طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی

راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی هم مثل همه ی بوتیک های دیگر دارای شرایط خاص خودش می باشد ولی چیزی که سبب فروش زیادتر می شود مدل لباس ها و لوازم و روش چیدمان آنها می باشد که میتواند توجه مشتری را جلب نموده یا میل به خرید را در او از بین ببرد. بنابراین می بایست به گونه ای فروشگاه خود را طراحی نمائید که تمام افرادی که قصد خرید لوازم ورزشی را دارند توجهشان به فروشگاه شما جلب شوند. ولی چطور طراحی نمائیم که بیشترین بازدهی را داشته و به صورت قابل ملاحظه ای جذاب باشد؟

بیشتر بخوانید: برای دکوراسیون مغازه و فروشگاه چه کاری انجام بدهیم؟

اهمیت دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم ورزشی شما

بر اساس تحقیقات انجام گرفته در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی، محققان متوجه شده اند که نوع طراحی ویترین، انتخاب رنگ، چیدمان مغازه ها و نورپردازی آن ها به صورت تاثیرگذاری در جلب توجه عابران به سوی درون فروشگاه نقش اساسی و با اهمیتی دارد. زمانی که شما قصد خرید می کنید، اول ویترین فروشگاه ها را مشاهده نموده و بعد به فروشگاه وارد می شوید. بر همین اساس نخستین چیزی که شما را به ورود به درون فروشگاه فرا می خواند، ظاهر جالب و پرزرق و برق فروشگاه است. بر همین اساس در صورتی که شما می خواهید در کسب و کار خود پیروز باشید، باید طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه خود را در الویت بگذارید. برخی تصور می نمایند که طراحی داخلی فروشگاه کار ساده ای میباشد و هر شخصی با سلیقه ی خود میتواند این کار را به انجام برساند، ولی باید بیان کرد که این کار امری تخصصی است و احتیاج به داشتن دانش، تجربه و تخصص لازم در زمینه ی طراحی و دکوراسیون داخلی دارد تا بتواند بیش ترین بازدهی را برای شما به ارمغان آورد.

رنگ بندی متناسب:

دکوراسیونی که شما برای یک فضای اداری و یا حتی فروشگاه پوشاک طراحی می نمائید می بایست با یک فروشگاه لوازم ورزشی تفاوت داشته باشد چون ورزش همواره با شور و هیجان و تحرک همراه میباشد و در طراحی دکوراسیون هم می بایست این شور و هیجان حس گردد. در صورتی که محیط شما بی روح و بیش از حد ملایم باشد خیلی نظر افراد را به سوی خود جلب نمی کند.

بنابراین برای دکور نمودن فروشگاه خود رنگ های تند را مورد استفاده قرار ندهید و تلاش نمائید هارمونی رنگ ها را هم رعایت کنید و از لوازم ورزشی به شکل نماد در دکور خود استفاده نمائید. استفاده از طرح های جالب ورزشی روی بخشی از دیوار و یا استفاده از رنگ های تیم های گوناگون ورزشی میتواند دکور شما را جذابتر کرده و جلوه آن را چند برابر کند.

نور پردازی متناسب:

در هر کاری برای به چشم آمدن اجناس می بایست نورپردازی حرفه ای انجام گیرد به گونه ای که هم کالاها را به وضوح نمایش داده و هم سبب آزار چشمان مشتری نشود.
ولی در فروشگاه ورزشی نیاز می باشد در بعضی از بخش ها از نورهایی که هیجان به وجود می آورند هم استفاده کنید ولی می بایست به صوت دقیق این کار را انجام دهید و در هر مکانی از آن را استفاده نکنید. یک بخش هایی از فروشگاه را کم نور و بخشی را پرنور نمائید و تلاش نمائید در ویترین نورپردازی به بهترین شکل خود انجام شود چون ویترین هر فروشگاه اصلی ترین بخش آن است.

بیشتر بخوانید: سبک دکوراسیون کلاسیک در دکوراسیون داخلی

ولی در استفاده از نورها و رنگ ها اغراق ننمائید مثلا استفاده از نور قرمز در همه ی ویترین سبب میشود رنگ اجناس به طور صحیح مشاهده نشود و مشتری یک پیراهن نارنجی را قرمز ببیند که این به هیچ عنوان صحیح نمی باشد.

عناصر دکوراتیو:

استفاده از لوازمی که به ورزش ربط دارند خیلی در زیبایی دکوراسیون شما اثر خواهند داشت. برای مثال استفاده از یک دوچرخه دارای سبد طرح قدیمی تمیز و زیبا خیلی به فروشگاه شما جلوه خواهد بخشید. یا استفاده کردن از چمن مصنوعی و دروازه فوتبال در ویترین یک تم جالب برای فروشگاه شما خواهد بود.

برای استفاده از لوازم گوناگون می بایست مقداری خلاقیت نشان دهید. برای این کار می توانید از اینترنت، آشنایان و یا حتی مشتریان خود کمک بخواهید و با یک نظرسنجی دسته جمعی بهترین سبک را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید. در صورتی که حتی بر اساس فصل های گوناگون دکور را تغییر دهید خیلی جذاب خواهد بود. مثلا در فصل زمستان از وسایلی مثل اسکی، استفاده کنید و در فصل تابستان لوازمی برای تفریحات آبی را در دکور خود استفاده نمائید. اطمینان حاصل کنید هر اندازه شما بیشتر به جزئیات دکورتان دقت نمائید مشتریان هم متوجه تیز بینی شما شده و خیلی از آن استقبال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

حتما به این نکته توجه کنید که بخش های ضروری نباید از یاد بروند. داشتن یک اتاق پرو خاص با نور عالی و آینه های قدی چیزی است که حتما می بایست در یک فروشگاه لوازم ورزشی به آن توجه شود تا افراد بتوانند به سادگی لباس مورد نظر خود را پرو نموده و به سادگی بتوانند انتخاب کنند.

سخن پایانی:

مقاله روش چیدمان دکور فروشگاه لوازم ورزشی به اتمام رسید مطلبی که می بایست به عنوان سخن آخر بیان کنیم این می باشد که ورزشکاران بیشتر علاقه دارند جنس ها و لوازم به سادگی در دسترس آنها قرار داده شود تا بتوانند آنها را لمس نموده و انتخاب کنند. بنابراین در چیدمان داخلی فروشگاه هم خیلی دقت نمائید که همه اجناس و لوازم در دسترس قرار گرفته باشد.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *