ما در این مطلب به مبحث طراحی دکور مغازه لوازم التحریر خواهیم پرداخت. برای انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
طراحی دکور مغازه لوازم التحریر
از آنجایی که خیلی از مشتریان و مخاطبان ما فروشنده لوازم التحریر هستند این مقاله را به آن ها اختصاص می دهیم. این مقاله هم برای کسانی که به تازگی فروشگاه لوازم التحریر افتتاح کرده اند و هم برای کسانی که مدت هاست مغازه دارند و می خواهند دکوراسیون خود را تغییر دهند مفید است. طراحی داخلی و دکوراسیون خاص و مناسب به شما کمک می کند تا فروشگاهی داشته باشید که نظر همه بینندگان را به خود جلب کند و مشتریان دائمی شما شوند.
فروشگاه های لوازم التحریر مکانی عمومی هستند که باید محیطی مدرن و نمای زیبا داشته باشند تا چالشی را در ذهن مشتریان ایجاد کنند. اولین تصویری که مشتری از شما در ذهن خود دارد بسیار مهم است و شما باید تمامی فاکتورهای یک فروشگاه اعم از رنگ دیوارها، پوشش کف، ویترین، قفسه ها، نورپردازی، لوازم دکوری و … را در آن نشان دهید. بهترین راه برای مخاطبان شما و مشتری جذب کنید. بنابراین می دانید که اگر طراحی داخلی فروشگاه شما مشتری پسند نباشد، مخاطب زمان زیادی را در فروشگاه نمی گذراند.
رنگ دیوارها و سقف
پس از انتخاب مکان، اولین چیزی که باید روی آن تمرکز کنید رنگ فروشگاه است. برای رنگ دیوارهامی توانید از رنگ های روشن یا شاد استفاده کنید زیرا بیشتر مخاطبان شما را کودکان، نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند. پیشنهاد می کنیم از رنگ های خنثی برای دیوارها استفاده کنید تا توجه مشتریان به محصولات بیشتر شود. زمانی که از رنگ خنثی استفاده می کنید باید محصولاتی با رنگ های شاد و رنگارنگ برای چیدمان انتخاب کنید.
پوشش کف
برای کف مغازه باید رنگی را انتخاب کنید که تفاوت چندانی با دیوارها نداشته باشد و همچنین می توانید از لمینت های چوبی استفاده کنید تا حس گرم رنگ چوب را به مخاطب منتقل کنید. استفاده از رنگ های گرم برای کف فروشگاه باعث خوشایند رفت و آمد مشتریان در داخل فروشگاه می شود و آن ها را تشویق به گذراندن زمان زیادی در فروشگاه می کند.
نورپردازی
بعد به نورپردازی خیلی اهمیت دهید و چراغ های آویز مجلل انتخاب کنید. سعی کنید آنها را با رنگ هایی انتخاب کنید که با رنگ دیوارها هماهنگ باشد و چشم مشتری را آزار ندهد. زوایای نور را رعایت کنید و سعی کنید نور را به خوبی روی محصولات منعکس کنید. زمانی که قصد دارید از فروشگاه خود سبک کلاسیک داشته باشید، شدت نور باید زیاد باشد، اما اگر سبک مدرن را انتخاب می کنید، میزان نور باید متعادل باشد تا زاویه نور روی لوازم التحریر بیشتر باشد. باید از رنگ ها طوری استفاده کنید که فضایی دلپذیر برای مخاطب ایجاد کند.
ویترین
یکی از مهم ترین عوامل یک فروشگاه، ویترین آن است که باید به گونه ای دکور شود تا مشتریان را برای ورود به فروشگاه جذب کند. از آنجایی که فروشگاه لوازم التحریر مخاطبان کودک و نوجوان دارد، باید از فضای ویترین استفاده بهینه کرد و هر قسمت را برای سلیقه هر سنی در نظر گرفت. تاثیر ویترین در جذب مشتری غیر قابل انکار است و شما می توانید بهترین محصولات خود را به نمایش بگذارید و از سایر لوازم تزئینی که توجه مخاطب را به خود جلب می کند استفاده کنید. ویترین را با نور مناسب و جذاب تزئین کنید و مشتری را به داخل مغازه بکشانید.
مواظب باشید که ویترین شفاف باشد یعنی با قرار دادن محصولات زیاد در آن، دید را برای عموم سخت نکنید. با برخی چیدمانها، میتوانید مخاطبان خود را به اندازه کافی کنجکاو کنید تا به فروشگاه بیایند و کنجکاوی آنها را برآورده کنند و این راهی است که مخاطب را به مشتری تبدیل میکند. حتی می توانید با استفاده از تابلوهای نقاشی یا زیباسازی دیوارهای ویترین با رنگ آمیزی و یا نقاشی روی شیشه ویترین از هنر نقاشی در ویترین خود استفاده کنید تا مانع دید محصولات نشود.
قفسه ها
فروشگاه لوازم تحریری قفسه های زیادی دارد که برای تزیین باید بیشتر وقت خود را صرف تزئین آنها کنید. باید بدانید که طبق تحقیقات انجام شده مشتریان پس از ورود به فروشگاه از سمت راست برای دیدن محصولات شروع به حرکت می کنند. شما باید بهترین دکور را برای قفسه ها و دیوارهای سمت راست فروشگاه داشته باشید و از لوازم التحریر که برایتان مهم تر است در قفسه ها استفاده کنید. از محصولاتی که دارای رنگ های اصلی هستند برای چیدمان در قفسه های سمت راست مغازه استفاده کنید.
البته انتخاب رنگ به سبک فروشگاه شما نیز بستگی دارد. اگر سبک مدرن را انتخاب کرده اید بهتر است از رنگ های قوی و جذب کننده استفاده کنید و اگر سبک کلاسیک را دوست دارید از رنگ های ملایم و روشن استفاده کنید.
لازم به ذکر است که تفکیک نوع لوازم التحریر نیز تاثیر زیادی در زیبایی فروشگاه شما دارد. به این ترتیب دفترچه ها و دفترها را در یک قفسه با رنگ های هماهنگ قرار دهید، در قفسه های دیگر لوازم التحریر را با نظم خاصی در جا خودکارهای جذاب قرار دهید و آنها را تزئین کنید، طبقات دیگر را به لوازم آرشیوی اختصاص دهید. و بخشی برای مداد رنگی و لوازم طراحی در نظر بگیرید. علاوه بر این، حتی اگر بوم یا سایر لوازم نقاشی برای فروش ندارید، می توانید از آنها به عنوان تزئین استفاده کنید.
لوازم دکوری
برای استفاده از وسایل تزئینی در قفسه ها، ویترین ها و هر جایی که فضا دارد مناسب است. نکته مهم این است که وسایل دکوری که می خواهید در چیدمان استفاده کنید باید با لوازم التحریر شما همخوانی داشته باشد. هنگامی که محصولات مرتبط را در یک قفسه قرار می دهید، می توانید یک یا چند لوازم جانبی همسان را در کنار آنها قرار دهید و لوازم التحریر خود را تزئین کنید. از بهترین و منحصر به فرد ترین لوازم تزئینی برای ویترین خود استفاده کنید تا مشتریان برای دیدن محصولات بهتر و جذاب تر به فروشگاه مراجعه کنند.
خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکور فروشگاه لوازم آرایشی، ویترین مغازه قنادی و دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی, طراحی مغازه لوازم آرایشی، طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی، دکور مغازه لوازم آرایشی و ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و اجرای دکور مغازه لوازم آرایشی…..
جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، ویترین مغازه لوازم آرایشی، ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.
شماره های تماس:
دفتر طراحی
- تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
- 09121641842– 02188559485
دفتر کارخانه کرج
- کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
- 02634484956 – 09121641842
- واتساپ : 09333695121