سبک دکوراسیون کلاسیک در دکوراسیون داخلی

ما در این مقاله به مبحث سبک دکوراسیون کلاسیک در دکوراسیون داخلی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

لوستر به سبک نئوکلاسیک

انتخاب لوستر لاکچری در عین سادگی،برای هر محیط عملکرد مختص به خود را دارد. طراحی دکوراسیون سبک نئوکلاسیک برای اشخاصی است که به دکوراسیون منزل خود بسیار اهمیت زیادی می ‎دهند و برای قشنگی و لاکچری به نظر میرسد.که نئوکلاسیک تعبیری جدید از سبک دکوراسیون کلاسیک است.

متنوع بودن در لوسترهای جدید به قدری زیاد است که می‌توان آن‌ها را با هر‌ ذوقی در محیط خانه به کار برد؛ اما باید در انتخاب لوستر جدید خود دقت کنید، چرا که لوستر در هر محیط عملکرد متفاوتی دارد.

سبک های طراحی، بر اساس شکل گیری ابتکار و خلاقیت در هر پروژه ای هستند و هر کدام بنا به تاریخچه پیدایش و تحولات و شخصیت های اثر گذار در آن را دارد و یک مجموعه واحد از خصوصیات و عناصر به هم مرتبط را شامل می شوند. بنابراین این سبک است که منجر به این تصمیمات در طراحی شده تا که به طراح و به ویژگی ها و عناصر شکل داده، که تمایلات و خواسته های کاربر را برآورده کند.

درباره سبک نئوکلاسیک چه میدانید؟

سبک دکوراسیون و لوستر نئوکلاسیک که در دهه ۱۷۵۰ درکشور انگلیس و فرانسه ظاهر شد، سبک اختصاصی بوده و برای اشخاصی که با ظاهر و با ذوق و وضعیت خاص ایجاد کرده است. و برای اینکه بتوانیم منزلی را در این سبک طراحی کنیم ما باید هزینه قابل توجهی را برای انجام آن در نظر بگیریم. تا شاید سبک خاصی را در زندگی نیز در پیش بگیریم. آن چه که بیان شد نئوکلاسیک گزینه جدیدی از این سبکی است که در دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود؛ به همین ویژگی هایی که در کلاسیک کمتر بدون تغییر حفظ شده‌ است.

چنانچه از لحاظ بصری ساده‌تر است اما هنوز هم یک سبک غنی ،لاکچری و قابل احترام با مواد و دکوراسیون با ارزش است. به این سبک به سمت همزمانی و حاضر در مراکز برجسته ای که در بخش داخلی بنا شده است. به طور مثال ، یک شومینه در پذیرایی ، یک میز ناهارخوری لاکچری و یک لوستر آشپزخانه یا یک تخت چهارنفره در اتاق خواب.

که یکی از مدل های سبک دکوراسیون داخلی است که در قرن ۱۸ میلادی به وجود آمده که در آن تمایل بسیاری به لاکچری و زیبا بودن دیده می شد.

بنابراین بخواهیم نئوکلاسیک را در یک کلمه توصیفش کنیم می توان گفت که: «نئوکلاسیک، ترکیبی از تمایلات جدید با خصوصیات کلاسیک است». این سبک مخصوص افرادی است که دارای روحیه ای شاد بوده و به دنبال دنیایی پر از رنگ های زیادی در منزل خود هستند.

سبک نئو کلاسیک تا حدی می تواند ترکیبی از سبک کلاسیک سنتی باشد با توجه به این تفاوت سبک در رنگ های مختلف خود را نشان می دهد، اما دکوراسیون کلاسیک فقط در رنگ های سفید و بسیار روشن را می طلبد.

ویژگی های انواع سبک دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک نسبت به کلاسیک، در این است که هیچ نوع کم و کاستی در استفاده از مواد، مبلمان و تزئینات وجود ندارد اما از اصل ویژه ای هم تبعیت می کند. در این سبک شاهد بعضی از عناصر مینیمال بوده است  و ساده بودن در این یکی از عناصر مهمی است که رعایت شده در آن به بشمار میرود. معروف ترین سبک ها در طراحی داخلی عبارتند از : کلاسیک – نئوکلاسیک –جدید- مینیمالیست که در این مقاله به معرفی لوستر سبک نئوکلاسیک و خصوصیات های آن میپردازیم.

قانون های استفاده از لوستر نئوکلاسیک:

سبک نئوکلاسیک یکی از مدل های سبک های دکوراسیون داخلی است که در قرن ۱۸ میلادی تشکیل شده است. بنابراین میتوان عنوان کرد که نئوکلاسیک، ترکیبی است از تمایلات جدید با خصوصیات های کلاسیک. این سبک برای اشخاص مناسب است که دارای روحیه با شاد بوده و به رنگ ها بسیاراهمیت می دهند. محیط مناسب برای دکوراسیون نئوکلاسیک عموما محیطی بزرگ و با ارتفاع است و همینطور با پنجره های زیاد تا این طرح خوب بتواند حس شود.

این لوسترها درسبک نئوکلاسیک که دارای لوستر هایی شیشه ای هستند که برداشته شده از شکل ظاهر در سبک نئوکلاسیک هستند. لوسترهای سقفی نئوکلاسیک لوستری است که مناسب محیط های نئوکلاسیک طراحی شده است.

این لوسترها بین لوسترهای جدید و لوسترهای کلاسیک می باشد. یعنی از مدل های لوسترهای کلاسیک در آنها استفاده شده است اما در طراحی آنها آزادی و گوناگونی در لوسترهای جدید دیده میشود. درکل لوسترهای نئوکلاسیک سقفی میتواند گزینه عالی برای سقف خانه های اشخاص باشد که به قشنگی  اهمیت زیادی میدهند.

فرق بین سبک نئوکلاسیک و کلاسیک:

در سبک نئوکلاسیک استفاده از وسایلی که پر زرق و برق  هستند و لوازم غیر ضروری جای ندارد. در این طراحی فقط لوازم مورد احتیاج به کار گرفته می شود و محیط بیشتر جلوه خواهد داشت. اشیا تزئینی طبق خلاقیت و حسن ذوق خود را نشان می دهد و در عین حال احساسی از سادگی و عالی بودن را درمحیط ایجاد می کند.

در طراحی کلاسیک سعی کردیم که خط هایی منحنی و منظمی مورد استفاده شود و نقش و نگار های پیچیده و چشم گیری در طراحی تابلوها و فرش های تزئینی محیط را به سمت انگیزه و شکوه سوق دهد. ولی در سبک نئوکلاسیک در عین حال که اشیای  لاکچری و قشنگ به کار می رود خطوط زاویه دار، شکسته و نامتقارن ابتکار و نوآوری را به وجود می آورد و با سبک های جدید به همراه می شود.

رنگ هایی که در سبک کلاسیک احساس و اصالت و طبیعی بودن را القا می کند، و رنگ های خنثی مثل سفید، بژ، شنی و.. به عنوان رنگ های پس زمینه باعث می شود سایر لوازم که از رنگ های طبیعت مانند سبز، قهوه ای، یشمی الهام گرفته اند بهتر خود معرض دید قرار میدهند.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک ، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *