طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس

ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه  و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس - طراحی دکوراسیون پوشاک - مغازه - فروشگاهی - دکور مغازه آرایشی - 02188559485 - 02634484956 

نکته های حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس + بررسی 6 ایده نو

همه آگاه هستند که جلسه های غیر ضروری، بدترین قسمت هر روز کاری می باشند. ولی برای جلسه هایی که می بایست اتفاق بیفتند، برگزاری آن ها در اتاق کنفرانسی که به درستی طراحی شده و با ابزارهای درست تجهیز شده باشد، قادر است تفاوت بزرگی را در سعی و تلاش برای انجام دادن کارها به وجود آورد.

جلسه ها، جزئی اجتناب ناپذیر از روز برای تمام کارمندان می باشند با این حال ۴۶ درصد از کارمندان تصور می نمایند بعضی از جلسه ها سبب اتلاف وقت می شوند. بعضی از این دغدغه ها را می توان با طراحی سالن کنفرانس اداری هوشمند رفع نمود. با ایجاد محیط مناسب، می توانید بر رفتار کارکنان خود اثر داشته باشید.

در صورتی که در ادامه مقاله همراه ما باشید، پی خواهید برد که محیط های بهتر برابر با کیفیت کار بهتر می باشند، پس مطالعه کنید تا یاد بگیرید چطور می توانید اتاق کنفرانس مدرن تری طراحی نمائید که فوق العاده به نظر بیاید و کارایی زیادتری داشته باشد. بر همین اساس در انتها متوجه خواهید شد که در حقیقت سالن کنفرانس چیست.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس - طراحی دکوراسیون پوشاک - طراحی دکوراسیون مغازه - فروشگاهی - دکور مغازه آرایشی - 02188559485 - 02634484956 

اتاق جلسه یا اتاق کنفرانس؟

در آفیس اسنپ شات از اصطلاح اتاق جلسه برای مشخص کردن اتاق هایی استفاده می گردد که جلسه ها در آنجا برگزار میگردند، لبته در سطح جهانی اتاق کنفرانس و اتاق جلسه به جای همدیگر استفاده می گردند. زمان دسته بندی تصاویر پروژه اتاق کنفرانس، این محیط ها را با توجه به اندازه و رسمی بودنشان متمایز می نمایند. این اتاق ها را می شود به سه دسته زیر طبقه بندی نمود:

  • اتاق کنفرانس بزرگ: اتاق های اجتماعات با ظرفیت 7 نفر یا بیشتر
  • اتاق کنفرانس کوچک: سالن های اجتماعات با ظرفیت 6 نفر یا کمتر
  • سالن کنفرانس: اتاق های جلسه که اغلب رسمی می باشند و مختص مدیران اجرایی هستند.

انعطاف پذیری و ظرفیت اتاق

امکانات اتاق جلسه ممکن است ثابت باشد مثل تلویزیون نصب شده به دیوار و یا مثل صندلی های چرخ دار امکان دارد انعطاف پذیر باشند. شما می توانید برای طراحی این قسمت ها با کارشناسان این زمینه تماس حاصل نمائید. در صورتی که یک اتاق احتیاج به همکاری کارکنان دارد، امکان دارد بخواهید اطمینان حاصل کنید که کمدهایی برای نگهداری یادداشت ها موجود است.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه کت و شلوار

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس - طراحی دکوراسیون پوشاک - طراحی دکوراسیون مغازه - فروشگاهی - دکور مغازه آرایشی - 02188559485 - 02634484956 

نورپردازی اتاق

مثل کارکرد اتاق شما، نورپردازی هم می بایست انعطاف پذیر باشد. در صورتی که در حال ارائه یا ویدئو کنفرانس می باشید، نور میبایست مناسب باشد. پنجره های بزرگ می توانند جهت حفظ شادابی کارکنان کافی باشند. اتاق هایی با نور کم برای ارائه پروژه ها بهتر می باشند.

6 ایده برای طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس مدرن

حالا که درباره ی اهمیت اتاق‌ های کنفرانس و اینکه چطور می ‌توانند بر کارمندان شما اثر داشته باشند، صحبت نمودیم، اجازه دهید به بعضی از نکته ها و گرایش‌ های طراحی که به شما در طراحی دکوراسیون یک اتاق کنفرانس مدرن کمک می ‌نماید، نگاهی بیندازیم.

گذاشتن میز و صندلی

محیط اتاق جلسه مدرن با گذاشتن صندلی های زیبا در اطراف یک میز کنفرانس بزرگ به وجود می آید. این در طرح سالن کنفرانس باعث خواهد شد تا تمام شرکت ‌کنندگان دسترسی یکسانی به میز داشته باشند. این امر احساس همکاری و ارتباط اثرگذار را تقویت می نماید. این ایده برای اتاق های کنفرانس تیمی فوق العاده می باشد.

دیوار هنری و ویدئویی در اتاق کنفرانس یا اتاق جلسه

اتاق‌ های کنفرانس هرگز نباید کسل‌ کننده باشند. با متمایز نمودن مضامین اتاق ‌های جلسه، پذیرایی زیادتری نمائید. این امکان دارد به سادگی رنگ مناسب برای اتاق جلسه باشد، یا می تواند به ویژگی های خاص شرکت، شهر یا فرهنگ شما ربط داشته باشد.

استفاده کردن از رنگ های مناسب

رنگ های شرکت شما به صورت تقریبی قطعا می بایست منحصر به فرد باشند. وارد نمودن رنگ های برند شما می تواند به تقویت فرهنگ سازمان کمک نموده و اثری جسورانه بر هر بازدیدکننده ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی راحت و با هزینه کمتر

رنگ های سرد احساس آرامش را به ایجاد می کنند، رنگ ‌های روشن و جسورانه قادر هستند انرژی شرکت‌ کنندگان در جلسه را بالا ببرند. رنگ ‌های پاستلی و خنثی قادر هستند اتاق شما را تازه و مدرن نمایند، در صورتی که رنگ‌ های تیره حس کلاسیک ‌تر و جاودانه ‌تری را به وجود می آورند.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس - طراحی دکوراسیون پوشاک - طراحی دکوراسیون مغازه - فروشگاهی - دکور مغازه آرایشی - 02188559485 - 02634484956 

حفظ محیط باز

اتاق های شلوغ احساس ذاتی فشار و ناراحتی را همراهشان دارند. این سبب می ‌شود مردم بخواهند آن جا را ترک نمایند البته این می ‌تواند برای بعضی از انواع جلسات مناسب باشد. مطمئن بودن از داشتن محیط کافی، روحیه را شاد کرده و فرصت هایی را برای استفاده کردن بهتر از اتاق فراهم می نماید.

بهره بردن از نور طبیعی

روشنایی دفتر برای شادی کارکنان اهمیت زیادی دارد. هیچ چیز مثل لامپ فلورسنت سبب ایجاد حس سردی و گرفتگی در دفتر نمی شود. پنجره ها راهی فوق العاده برای وارد نمودن نور بیرون می باشند. انتخاب کردن کفپوش مات و غیر انعکاسی و تزئین نمودن دیوار با رنگ های روشن هم به شما کمک می نماید تا از نور طبیعی خود بهترین استفاده را کنید.

تزئین کردن دیوارها با آجر

علی رغم تمام صحبت ها، قسمتی از زیبایی‌ شناسی طراحی داخلی اتاق کنفرانس مدرن، احترام گذاشتن به دکوراسیون اتاق کنفرانس قدیمی می باشد. این به محیط کلی دفتر شما وابسته است، ولی یک دیوار آجری در معرض دید به محیط جلسه شما احساس مدرن و منحصر به فرد خواهد داد.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کنفرانس - طراحی دکوراسیون پوشاک - طراحی دکوراسیون مغازه - فروشگاهی - دکور مغازه آرایشی - 02188559485 - 02634484956 

سخن پایانی

حالا که اهمیت یک اتاق کنفرانس مدرن متفکرانه را درک نموده اید و نکته هایی را در اختیار دارید، زمان آن رسیده که شروع نمائید. از حالا می توانید با انتخاب کردن بهترین شیوه و ایده ها، از فضای طراحی شده اتاق کنفرانس خود نهایت لذت و استفاده را داشته باشید. امیدوار هستیم این مقاله از وب سایت پایا دکوراسیون مفید بوده باشد.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *