دکور بوتیک

ما در این مطلب به مبحث دکور بوتیک خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

اهمیت دکور بوتیک

تأثیر اولین نگاه مشتری بر تجربه خرید

ایده پردازی دکوراسیون بوتیک تاثیر خیلی زیادی بر روی جذب کردن افراد دارد به همین خاطر هر شخصی که صاحب بوتیک است یا مسئولیت آن را برعهده دارد تلاش می کند جذاب ترین و شیک ترین دکوراسیون داخلی را برای آن انجام دهد تا مشتری های زیادی مجذوب بوتیک شوند و این بوتیک در رقابت با دیگر بوتیک ها مزیت زیادی دریافت می کند.

بیشتر بخوانید:طراحی داخلی فروشگاه عینک فروشی

اگر تمایل دارید اشخاص را جذب بوتیک خود کنید و بر سر زبان ها بیفتید تا بقیه هم نیز بوتیک شما را به بقیه معرفی کنند باید یک ایده پردازی دکوراسیون شیک برای بوتیک انتخاب کنید البته این ایده پردازی دکوراسیون باید کاملا فرق داشته باشد و مثل هیچ یک از بوتیک های رقبا نباشد.

ما در ادامه این نوشته شما را با ایده پردازی و اجرای دکوراسیون بوتیک و نکته های مهم آن آشنا می کنیم بنابراین برای ایده پردازی دکوراسیون جذاب و ایده آل بوتیک خود حتما تا آخر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:دکوراسیون لباس بچه گانه

طراحی دکور بوتیک

دکوراسیون بوتیک باید با توجه به مدل بوتیک ایده پردازی شود مثلا اگر شما فروش پوشاک زنانه دارید باید طراحی دکوراسیون مغازه نیز با توجه به سلیقه و مورد نیاز بانوان و خانم ها طراحی شود و هر کدام از لباس ها در جایی درست قرار گیرند تا رفت و آمد برای اشخاص پیچیده و دشوار نباشد و به آسانی بتوانند به پوشاک مورد نیاز خود دستیابی داشته باشند.

طراحی دکوراسیون بوتیک شامل تمامی بخش‌ها مانند اتاق پرو، فضای نشیمن، پیشخوان و سایر نواحی می‌شود، که خلاقیت در طراحی و اجرای هر کدام اهمیت ویژه‌ای دارد. برای مثال، اتاق پرو باید طوری طراحی گردد که حس آرامش و امنیت را به مشتری منتقل کند، یا در نظر گرفتن فضایی برای صندلی‌های انتظار باید به‌دور از قسمت‌های پرتردد فروشگاه انجام شود تا اختلالی در روند خرید ایجاد نکند.

ایده پردازی و انجام دکوراسیون بوتیک تاثیر پذیر از از نوع پوشاک آن بوتیک و سلیقه اشخاص گوناگون است بنابراین تنها سلیقه فروشنده و صاحب بوتیک به حساب نمی آید بلکه باید سلیقه اشخاص گوناگون را هم در نظر گرفت و بعد بهترین طراحی را برای آن اجرا کرد.

طراحی داخلی بوتیک

ایده پردازی محیط داخلی بوتیک خیلی زیاد مهم است چون به عنوان پر رفت و آمدترین فروشگاه ها معرفی شده است و اشخاص زیادی برای خرید پوشاک به آن مراجعه می کنند به همین دلیل مطلوب است که یک ایده پردازی و انجام مناسب و اصولی برای آن در نظر گرفت تا برای همه ی افراد جذاب و مورد نظر آنها باشد.

آراستگی و مرتب بودن مغازه

برای اینکه بتوانید افراد زیادی را جذب نمایید باید مغازه شما تمیز و آراسته باشد . تمیز و آراسته بودن بوتیک باعث می شود نظر اشخاص بیشتر به محصولات مغازه جلب بشود.

نورپردازی

در نورپردازی به درستی توجه کنید زیرا نورپردازی مناسب در جلب فرد نقش بسزایی دارد استفاده درست از نور، می تواند فضا را بزرگترنشان دهد و یک ویترین پر نور در شب های تاریک، نگاه های بسیاری را به خود مجذوب می کند.

بیشتر بخوانید:طراحی دکوراسیون فروشگاه کت و شلوار

برای تاکید بر عنصر های ویژه نیز می توانید از نورپردازی مخصوصا نورآبی استفاده نمایید. از نور پردازی سفید در بخش جعبه ها و شلف های بوتیک می تواند طرح مورد پسندی برای زیبایی دکوراسیون مغازه باشد و شما می توانید هم چنین از نور سفید برای جدا کردن قسمت ها در درون مغازه خود استفاده کنید.

اتاق پرو

اتاق تعویض لباس برای مشتریان اهمیت خیلی زیادی دارد پس حتما بخشی از بوتیک خود را به اتاق تعویض لباس اختصاص دهید تا افراد به آسانی بتوانند بعد از انتخاب لباس مورد نظر خود آن را پرو کنند و از تطابق لباس با ظاهر خود مطمئن شوند. تست لباس باید در فضایی راحت و مشخص امکان پذیر باشد تا شما در آن احساس مطلوبی داشته باشید پس نباید اتاق تعویض لباس خیلی کوچک باشد.

مانکن ها در دکوراسیون بوتیک

برای نمایش بهتر انواع پوشاک، از مانکن‌ها بهره بگیرید تا فضای فروشگاه پویا و چشم‌نوازتر شود. مانکن‌ها به لباس‌ها جان می‌بخشند و به مشتری کمک می‌کنند نحوه قرارگیری لباس روی بدن را بهتر تصور کند.

نگاه مینمالیستی به طراحی داخلی مغازه

گاهی اوقات احتیاجی به نشان دادن همه کالاها و شلوغ کردن محیط داخلی مغازه نیست !

بیشتر بخوانید:ویترین خلاقانه بوتیک زنانه

بارها برای همه ما اتفاق افتاده که از فروشگاه هایی با محصولات کمتر و خلوت اقدام به خرید کرده ایم . نگاه ساده گرایی به ایده پردازی داخلی فروشگاه امروزه برای هر نوع ایده پردازی می تواند جوابگو باشد . با طراحی ساده دکور مغازه می توان به تعداد تاثیر بیشتری بر روی افراد گذاشت . می توان به سادگی با استفاده از کمترین طرح ها ولی در مقابل نمایش بهترین اجناس در ویترین مغازه محیطی شیک به وجود  آورد. در کنار نشان دادن محصولات از رنگ مناسب و سبک نورپردازی نیز نباید غافل شد .

استفاده از المان ها و عناصر صنفی

زمانی که در فروشگاه خود محصول ویژه ای را ارائه می دهید استفاده از یک سری علامت ها و نشانه ای صنفی در ایده پردازی ویترین و طراحی محیط داخلی مغازه می تواند نشانه ای با اهمیت برای خرید از بوتیک و مغازه شما باشد . برخی از این نشانه ها تصویر ذهنی ویژه ای از مغازه شما در دید و نظر مشتری القا می کند . این تصاویر می توانند دلیلی باشند که حتی اگر فردی از شما خرید نکند ولی به یاد بیاورد که مثلا در کوچه ی … فروشگاهی با دکور … کالاهایی با کیفیت ارائه میدهد .

نتیجه گیری

ما در صدد گسترش پیشرفت و نوآوری در کار خود هستیم. اعتقاد داریم که که باید در بالای صنعت خود قرار بگیریم و همیشه با همکاری با بهترین شغل ها و همیاری با بهترین ایده پردازان داخلی در اطراف خود به طور فعال در انجام وظیفه خود قدم بر میداریم. ما همیشه سعی می کنیم بهترین مدل کار ها را عرضه کنیم و به سطح آگاهی خود بیفزاییم. این فرآیند به ما کمک می‌کند تا عمیق تر مسئله ها را رسیدگی کنیم و ریزه کاری های بیشتری را باز نماییم تا به شما بازدید کنندگان محترم کمک کنیم بهتر برای انتخاب خود تصمیم گیری نمایید.

بیشتر بخوانید:طراحی دکوراسیون کیف و کفش

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون بوتیک،ویترین مغازه بوتیک، دکوراسیون داخلی مغازه بوتیک، طراحی دکور مغازه بوتیک, طراحی داخلی بوتیک و طراحی داخلی فروشگاه و طراحی داخلی مغازه بوتیک و  …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه سیسمونی، پوشاک، فروشگاهی، طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید