طراحی دکور کافه و کافی شاپ

ما در این مطلب به مبحث طراحی دکور کافه و کافی شاپ خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکور کافه و کافی شاپ

طراحی دکور کافه و کافی شاپ بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت در کسب و کار تخصصی قهوه است. به نظر شما غیر از نوشیدن قهوه، افراد چه دلایل دیگری برای مراجعه به کافی شاپ دارند؟ طراحی دکوراسیون مغازه نقش بسزایی در جذب مشتری از درب منزل شما دارد.

ما در Yodcor طی سال‌ها به افراد زیادی کمک کرده‌ایم تا فضای کسب و کار خود را باز کنند. از نزدیک دیدیم که با چه مشکلاتی دست به گریبان بوده اند و برای چه مواردی از ما کمک خواسته اند. این روند می تواند بسیار دلهره آور باشد. یکی از مهم ترین مواردی که افراد در این پروسه برای مشاوره به ما مراجعه می کنند طراحی دکور کافی شاپ است.

مشاوره در این زمینه بسیار منطقی است زیرا شما میلیون ها تومان سرمایه گذاری می کنید و برای تحقق رویای خود تلاش زیادی می کنید و می دانید که جزئیات کوچک به اندازه محصولی که می فروشید و خدماتی که به مشتری ارائه می دهید اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه فروش کاغذ دیواری

اگر مشتریان شما به طور غریزی ندانند کجا باید بایستند، ممکن است گیج، ناراحت شوند و احتمال بازگشت کمتری داشته باشند. اگر دکوراسیون کافه و کافی شاپ شما با مشتریان هدف شما مطابقت نداشته باشد، آنها احساس بیگانگی می کنند و ممکن است دیگر هرگز برنگردند. ایجاد احساس صمیمیت، جذابیت و … در بازگشت مشتری بسیار مهم است.

نحوه طراحی دکور کافه و کافی شاپ

تاثیر اولیه بر مشتری و ایجاد محیط مطلوب

اهمیت اولین برداشت مشتری از دکوراسیون کافه و کافی شاپ را نمی توان نادیده گرفت. هر روز با مشتریان جدیدی روبرو می شوید که قبلاً مغازه شما را ندیده اند. دکور کافه و کافی شاپ شما باید این تصور را ایجاد کند که کسب و کار شما برای جامعه ای که در آن خدمت می کنید در دسترس، جذاب و مطلوب است.

اولین برداشت مشتری از دکوراسیون یک عامل مهم از دیدگاه بازاریابی است زیرا تا حد زیادی تعیین می کند که چه کسی مشتری شما خواهد شد!

اطمینان حاصل کنید که برند شما یکپارچگی دارد که مردم آن را با حسی که شما می خواهید به خاطر بسپارند. دنج و عجیب؟ پر جنب و جوش و پر انرژی؟ با ترکیب های دکور احساس دلخواه خود را منتقل کنید تا مردم بدانند وقتی وارد کافی شاپ شما می شوند چه انتظاری داشته باشند. این به ایجاد روحیه برای معرفی شما به دیگران کمک می کند.

طراحی عالی دکور کافه و کافی شاپ

محیط عالی تصادفی نیست! یک فضای منحصر به فرد با یک چیدمان خوب آغاز می شود. روان‌ شناسی محیطی می‌گوید مردم هنگام ورود می‌ خواهند استقبال واضحی داشته باشند، با منوهای ساده که خواندن و درک آن آسان است. همیشه سعی کنید به خاطر داشته باشید که هدف شما خدمت رسانی موثر به مردم است، به خصوص در زمان اوج مشتری.

بیشتر بخوانید: طراحی دکور داخلی آتلیه عکاسی

اگر سال‌ها است که در کسب‌وکار بوده‌ اید و نمی‌ توانید هزینه‌ های زیادی برای بازسازی و دکوراسیون بپردازید، سعی کنید به عملیات خود از دیدگاه مشتری نگاه کنید تا تغییرات کم‌هزینه ایجاد کنید. تغییراتی که خدمات بهتر را تسهیل می کند. آیا باریستاهای شما کارآمد حرکت می کنند؟ آیا دسترسی به همه صندلی ها آسان است؟

شما به چیدمان نیاز دارید تا به شما کمک کند خدمات سریعی به مشتریان خود حتی در شلوغ ترین زمان ارائه دهید و در عین حال احساس آرامش و هیجان داشته باشید. مردم می دانند که کافی شاپ ها شلوغ هستند، اما نمی خواهند احساس کنند که عامل استرس باریستای شما هستند، و به خصوص اگر دکوراسیون کافه تریا شما بد طراحی شده باشد، نمی خواهند خودشان استرس داشته باشند. از نوشیدن قهوه در صبح، با عصبانیت حرکت کنید.

یک مثال خوب برای نشان دادن این نکته این است که مطمئن شوید مشتریان در صف دید خوبی از شیرینی ها و کیک ها دارند تا زمانی که به پیشخوان نزدیک می شوند سفارش خود را در ذهن خود آماده کنند.

اگر این ترتیب غیرممکن است، یک منوی بزرگ بالای پیشخوان خود داشته باشید تا آنها بتوانند قبل از مراجعه به منشی، سفارش خود را آماده کنند. اگر یک مشتری گرسنه باید در صف منتظر بماند و فرصتی برای بررسی سفارش خود از قبل نداشته باشد، احتمالاً زمان زیادی را صرف این سوال می‌کند که شما چه چیزی دارید و هزینه غذا چقدر است و برای بقیه صف نگه می‌دارد.

کسانی که عجله دارند یا حوصله کافی برای صبر کردن ندارند، اگر این قانون را رعایت نکنید، ممکن است برای شما دردسرهای زیادی ایجاد کنند. افرادی که عجله دارند، مکان شما را مکانی با صف‌های طولانی و کند می‌بینند و احتمالاً هرگز برنخواهند گشت. این یک فلسفه کلی خوب است که قبل از حل مسئله حل شود.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه

اگر در این موارد مهارت ندارید، از یک دکوراتور یا طراح داخلی بخواهید که در فضای شما قدم بزند و نظر خود را بگوید. دکور کافه و کافی شاپ شما تصویری از کسب و کار شما را منتقل می کند. این نکته یک عامل بسیار مهم در بازاریابی است زیرا تا حد زیادی تعیین می کند چه کسی مشتری شما خواهد شد.

اگر برای کسی جذاب نیستید، برای کسی جذاب نیستید.

قبل از شروع، دکوراسیون خود را طراحی کنید.

اگر هنوز کافه ای باز نکرده اید و در حال انجام این کار هستید، ارزش این را دارد که به مغازه های دیگر بروید و با ویژگی های منحصر به فرد آنها آشنا شوید. دلیل اینکه مشتریانشان به آنجا می روند چیست؟ مزیت رقابتی آنها چیست؟ چه کاری می توانید بهتر از آنها انجام دهید؟ آیا سایر کافی‌ شاپ‌ ها به گروه خاصی از مردم یا فقط هر کسی که در آن منطقه زندگی می‌کند پاسخگو است؟ جزئیات را بررسی کنید.

اگر قرار است کافه شما دستگاه هایی داشته باشد که برای سرو قهوه استفاده می شود، مطمئن شوید که مناظر آن (مانند دستگاه های اسپرسوساز و غیره) را در معرض دید کامل قرار داده اید. ماشین های یخ روشن در بهشت ​​که در استوانه های خود می چرخند، چشم مشتریان شما را در حالی که به پیشخوان شما نگاه می کنند جلب می کند. یک دستگاه قهوه ساز که روی پیشخوان شما نمایش داده می شود، فروش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین می توان گفت که اگر ظاهر دستگاه های شما زشت است و جذابیت کمتری دارد، مانند توستر کثیفی که قدیمی بودن آن برای همه به راحتی قابل مشاهده است، حتما آن را پنهان کنید زیرا برای مشتری جذاب نیست و ممکن است او را از خرید منصرف کند. آهسته قانون کلی این است که چیزهای جذاب را در بیرون و چیزهای کمتر جذاب را در پشت قرار دهید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی کتابخانه

قبل از هر کاری نیازهای خود و مشتریانتان را دریابید. مشتریان به چه چیزی نیاز دارند؟ چه چیزی کار را برای آنها آسان می کند؟ به عنوان مثال، یکی از بزرگترین دلایل سردرگمی این است که کجا باید سفارش داد.

اگر می خواهید کافه و کافی شاپ شما مشتری پسند باشد، یک پیشخوان سفارش در نزدیکی درب ورودی قرار دهید تا احساس گم شدن به محض ورود را کاهش دهید. مطمئن شوید که به اندازه کافی واضح است که افراد باید کجا بایستند و در صورت تمایل می توانند خامه و شکر را در قهوه خود بریزند یا در صورت تمایل یک قاشق بردارند، و یک سطل زباله به وضوح در این نزدیکی است.

نحوه طراحی کافه و بخش سرو را قبل از منو طراحی کنید

منوی شما تعیین می کند که چه تجهیزاتی باید سرو کنید و برعکس، فضا و تجهیزات شما تعیین کننده نوع منویی است که می توانید سرو کنید.

آنچه را که درباره چیدمان کارآمد از دیدگاه مشتری گفتیم به خاطر بسپارید. همین امر درباره ی کارمندان شما هم صدق می نماید. اگر آنها مجبور به حرکت ناکارآمد باشند، یا اگر فرآیندهای ساده نیاز به چندین مرحله، جابجایی، پیاده روی بیش از حد و تداخل دارند، نه تنها کارمند شما به سرعت از انجام کار خسته می شود، اما به این معنی است که مشتریان شما باید بیشتر از زمان تعیین شده منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه لبنیاتی

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، طراحی دکور کافی شاپ، طراحی داخلی کافی شاپ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ, طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه، طراحی دکوراسیون کافی شاپ و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *