نکات طراحی فروشگاه بوتیک

ما در این مقاله به مبحث نکات طراحی فروشگاه بوتیک می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

نکات طراحی فروشگاه بوتیک

هیچ چیز بیشتر از طراحی عالی کسب و کار شما را متمایز نمی کند. برای شروع این نکات طراحی فروشگاه بوتیک را بررسی کنید.

آیا به این فکر کرده اید که طراحی فروشگاه بوتیک شما چه تاثیری بر خرید یا عدم خرید مشتریان از شما دارد؟ بسیاری از بوتیک ها متراژ نسبتاً کوچکی از فضای فروش دارند، بنابراین محاسبه هر اینچ و نگه داشتن مشتریان در داخل فروشگاه شما – خرید به جای مرور – برای رشد کسب و کار شما ضروری است.

در حال ورود به فروشگاه شما

5 تا 15 فوت مربع اول بوتیک شما جایی است که مشتریان شما از خرید ویترینی به بررسی آنچه شما برای ارائه دارید تغییر می کنند. این قسمت به آنها اجازه می دهد تا موسیقی، نور و فضای کلی فروشگاه شما را جذب کنند. همچنین تعیین می کند که آیا آنها نگاهی سریع به اطراف بیندازند و آنجا را ترک کنند یا مواردی را پیدا کنند که چشم را جلب می کند و آنها را به ماندن دعوت می کند.

این قسمت به مشتریان اجازه می دهد تا در مورد فروشگاه شما قضاوت سریعی داشته باشند. آن‌ ها موضوع شما را مورد توجه قرار می‌ دهند، ارزیابی می‌کنند که آیا فروشگاه شما در حد بودجه آنهاست یا خیر و تصمیم می‌گیرند که آیا می‌خواهند آن را بیشتر کاوش کنند یا خیر. از آنجایی که مشتریان در “حالت انتقال” هستند، به احتمال زیاد تابلوها یا محصولاتی که در اینجا قرار داده شده اند را نادیده می گیرند. از این قسمت از طراحی فروشگاه بوتیک خود برای ایجاد تصویری کوچک از کالاهای کلاسیک خود استفاده کنید که با تندیس های مکمل، آثار هنری قاب شده یا گل های تازه برجسته شده است. هدف این است که احساس فروشگاه خود را در یک لحظه خلاصه کنید.

مسیری را ایجاد کنید که جریان داشته باشد

همانطور که مشتریان شما در فروشگاه شما قدم می زنند، اینکه آیا آنها همه چیزهایی را که شما ارائه می دهید کشف می کنند یا نه بستگی به این دارد که چقدر برای آنها “مسیر فروش” را طی می کنند. شما فضای کافی برای عبور افراد می خواهید در حالی که کالاهای خود را در دسترس خود و در سطح چشم قرار می دهید.

این را در نظر داشته باشید استفاده از قفسه های دو طرفه را برای تقسیم فضا در نظر بگیرید که در دو طرف آن موارد مختلف وجود دارد. مبلمان مفید مانند نیمکت ها را می توان با قفسه بندی در هم آمیخت و اختلاف ارتفاع ایجاد کرد که به چشم ها جذابیت میبخشد.

گزینه دیگر، بسته به اندازه فروشگاه شما، ایجاد “غلاف” یا خوشه های کوچکتر از کالا با توجه به موضوع شما است. یک بوتیک مد ممکن است انتخاب کند که روسری‌ها در کنار هم، جواهرات و کیف‌ها در جای دیگر و قفسه‌های دایره‌ای کوچک از انواع مختلف لباس باشد.

سایر خرده‌فروشان انتخاب می‌کنند که نمایش‌های کوچک لوازم جانبی را بین قفسه‌های لباس طبقه‌بندی کنند، با پیشنهادات استایلی که بر روی مانکن‌ها قرار داده می‌شود تا پیدا کردن هر عنصر از یک ظاهر خاص را برای مشتریان آسان‌تر کند.

همانطور که مسیر فروش خود را طراحی می کنید، مسیری را که می خواهید مشتریان خود انتخاب کنند، در نظر بگیرید. ممکن است بخواهید آنها را به سمت موارد خاصی هدایت کنید، که می توانید آنها را با رنگ های برجسته، نمایشگرهای چشم نواز یا علائم روشن تر برجسته کنید. همچنین می‌توانید از کفپوش‌های مختلف برای راهنمایی مشتریان خود استفاده کنید. کاشی های رنگی متفاوت یا ترکیبی از کاشی و فرش می تواند مسیری قابل شناسایی برای مشتریان ایجاد کند. سپس می‌توانید «انتهای» هر راهرو یا مسیر را به صورت فصلی تغییر دهید تا ویژه‌های ماهانه یا فصلی را به نمایش بگذارید.

موضوعی را انتخاب کنید که داستان برند شما را بازگو کند

موضوع فروشگاه شما عناصر دکوراسیون شما را با داستان برند شما پیوند می دهد. صاحب کسب‌ و کار خرده‌ فروشی که صابون‌ های دست‌ ساز، عطرهای خانگی و مراقبت از پوست می‌فروشد، ممکن است عناصری از طبیعت را در تم‌ های خود بگنجاند، مانند رنگ‌های خاموش، گیاهان یا گل‌های زنده و فضای داخلی خانگی. با این حال، صاحب یک بوتیک لباس ممکن است بخواهد رویکرد مدرن تری با دکوراسیون مینیمالیستی و موسیقی تپنده داشته باشد تا جلوه ای از روندهای پیشرفته را ایجاد کند.

در حالت ایده آل، خریداران باید فروشگاه شما را با این حس قوی از اینکه چرا جایگاه و محصولات خود را انتخاب کرده اید، ترک کنند. شخصی‌سازی فضای داخلی فروشگاهتان به ساختن برندتان نیز کمک می‌کند، به‌خصوص اگر دکورهای منحصربه‌فرد یا تأسیسات هنری مستقل محلی دارید که نمی‌توانید آن‌ها را در خرده‌ فروش‌ های بزرگ پیدا کنید.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *