برای دکوراسیون مغازه و فروشگاه چه کاری انجام بدهیم؟

ما در این مقاله به مبحث برای دکوراسیون مغازه و فروشگاه چه کاری انجام بدهیم می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

برای دکوراسیون مغازه و فروشگاه چه کاری انجام بدهیم؟

راه حرکتی در دکور مغازه

مهترین نکته ایی که به عنوان اساس در طراحی داخلی مغازه وجود دارد، دسترسی در مسیر رفت و آمد خریداران است. که شما باید طراحی داخل محیط را طوری انجام دهید که اشخاص بتوانند در صورت امکان محیط رفت و آمد و ایستادن برای تماشا کردن به کالا و محصولات را داشته باشند. اگر محیط فروشگاه یا مغازه بزرگ باشد، باید این دسترسی را به طوری تعریف کنید تا خریداران از یک طرف وارد شده، و به راحتی در تمام محیط بچرخند و سپس خارج شوند. در این صورت دکور مغازه بهتر دیده می شود و در نتیجه به  فروش بیش تر اجناس کمک خواهد کرد.

دیوارها

دیوار تنها چیزی نیست که به چشم خریدار میخورد اما یکی از مهم ترین بخش هایی است که معین میکند که فروشگاه شما یک فروشگاه ساده و کلاسیک است یا یک مغازه امروزی با اجناس لاکچری و با توجه به اصل مهم مناسب در طراحی داخلی، دیوار فروشگاه شما باید نسبت به بخش بزرگی از این موضوع در هماهنگی رنگ ها و دکور خلاصه میشود.

رنگ دکور در مغازه

یک نمونه دیگر از کارهایی که باید در طراحی داخل مغازه و فروشگاه رعایت شود، استفاده از ترکیب رنگی های متفاوت برای آن است که چه رنگی برای این کار انتخاب کنیم و بستگی به مدل مغازه و اندازه آن دارد. اما چیزی که شما باید به آن دقت کنید این است در دکوراسیون مغازه، همه چیز به ویژه رنگ ها، از فرمانبری وسایل داخل مغازه می باشند و به هیچ وجه نباید وجود آن ها را تحت تاثیر خود قرار دهند. بنابراین از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که از شلوغی بیش از حد جلوگیری کرده و وسایل را بیش تر در صحنه دید قرار گیرند.

ورودی متفاوت و مخصوص

چکار باید کنیم که ورودی فروشگاه یا مغازه ما،خریدار را علاقه مند کند که وارد شود؟ یکی از بهترین کارهایی که در طراحی ورودی فروشگاه مان می توانیم انجام دهیم، متفاوت و مخصوص بودن در طراحی کردن آن است. یعنی کاری کنیم که نظر خریدار به آن جذب شود.

میز فروشنده

میز فروشنده نمایانگر و با شکوه فروشگاه شما نیست! پس واجب نیست که یک چهارم محیط فروشگاه خود را با آن پر کنید. پس تا جایی که ممکن است میز را مناسب با دکوراسیون داخلی انتخاب کنید و به رنگ بندی آن نیز بسیار اهمیت دهید.

محل فراغت

علت آن این است که معمولاً شاهد هستیم اشخاصی که برای خرید وارد فروشگاه می شوند، اشخاصی را با خود همراه دارند که تنها منظور آنها همراهی مشتری بر اساس فروشگاه ما است. افراد میانسال، کودکان، آقایانی که  به همراه همسر خود به خرید آمده اند و …

این عده از اشخاص معمولاً از پیاده روی زیاد و سر زدن به فروشگاه های مختلف، خسته هستند. از طرفی دیگر، یکی از علتی که خریداران اصلی ما زود سعی می کنند فروشگاه را ترک کنند، خستگی همراهانشان است. که به این ترتیب میخواهند هر چه زودتر  از فروشگاه های گوناگون را بازدید نمایند تا به نتیجه نهایی برسند.

کدام یک از مشاغل بیشتر به طراحی داخلی اهمیت می دهند؟

آرایشگاه های زنانه و مردانه

دکور مغازه آرایشگاه های مردانه یا زنانه، از اون موردی است که تاثیر بسیار عالی روی جذب مشتری دارد.

مغازه لوازم خانگی

اگر مغازه لوازم خانگی از دکوراسیون خوبی بر خوردار باشند و از لوازم های خیره کننده داشته باشند بیشتر مشتری به سمت مغازه کشیده می شود.

مغازه لوازم التحریر

آمارها نشان می دهد که بیشتر از افراد صرفا به دلیل تزینات و مدل طراحی در یک فروشگاه لوازم التحریر، دست به خرید لوازم می زنند که واقعا به آن ها نیازی نداشتند.

مغازه لوازم آرایشی

مغازه لوازم آرایشی هم یکی از آن جاهایی است که هر قدر قشنگتر و بهتر طراحی بشود، خریداران احساس امنیت خاطر بیشتری برای خرید کردن از آنجا را تجربه می‌کنند.

مغازه موبایل

مغازه موبایل فروشی را باید با نورپردازی بسیار زیاد و عالی به یک فضای بزرگ و دلنشین تبدیل شود، دکور این مغازه بهتره که جدید باشد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی

رستوران و کافی شاپ

در واقع چیدمان کافی‌ شاپ یا رستوران باعث میشود که افراد به داخل رجوع کنند و بخواهند ساعتی را آنجا بگذرانند. کیفیت غذا و نوع برخورد کارمندها در مرحله بعدی قرار دارد.

مغازه کیف و کفش

مغازه کیف و کفش یک نمونه دیگر از مغازه هایی می باشد که بیشتر خریداران آنها خانم ها هستند و به همین دلیل بهتر است دکوراسیون کیف و کفش در فروشگاه و یا مغازه  ها به روشی خاص و فرق داشته باشند. اگر شما علاقه دارید در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کفش و کیف می توانید از آویز و یا قفسه استفاده کنید و همچنین چیدمان داخل مغازه باید به طوری باشد که خریدار برای امتحان کردن کفش و کیف ها به راحتی به محیط دسترسی داشته باشند. نصب آینه در بخش های مختلف مغازه و یا فروشگاه مهترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

پوشاک زنانه و مردانه

طراحی دکوراسیون بوتیک برای مغازه هایی که خریداران آن ها خانم ها هستند بهتر است با دقت خیلی زیادی انجام شود. بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک زنانه از مدل رنگ های زیادی استفاده شود که مورد سلیقه خانم ها است و علاوه بر این انتخاب دکور و چیدمان پوشاک در قفسه ها و یا محیط هایی که برای قرار دادن انواع پوشاک در نظر گرفته شده اهمیت زیادی دارد و به طور کلی بهتر است دکوراسیون مغازه های پوشاک زنانه بسیار خوب و متفاوت باشند چون بیشتر خانم ها جذب مغازه هایی با دکوراسیون جدید و به روز خواهند شد.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *