طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتی

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحى دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتى

برعکس تصورات مردم، فروشگاه ها و مشاغل گوناگون هم مى توانند از یک دکوراسیون مدرن استفاده کنند.

ایجاد تغییرات و به روز رسانی کردن محیط داخلى فروشگاه ها فقط براى قشرهاى خاص محدود نیست بلکه در هر زمینه اى فعالیت نمائید مى توانید با رعایت اصولى و تغییرات جدید براى محیط فروشگاه خود بکار ببرید.

با این تغییرات و رعایت اصولى آن افزون بر زیبایى ظاهرى سبب ساماندهى محیط و استفاده از حداکثر محیط موجود هم خواهد شد.

شما مى توانید از اشخاص متخصص در زمینه طراحى و دکوراسیون داخلى کمک بخواهید زیرا افراد مجرب در تلاش هستند با برترین روش ممکن کار افرین ها را راضى نگه دارند و از طرفی در تلاش اند در صنف هاى گوناگون بهترین خدمات را در زمینه دکوراسیون ارائه کنند.

طراحى دکوراسیون فروشگاه لبنیاتى

فروشگاه هاى لبنیاتى و مغازه هاى که محصولات لبنى عرضه مى نمایند از سبک سنتى برخوردار می باشند و صاحب هاى فروشگاه هاى لبنیات فروشى کمتر به فکر تغییر دکوراسیون ظاهرى فروشگاه می باشند.

البته می بایست دقت نمود که این فروشگاه در کجا و در کدام منطقه ها قرار گرفته است و اینکه شعبه یک برند خاصى می باشد یا خیر.

در صورتی که اینطور باشد بدون شک دکوراسیون فعلى آن ها تا حدودی متفاوت تر از بقیه می باشند و می بایست تغییراتى در دکوراسیون فروشگاه لبنیات به وجود بیاید که به نفع شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: برای دکوراسیون مغازه و فروشگاه چه کاری انجام بدهیم؟

نکاتى در طراحى دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتى

صاحبان شغل ها می بایست دقت کنند که براى زیاد شدن فروش و موفقیت در کسب و کار خود افزون بر کیفیت و تازگى کالاها که در افزایش مشترى خیلی تاثیرگذار می باشد داشتن ظاهرى زیبا و چیدمانى مرتب و متفاوت هم در جلب مشترى خیلی اثر گذار می باشد. مطمئنا تمام فروشندگان با همکاران خود در رقابت می باشند و با به کار گرفتن اصول ویژه مقدار فروش خود را زیاد می کنند.

زیباترین طراحى دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتى

در فروشگاه هاى لبنیاتى به علت نوع محصولات نوع طراحى و چیدمان هم متفاوت می باشد و از یخجال هاى صنعتى برای نگهداری از محصولات استفاده مى گردد با این حساب بر اساس نوع تجهیزات فروشگاه هزینه ها هم نسبتا زیاد خواهد شد اما انتخاب یخچال ها به صورت کامل به عهده صاحب مغازه میباشد.

نوع چیدمان و چینش هاى یخچال ها و استفاده بهینه از محیط داخلى در لبنیات فروشى ها اهمیت خیلی زیادی دارد.

در صورتی که محیط داخلى فروشگاه کوچک باشد مى توانید با بکار گرفتن چیدمان صحیح تا حد زیادى از محیط کم استفاده بیشترى نمائید و این کار با طراحى و با راهنمایى از اشخاص مجرب انجام می شود.

چیدمان طراحى دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتى

در طراحى دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتى به نورپردازى احتیاج می باشد اما نورپردازى آن با بقیه فروشگاه ها تفاوت دارد و به یک نور کافى براى روشن شدن احتیاج دارید. فضایی که دارای نور کافى باشد سالم تر و تمیز تر می باشد و مشتریان در زمان ورود به فروشگاه احساس بهترى خواهند داشت.

نوع متریالى که در طراحى دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتى استفاده می شود خیلی قابل اهمیت بوده و به مقدار بودجه شما وابسته است.

در این مغازه ها یخچال بیشتر استفاده می شود. بکار گرفتن دکوراسیون هاى چوبى محیط را گرم تر نموده و همچنین به کارگیری قفسه ها جهت گذاشتن محصولات و همینطور براى تست و نمونه ى کالاها به جذابیت و زیبایى ظاهرى فروشگاه کمک مى نماید.

در طراحى دکوراسیون فروشگاه لبنیاتى استفاده از رنگ هاى مناسب دارای اهمیت زیادی می باشد. رنگ هاى روشن محیط را بزرگتر و تمیز تر نمایش مى دهد رنگ هاى شاد و رنگ هاى سفید زیادتر استفاده می شوند.

بهداشت در طراحی دکوراسیون مغازه لبنیاتی

دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتی هر چه که باشد می بایست به وجود و رعایت بهداشت در آن خیلی اهمیت داد. در حقیقت در صورتی که در این فروشگاه ها بهداشت به درستی رعایت نشود، کالاهای تازه بسیار سریع از بین می‌روند. برای آنکه موضوع بهداشت و تمیزی به درستی رعایت شود می بایست در دکوراسیون فروشگاه لبنیاتی اقداماتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: سبک دکوراسیون کلاسیک در دکوراسیون داخلی

مهم‌ترین این اقدامات دیوار‌ها و کف فروشگاه می باشد. در ادامه بیشتر در این مورد توضیح داده خواهد شد. ولی به صورت کلی مواردی از جمله انتخاب پوشش مناسب برای دیوار‌ها و کف، ایجاد سیستم تهویه مناسب و قوی، سیستم لوله کشی آب و فاضلاب مناسب و در انتها الزام کارکنان به رعایت کردن بهداشت فردی از راه پوشیدن لباس‌های کار پاکیزه، گذاشتن مواد شوینده مناسب جهت شستن دست‌ها و…..، برای داشتن یک فروشگاه لبنیاتی شیک و پاکیزه لازم و ضروری می باشد.

تقسیم محیط در دکوراسیون فروشگاه لبنیاتی

با توجه به متراژ فرشوگاهیکه در اختیار دارید می‌توانید محیط را به دو و یا سه قسمت تقسیم نمائید. قسمتی مرتبط با انبار می باشد که لوازم، تجهیزات و مواد غذایی که احتیاج به یخچال ندارند را می‌توان در آن گذاشت. قسمت دیگر جایی می باشد که در آن محصولات لبنی مثل ماست، خامه، پنیر، بستنی و….. تهیه و ساخته می‌شوند. بخش دیگر از فروشگاه هم به فروش این محصولات اختصاص خواهد یافت. هر یک از این قسمت ها با تجهیزات و دکوراسیون خاصی طراحی و ساخته و چیدمان می گردند.

دیوار‌ها و کف در طراحی دکوراسیون مغازه لبنیاتی

یکی از مهم‌ترین قسمت های دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتی پوشش دیوار‌ها و کف مغازه میباشد. قسمت های مرتبط با انبار و قسمت آشپزخانه و محل مرتبط با تهیه محصولات لبنی می بایست با سرامیک پوشیده شوند تا به سادگی توسط آب و مواد شوینده شستشو داده شوند. شسشتشوی مدوام این قسمت های فروشگاه لبنیاتی خیلی مهم و ضروری می باشد به همین علت از سرامیک در آن‌ها استفاده می گردد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

ولی در قسمت مرتبط با فروش می‌توانید از پوشش‌های دیگری نیز برای کف و دیوار‌ها استفاده نمائید. برای داشتن یک فروشگاه لبنیاتی شیک توصیه می‌شود برای کف از لمینیت استفاده شود و برای دیوار از انواع دیوار پوش‌های چوبی، پلاستیکی و دکوراتیو استفاده گردد. همینطور می‌توانید از ایده‌های خلاقانه و متفاوت هم برای دیوار‌ها استفاده نمائید.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *