طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم یدکی خودرو

ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم یدکی خودرو خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه  و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه های لوازم یدکی

فروشگاه های لوازم یدکی به دلیل دارا بودن تنوع خیلی زیاد محصولات که هر یک دارای کاربرد و استفاده معین و متنوعی هستند در صورتی که طراحی داخلی فروشگاه یا انبار به طور صحیح انجام نشود و حتی به مقدار کمی آشفتگی و بی نظم و ترتیبی در دکوراسیون فروشگاه به چشم بخورد همگی سبب می گردد مشتری حس بدی از فروشگاه گرفته و و از خرید کردن دلسرد شود.

به همین سبب در یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو چه حضوری باشد چه وبسایت معتبر و خرید غیر حضوری داشته باشد، میبایست به چیدمان حرفه ای جنس ها و قفسه بندی درست آن توجه ویژه ای نمود، این نکته را فراموش نکنید که دیزاین و قفسه بندی هر فروشگاه بر اساس نوع محصولات و نوع خدماتی که ارائه می کند، مشخص می گردد.

در حالت کلی می توان گفت قفسه بندی در مغازه لوازم یدکی، به منظور ذخیره سازی تمام قطعات، ابزارهای با اهمیت از یک خط تولید و بهره برداری درست از آن ها انجام می گیرد. فروشگاه های بزرگ لوازم یدکی دارای چندین انبار بزرگ می باشند که محصولات را در آن جا نگهداری کرده و به محض تمام شدن یک آیتم ، آن را فورا شارژ می نمایند. کارشناس های انبار و انباردار های این فروشگاه ها در قفسه بندی و رعایت نظم در زمان چیدمان آیتم ها، نهایت دقت لازم را نموده و دارای قفسه های جدا گانه برای هر دسته از قطعات خودرو هستند.

نکته های حائز اهمیت در طراحی و چیدمان و قفسه بندی مغازه لوازم یدکی

به هیچ عنوان این فکر در ذهن شما خطور نکند که طراحی داخلی و نظم و ترتیب در انبار یا فروشگاه شما اثری در موفقیت کسب و کار شما نخواهد داشت، این باور شما بسیار اشتباه می باشد. مشتری از ابدای ورود به فروشگاه تا زمانی که به سوی صندوق برای پرداخت می رود دکوراسیون شما را چک می کند، این نکته برای دارندگان فروشگاه مجازی و وب سایت ها هم صدق می کند.

شما به عنوان دارندگان فروشگاه باید در زمان طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه لوازم یدکی و چیدمان و قفسه بندی آن توجه کنید که کالاهایی که در یک قفسه قرار داده می شوند با همدیگر همخوانی داشته باشند تا مشتری به سادگی به جست و جوی کالاهای خود بپردازد و کالای مدنظر خود را به سادگی بیابد. رعایت کردن نظم و ترتیب در چیدمان قفسه ها و هماهنگی کالاها که در یک قفسه قرار داده شده اند سبب می گردد مشتری زمان خرید آرامش و تمرکز زیادتری داشته و با خیالی راحت به خرید خودش بپردازد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه کت و شلوار

ضرورت قفسه بندی کردن مغازه لوازم یدکی خودرو

فرقی نمی کند که کسب و کار کوچکی را آغاز نموده اید یا مالک فروشگاه و کارخانه بزرگی می باشید، در هر دو صورت انبارداری و چیدمان وسایل در فروشگاه یکی از مهم ترین قسمت هایی است که می بایست به آن توجه کنید. در کسب و کارهایی مثل فروشگاه های لوازم یدکی خودرو به چند علت حائز اهمیت می بایست قفسه بندی مناسبی را انتخاب نموده و در انبار هم به روشی صحیح نصب کرد.

که بعضی از آنها عبارتند از:

ایجاد نظم و ترتیب در انبار لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی خودرو شامل همه ی قطعات بزرگ و کوچکی هستند که در قسمت های گوناگون اتومبیل استفاده می شوند که می تواند شامل انواع پیچ و مهره، لاستیک خودرو، فیلتر، چراغ، بوق، لنت و غیره باشد. بیشتر این وسایل دارای اندازه و ابعاد کوچکی هستند و به همین علت می بایست وضعیتی را فراهم نمود که بتوان دسترسی به هر وسیله را ساده نمود. دسته بندی هر کدام از اقلام در گروه های گوناگون و گذاشتن آنها در قفسه های مخصوص نه فقط باعث نظم در انبار می شود، بلکه دسترسی به آنها هم ساده و راحت خواهد شد.

سرشماری ساده و دقیق

سرشماری و انبارگردانی یکی از اصل های خیلی مهم در سیستم های انبارداری است که به روش های گوناگونی انجام می شوند. با قفسه بندی مغازه لوازم یدکی خودرو و کد گذاری قفسه ها و ردیف ها می شود در کمترین زمان وضعیت را برای سرشماری فراهم کرد. فروشگاه هایی که قفسه بندی مناسب ندارند، به علت عدم آگاهی صحیح و دقیق از تعداد محصولات و محل قرار گیری هر کدام، انبارگردانی و سرشماری دشوار و زمان بری داشته و احتمال اشکال در آنها خیلی زیاد خواهد بود.

پیشگیری از بروز خسارت

از سایر مزیت های قفسه بندی فروشگاه لوازم یدکی خودرو می توان به پیشگیری از خسارت اشاره داشت. قرار گرفتن لوازمی مثل لاستیک های خودرو بر روی همدیگر در محیطی بدون محافظ باعث ریختن آنها و ایجاد خسارت های مالی و گاهی جانی خواهد شد. افزون بر این، از اصل های مهم انبارداری این می باشد که در کف انبار و فروشگاه تا حد امکان کالایی قرار داده نشود تا در صورت بروز آتش سوزی امداد رسانی مختل شود.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی راحت و با هزینه کمتر

میز پیشخوان و صندوق و ویترین

دکوراسیون فروشگاه لوازم یدکی افزون بر قفسه بندی به انواع ویترین و همینطور میز پیشخوان هم احتیاج دارد، که این موارد افزون بر ایجاد محیط مناسب برای قرار گرفتن انواع وسایل مورد استفاده در فروشگاه سبب ایجاد دکوراسیون مناسب برای این فروشگاه خواهد شد.

بهتر است در ویترین این فروشگاه ها تعدادی از وسایل پر فروش برای کشاندن مشتری به درون فروشگاه قرار داده شود.

تجهیزات انبارداری و حسابداری

همان گونه که می‌دانید در شغل فروش لوازم یدکی با تعداد خیلی زیادی از تجهیزات و لوازم مواجه می باشید که انبارداری این‌ ها به شکل سنتی کار سختی می باشد و امکان دارد در مواردی سبب اختلال در روند فروش شما شود به همین علت استفاده کردن از نرم افزارهای انبارداری و حسابداری افزون بر ایجاد یک سیستم مدیریتی قوی، می‌تواند در درازمدت سبب افزایش رضایت مشتری و افزایش فروش شما شود.

برای این منظور لازم است شما بخشی از فروشگاه را به چیدن کامپیوتر ها و سیستم های فروشگاه اختصاص دهید.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *