دکوراسیون مغازه و فروشگاه

ما در این مطلب به مبحث دکوراسیون مغازه و فروشگاه خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه  و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

دکوراسیون مغازه و فروشگاه

دکوراسیون مغازه و فروشگاه

طراحی دکوراسیون فروشگاه و چیدمان دکوراسیون مغازه پس از ارائه محصولات با کیفیت، دومین عامل جهت فروش زیادتر و بهتر یک مغازه یا فروشگاه است.

این خیلی اهمیت دارد که شما برای طراحی دکور مغازه و یا فروشگاه خودتان حتما از یک گروه متخصص در این حوزه استفاده کنید.

زیرا یک طرح و دیزاین تخصصی و حساب شده دقیقا قادر است اثر مستقیمی روی مقدار فروش شما داشته باشد و از همین رو شاید نخستین گام در جذب کردن مشتری به طرف مغازه یا فروشگاه شما داشتن یک طراحی دکور زیبا و یک دیزاین ویژه می باشد.

در حال حاضر در همه جای دنیا از طراحی داخلی به عنوان یک علم و هنر و صنعت یاد می گردد و در حقیقت یک طراح نیز می بایست دارای دانش مخصوص به این کار باشد و هم زاویه دید هنری نسبت به کار را دارا باشد.

در کنار این دو مورد می بایست قادر باشد از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز جهان و مواد اولیه آن در ساختن طرح مد نظر شما هم استفاده موردنیاز را ببرد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پلاسکو

اثر ویترین در جذابیت مغازه

در حقیقت طراحی ویترین مغازه قادر است هم عملکرد مثبت و نیز عملکرد منفی بر روی کسب و کار شما ایجاد کند و می بایست در طراحی و نوع دکوراسیونی که قرار می باشد برای آن استفاده کنید نهایت دقت را داشته باشید.

مواردی مانند رنگ بندی ویترین، نور ویترین، کیفیت مواد و متریال های مورد استفاده در ویترین و… از قبیل مهمترین قسمت های ایجاد یک ویترین محسوب می شوند که می بایست دقت موردنیاز را به آنها داشته باشید.

در حقیقت برای طراحی یک دکور زیبا و یک ویترین تخصصی برای یک مغازه، در حقیقت باید به نوع کالا و کاربری فروشگاه یا مغازه دقت گردد.

به عنوان مثال ویترینی که برای یک مغازه لباس طراحی می گردد، از نظر رنگ بندی، نور پردازی و متریال های استفاده شده کاملا تفاوت دارد با ویترینی که برای یک مغازه لوازم الکترونیکی و موبایل طراحی می گردد.

آیا تا به کنون به این توجه نموده اید که 2 مغازه یا فروشگاه در کنار یکدیگر، با کالاها و یا خدمات یکسان، ولی یکی همواره داری مشتری و دیگری بدون مشتری می باشد!!! چرا این اتفاق رخ می دهد؟

بعضی مواقع اتفاق می افتد که حتی جنس های مغازه شلوغ تر با قیمت بالاتری فروخته می شود و رقیب آن با قیمت کمتر فروش کمتری داشته است. تنها علت این عامل جذابیت چیدمان دکوراسیون مغازه و دکوراسیونی جذاب و گیرا در آن مجموعه است.

دکوراسیونی جالب برای مغازه که همواره به نظافت آن اهمیت می دهند و گرد گیری می شود. می شود گفت همین یک عامل توانایی آن را دارد که میزان فروش شما را چند برابر نماید.

دکوراسیون مغازه و فروشگاه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک دندانپزشکی 

نکته های کاربردی در طراحی دکور مغازه

در این بخش به بررسی نکته هایی جالب و کاربردی در طراحی دکور مغازه خواهیم پرداخت که رعایت کردن هر کدام از این اصول اثر بسزایی در مقدار جلب رضایت مشتریان و در انتها خرید او دارد.

توجه به بخش سمت راست در ورودی مغازه

تحقیقات نشان می دهد که اغلب افراد در زمان وارد شدن به یک فروشگاه، مغازه، نمایشگاه و یا هر محیط مشابه دیگری، به شکل ناخودآگاه اول به طرف راست خود توجه می نمایند.

بر همین اساس توجه به این قسمت از دکوراسیون داخلی مغازه می بایست زیادتر از بقیه بخش ها باشد که در همان اول ورود مشتری بشود نظر او را به کالاهایمان جلب نمائیم. می بایست محیطی را که در نگاه نخست مشتری را  شیفته خود می نماید، خیلی با دقت طراحی نمائیم.

نخستین برداشت از داخل محیط فروشگاه، اثر خیلی زیادی بر روی احساس، نظر و در انتها خرید مشتری از مغازه خواهد داشت.

دکوراسیون مغازه و فروشگاه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان 

در نظر داشتن یک مکان استراحت برای مشتری ها در فروشگاه

در هنگام طراحی دکور مغازه حتما باید محیطی را برای استراحت مشتری ها یا همراه های آنها در نظر داشته باشیم. اشخاص به طور معمول از پیاده روی های بیش از حد و سر زدن به مغازه های متعدد، خسته می گردند.

از سوی دیگر، یکی از عللی که امکان دارد مشتریان ما زود فروشگاه را ترک نمایند، خستگی آنها و همینطور نبود محیطی برای استراحت آنها است.

به این ترتیب می شود با در نظر داشتن محیط هایی برای استراحت در دکوراسیون مغازه مقدار ماندگاری مشتری هایمان را در محیط فروشگاه بیشتر نمائیم.

دکوراسیون مغازه و فروشگاه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه 

خریدارها را وادار به طی مسیری در مغازه نمائید

به عنوان یک خرده فروش، قادر هستید از مبلمان، نمایشگرها، ویترین ها، قفسه ها، و بقیه ی لوازم برای ایجاد یک مسیر باز برای مشتری هایتان در درون مغازه استفاده نمائید.

این کار تا اندازه ی بسیاری وابسته به ابعاد و چیدمان عمومی مغازه شما می باشد.

ولی شما می دانید که اغلب مشتری ها در امریکای شمالی، به صورت طبیعی به طرف راست می پیچند؛ بر همین اساس کار بعدی شما این می باشد که افزون بر این عمل، آنها به قدم زدن در درون مغازه برای کسب حداکثر روبرویی با کالاهای شما ادامه خواهند داد.

این عمل نه تنها شانس انجام دادن خرید آنها را افزایش می دهد، بلکه یک مسیر هوشمندانه، راهی فوق العاده برای کنترل استراتژیک جریان ترافیک مشتری ها در مغازه خواهد بود.

اغلب مغازه ها از یک مسیر مدور به طرف راست (خلاف جهت عقربه های ساعت) استفاده می نمایند تا مشتری ها را به عمق مغازه برده و دوباره به جلو بیاورند.

بعضی هم با اعتقاد به این جمله که “هرجا که چشم برود، پا هم خواهد رفت” این کار را با پوشش دادن مسیر با کفپوش های متفاوت از پوشش عمومی مغازه، ساده تر می نمایند.

دکوراسیون مغازه و فروشگاه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان 

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و  طراحی دکور مغازه کوچک و طراحی دکوراسیون سالن عقد و  …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *