طراحی دکوراسیون فروشگاه کفش و لوازم جانبی

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون فروشگاه کفش و لوازم جانبی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون فروشگاه کفش و لوازم جانبی

وقتی به فروشگاه‌های کفش مراجعه می‌کنید، به‌عنوان مشتری، به نحوه چیدمان محل فروش توجه می‌کنید: صندوق‌فروشی کجاست، محل اتصال کجاست و آیا این قسمت در داخل فروشگاه کافی است یا صفی از کسانی که می خواهم کفش را امتحان کنم، اما نمی توانم. چه نوع تجهیزات تجاری و چگونه قرار دارد. آیا راهروهای بین تجهیزات تجاری راحت هستند؟ این و بسیاری سوالات دیگر در طراحی فروشگاه کفش و لوازم جانبی بسیار مهم هستند.

در این مقاله می خواهم در مورد قوانین اصلی طراحی یک فروشگاه کفش با شما صحبت کنم. تعداد زیادی از آنها وجود دارد، اما اصلی ترین آنها 5 مورد است.

قانون شماره 1: منطقه بندی فروشگاه

وقتی اتاقی را اجاره می کنیم، قبل از شروع تعمیرات، باید آن را به قطعات تقسیم کنیم: در یکی صندوقدار را پیدا می کنیم، در دیگری یک انبار خواهیم داشت، در سومی – اتاق کارمندان. ما باید فوراً تصمیم بگیریم که آیا یک ویترین بسازیم و چه نوع ویترینی خواهد بود – با دیوار یا بدون دیوار. چه منطقه ای را به ویترین خواهیم داد.

مساحت کل فروشگاه به دو بخش کاربردی و فنی تقسیم می شود. منطقه بندی فنی زمانی است که کل فضای اجاره شده را به مناطق کاری و خدماتی تقسیم می کنیم و منطقه بندی عملکردی زمانی است که یک منطقه فروش را مستقیماً به مناطقی برای دسته های خاصی از کالاها، مجموعه ها، مارکها و غیره تقسیم می کنیم.

قانون شماره 2: یکپارچه سازی و قرار دادن تجهیزات تجاری

پس از تکمیل منطقه بندی فروشگاه، کار با تجهیزات تجاری را شروع می کنیم. جنبه های زیر در اینجا مهم است: نوع تجهیزات ما، ابعاد، بافت، مواد، چقدر این تجهیزات با مفهوم و نوع محصول مطابقت دارد، زیرا هر قفسه ای برای یک کفش خاص مناسب نیست.

این قبلاً نامیده می شود – چیدمان تجهیزات تجاری در داخل فروشگاه. در اینجا مهم است که در نظر بگیریم: ابعاد محوطه پرداخت، ابعاد جزیره و تجهیزات دیوار، تعداد صندلی برای نصب باید فراهم کنیم، برنامه ریزی کنیم و اختصاص دهیم – می تواند 4 یا شاید 10 صندلی مناسب باشد، در اینجا ما نیاز داریم.

قانون شماره 3: طراحی نور

پس از دو مرحله اول، ما در حال حاضر شروع به فکر کردن در مورد نورپردازی کرده ایم:

چه نوع نوری را می خواهیم انتخاب کنیم – عمومی، که نور یکنواختی به سقف می دهد، یا می خواهیم فقط محصول خود را بر روی دیوارها و جزایر برجسته کنیم.  بر اساس خواسته های خود و مفهوم فروشگاه، ما انواع خاصی از لامپ ها را انتخاب می کنیم – آنها سقف و گیمبال، چراغ های توکار، لامپ های خطی هستند که به طولانی شدن بصری یا برعکس، کوتاه کردن سقف و فروشگاه به طور کلی کمک می کنند.

لامپ های مسیری که حول محور خود می چرخند و بر روی شیشه نصب می شوند و به ما نور برجسته می دهند.

نورپردازی داستان جداگانه ای است که نیاز به مطالعه جدی دارد. نورپردازی نقش بزرگی در ناحیه نمایش بازی می کند.

باید روشن تر باشد و از نظر بصری از منطقه فروش قابل تشخیص باشد. یک چراغ مخصوص باید در قسمت پرداخت، نرم باشد، نور یکنواخت در محل اتصال – به طوری که هیچ سایه ای وجود نداشته باشد، به طوری که نور روی مشتری بیفتد، زیرا مشتری خودش را در کفش انتخابی انتخاب می کند، نه کفش.

توجه به تمام این جزئیات مهم است، زیرا مشتری در آینه باید خودش را دوست داشته باشد. و بنابراین، به هر حال، آینه ها باید در فروشگاه های کفش تمام قد باشند.

قانون شماره 4: دکوراسیون جلوی فروشگاه

علامت چه خواهد بود، چگونه آن را قرار می دهیم – این مرحله بعدی است. سؤالات زیادی وجود دارد:

آیا از یک جعبه کامپوزیت استفاده می شود و حروف در جعبه حجمی خواهند بود یا برعکس – فقط نور در امتداد کانتور وجود دارد یا حروف حجمی بدون کانتور وجود خواهد داشت.

جایی که آرم خود را قرار می دهیم – دقیقاً در مرکز یا چپ و راست قرار گرفته است. ابعاد این علامت چیست – البته قوانین کار با علائم توسط مرکز خرید تنظیم می شود، اما ما نیز سبک شرکتی خود را داریم و در اینجا مهم است که به صورت ارگانیک در آن قرار بگیریم.

بعد از اینکه در مورد علامت تصمیم گرفتیم، با ویترین کار می کنیم. روند فعلی ایجاد گسترده ترین ورودی های ممکن برای فروشگاه ها، کنار گذاشتن کلی ویترین های کلاسیک و ایجاد گذرگاه نامحسوس به فروشگاه است تا مشتری نداند و متوجه نشود تالار فروشگاه کجا و مرکز خرید کجاست.

در فضای نمایشی که کالاهای خود را عرضه می کنیم، مهم است که تجهیزات فنی نمایشگر را در نظر بگیریم سطح روشنایی و محل قرارگیری لامپ ها، تریبون ها، مکعب ها و سایر تجهیزاتی که محصولات ما را به بهترین نحو در نمایشگر ارائه می کنند . این که آیا از صفحه نمایش، لایت باکس، پوستر استفاده می کنید یا به سادگی کل قسمت ویترین را به یک رنگ رنگ می کنید – همه اینها مهم است و در اینجا باید از درخواست های مخاطبان هدف خود و آنچه در DNA فروشگاه خود تعبیه شده است صرف نظر کنید و آن را از طریق ویترین پخش کنید.

قانون شماره 5: کار کردن منطقه مناسب

اکنون باید منطقه ای را برای امتحان کردن کفش ها مشخص کرد – تعداد صندلی ها، چه نوع مبلمانی خواهد بود – صندلی ها، مبل ها، عثمانی ها، جایی که برای امتحان کردن قرار می گیرند، آیا جوراب-جوراب را برای شما ارائه می دهید. امتحان کردن کفش و غیره

در مورد آینه ها هم بگم که ابعادش خیلی مهمه. حداقل عرض یک آینه در یک فروشگاه کفش 55-60 سانتی متر است، به طوری که فرد کاملاً در انعکاس قرار می گیرد، چه در عرض و چه در قد کامل. به یاد داشته باشید: یک فرد خود را با کفش یا با کیف انتخاب می کند، نه کفش روی خودش یا کیف.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *