانید از این نردبان به عنوان وسیله تزئینی در طراحی دکوراسیون داخلی بکارگیری کنید.
ابتدا واجب است روی بام نردبان را با سمباده صاف و هموار کنید. با این حال، شما در راستای قشنگی نردبان قادر خواهید بود آن را رنگ آمیزی کنید و آن وقت میتوانید از این نردبان به جای آویزی برای نگهداری پتو، حوله، کتاب و گلدان بکارگیری کنید.

ایده ششم: بشقاب دیواری آویزان کنید

طی سالیان اخیر، بشقاب دیواری را به عنوان جایگزین قاب عکس روی دیوار قرار بگیرد. حس خوب ناشی از بشقاب دیوار کوب دیواری باعث شده تا بسیاری از افراد نسبت به نصب این وسیله دکوری دیواری علاقه  داشته باشند.
پس از بشقاب‌ های چینی جهیزیه خود را فراموش نکنید. در صورت عدم استفاده، از آن‌ها به عنوان لوازم دکوری برای دیوار بهره ببرید. بشقاب دیواری یک ویژگی پراهمیت در دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه بهبه حساب می‌رود. بعضی از بشقاب‌ های دیواری را به صورت خوشه‌ ای روی دیوار نصب کنید و از مدل جدید محیط لذت ببرید!

فکر هفتم: رنگ کابینت آشپزخانه را تغییر بدهید

در جهت رنگ آمیزی دیوار،از تغییر رنگ کابینت آشپزخانه می‌تواند از طراحی دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه تاثیر گذار جا گرفت.

یک رنگ انتخاب کنید و بعد، با استفاده از قلم مو کابینت آشپزخانه را رنگ آمیزی کنید. این کار هزینه خاصی در بر ندارد، اما تاثیر آن بر روی دکوراسیون آشپزخانه غیرقابل امتناع می‌باشد.

ایده هشتم: قفسه‌ها را با ظاهر نوتر تعریف کنید

الزامی است که بدانید که هیچگونه محدودیتی در طراحی دکوراسیون داخلی ارزان خانه وجود ندارد. بنابراین، شما قادر هستید از جسم های زیادی در طراحی دکوراسیون ساده و ارزان استفاده کنید.
کاغذ دیواری یکی از مهترین وسیله ایی است که پراهمیت در طراحی دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه به حساب می‌رود. با این حال، حتماً نباید از این وسیله برای تعریف دیوار استفاده کرد. شما قادر خواهید بود از کاغذ دیواری برای بخشیدن شکل بهتر و زیبا به قفسه‌ها بهره ببرید.

ایده نهم:  کاور کوسن جدید بخرید

هزینه کاور کوسن به مقداری نیست که اعتبار شما را تحت تاثیر قرار بدهد. خرید کاور کوسن فرآیندی ساده و نزدیک به صرفه محسوب می‌گردد. شما می‌توانید با خرید کاور کوسن از صرف هزینه اضافی خودداری کنید و درآمد خود را پس انداز کنید.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک ، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *