طراحی دکوراسیون فروشگاه سیسمونی

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون فروشگاه سیسمونی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی مغازه سیسمونی نوزاد | دکوراسیون داخلی فروشگاه سیسمونی | طراحی سیسمونی فروشی

دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد، یکی از چیزهایی می باشد که خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد؛ ولی نقش طراحی دکوراسیون داخلی در فضای فروشگاه اهمیت زیادی دارد. دکوراسیون فروشگاه سیسمونی نوزاد را باید دقیق و با ظرافت طراحی کرد. در این مطلب به نکته هایی اشاره می کنیم که دکوراسیون فروشگاه سیسمونی نوزاد را شکیل تر می سازد.

مقدمه ای بر طراحی دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد

مغازه سیسمونی فروشی، یکی از محیط هایی می باشد که طراحی دکوراسیون آن، خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد. این موضوع در حالی می باشد که مغازه های سیسمونی کودک و نوزاد، به علت ماهیت شغلی و مشتریان خاص، به بهترین دکوراسیون و به کار گرفتن جالب ترین ایده ها نیازمند می باشد. دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد باید به شکل اصولی طراحی شود تا پدر و مادر هایی که به این فروشگاه ها می آیند، از آنجا لذت ببرند.
تجربه ثابت کرده که فروشگاه هایی فروش و سود بالاتری دارند، که دارای دکوراسیون جدیدتر و کامل تری می باشند. بر همین اساس، اهمیت دکوراسیون فروشگاه سیسمونی نوزاد را اینطور می توان بیان کرد.
مغازه هایی که لباس، اسباب بازی، لوازم سیسمونی و به صورت کلی وسایل موردنیاز نوزادان و کودکان را می فروشد، باید دارای دکوراسیونی خاص باشد. استفاده کردن از رنگ های شاد و فانتزی و به کار گرفتن طراحی های کودکانه، دو موضوع است که رعایت کردن آن، به ما در داشتن دکوراسیون فروشگاه سیسمونی نوزاد خاص کمک می نماید.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

بهترین دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد

هر فرد، ایده های خاص خودش را دارد. این ایده ها، به شخصیت افراد برمی گردد و‌ همه ی موضوعات به خصوص مسائل دکور و طراحی داخلی را شامل می شود. یک مغازه دار هم، به عنوان شخصی مستقل، سلیقه و ایده های شخصی خودش را دارد.
فروشندگان و مغازه داران، می توانند ایده های خود را در مغازه مورد استفاده قرار دهند ولی این کار یک مشکلی دارد. اشکال این کار این می باشد که آن ها باید خود را به جای مشتریانی بگذارند که از فروشگاه بازدید می کنند. در این حالت ایده ها و همه ی اصول و استاندارد ها تفاوت خواهد داشت.
گذاشتن خودشان به جای مشتریان، می تواند سبب شود که از دید آن ها به دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد نگاه کنند و بر اساس سلیقه های گوناگون، بهترین دکور را انتخاب کنند. اولین گام در ایجاد دکوراسیون فروشگاه سیسمونی نوزاد، طراحی ویترین های جالب و کاربردی در فروشگاه می باشد.

در بیشتر مغازه های سیسمونی نوزاد، بخشی وجود دارد که در آن قسمت فروش وسایل و لباس های ورزشی خانم های باردار و مادران جوان انجام می شود. در این قسمت از فروشگاه های سیسمونی فروشی، به مادران و پدران مشاوره هایی مانند نکات ورزشی، نکات تربیت بچه ها، نکات تغذیه و …. ارائه می شود.

در دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد، به طور معمول قسمت های گوناگون تم های گوناگونی دارند. استفاده کردن از ایده های فانتزی مانند گذاشتن عروسک های بزرگ که توجه را جلب می کنند، یا بنرهایی که برروی آن متن هایی مانند “خوش آمدید” دیده می شود هم می تواند کارآمد و تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی 

ایده های جالب و کاربردی برای طراحی دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد

در رابطه با طراحی دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد، از ایده های جذاب و جالبی می توان استفاده نمود که ارتباط بین فروشندگان و مراجعه کنندگان را  بهتر کند. این ایده ها، افزون بر بالا بردن ارتباط، مقدار فروش و سود دهی این مغازه ها را هم به شکل محسوسی بالا می برد. بعضی از این ایده ها موارد زیر هستند:

  • استفاده کردن از نقاشی هایی که کودکان آن ها را  کشیده اند در قسمت های گوناگون ویترین و فروشگاه
  • تغییر دادن ویترین و دکور آن، به صورتی که عنصر های سازماندهی شده برای بالا بردن میزان دید کالاها در آن بکار گرفته شود هم از سایر ایده ها می باشد.
  • ترتیب دادن لباس ها بر اساس فیلتر های گوناگونی مانند رنگ، دخترانه یا پسرانه بودن، سایز، جنس و نوع لباس و غیره
  • چیدن کالا هایی که با هم ارتباط دارند در کنار یکدیگر؛ مثلا گذاشتن دوچرخه کنار کالسکه.
  • استفاده از رگال، نگهدارنده و قفسه ها به صورتی که مشتریان بتوانند از لباس ها و جنس هایی که در این قسمت ها قرار داده می شوند به سادگی بازدید کنند و از بین کالاها، محصول مدنظر خودشان را انتخاب کنند.
  • استفاده کردن از روش های مختلف برای نور پردازی ویترین ها و دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد
  • استفاده کردن از رنگ های جالب و فانتزی بر اساس ذوق کودکان

و ده ها ایده جالب دیگر …

دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه

فروشگاه های سیسمونی نوزاد و کودک، باید در مغازه ی خودشان از دو قسمت جداگانه برای فروختن کالاها استفاده نمایند. یک قسمت برای فروش و نشان دادن اجناس پسرانه و قسمت دیگر جهت فروختن کالاهای دخترانه؛ جداسازی این دو قسمت، می تواند به مراجعه کنندگان در پیدا کردن کالای مورد نظر خود کمک زیادی کند. از دیگر ایده هایی که در دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد می توان استفاده کرد، بکار بردن دو رنگ بندی مختلف برای قسمت های دختران و پسران می باشد. به این شکل که بخش پسرانه را با رنگ هایی مانند آبی یا مشکی رنگ آمیزی نموده و بخش کالاهای دخترانه را هم با استفاده کردن از رنگ های آرام بخش تر مانند صورتی و یاسی رنگ آمیزی کرد. از این رنگ ها هم در سقف و دیوار می توان استفاده کرد، هم در سایر عناصر مانند ویترین یا بنر های خوش آمدگویی این بخش ها می توان استفاده نمود.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *