طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت

ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه  و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

دکوراسیون دفتر وکالت را چگونه طراحی نمائیم؟

دفتر وکالت از قبیل دفاتر اداری می باشد که دکوراسیون آن اثر خیلی زیادی در ذهن مخاطبانش دارد. شاید بتوان گفت بیشتر مخاطبان پیش از اینکه با وکیل خود هم صحبت شوند، حرفه ای بودن یا نبودن او را از دیدن محیط دکوراسیون داخلی دفتر وکالت او قضاوت می­ نمایند. با توجه به این نکته ها، طراحی درست دکوراسیون دفتر وکالت در مدت زمان کمی سبب زیاد شدن سوددهی شده و هزینه های انجام گرفته را برمی­ گرداند.

در این مقاله تصمیم داریم تا به شکل حرفه ای و البته خلاصه به نکته های حائز اهمیت طراحی دکوراسیون دفتر وکالت بپردازیم و آن را برای شما شرح دهیم.

همراه ما باشید:

فضاهای لازم در دکوراسیون دفتر وکالت

براساس اینکه خدمات موجود در دفاتر وکالت صرفا به خدمات مشاوره ای محدود می گردد، می توان قسمت ها و فضاهای داخلی آن را کم کرد و حتی همه ی دفتر را در یک سالن جای داد ولی در صورتی که برای شما پرستیژ کاری و آسایش مخاطبان مهم میباشد، بهتر می باشد تا محیط بیشتری به دفتر خودتان اختصاص دهید.

طراحی فضای انتظار در طرایح دکوراسیون دفتر وکالت

در دفاتر وکالت بزرگ، مراجعه کنندگان و مخاطبان می بایست زمان بسیاری را در سالن انتظار بگذرانند. معماری ساختمان تجاری ای مثل دفتر وکالت می بایست به گونه ای انجام گیرد که مراجعان (که بیشتر افرادی با فشار روحی بالا می باشند) حتی ثانیه ای احساس خستگی و ناراحتی نداشته باشند. این خستگی و ناراحتی می تواند از وجود محیط دلگیر و کم نور نشات بگیرد و یا از شنیدن یک آهنگی که مناسب فضا نیست.

جهت داشتن یک دفتر وکالت شیک در درجه اول نورپردازی درست ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید در همه ی بخش های سالن انتظار یا حداقل قسمت های در دسترس مخاطبان نور کافی موجود است و عدم وجود نور سبب دلزدگی و حتی ایجاد ترس و دلهره در آن ها نخواهد شد.

پس از آن برای بالا رفتن شادابی محیط، بهتر می باشد از یک نمایشگر (تلویزیون) بر روی دیوار استفاده نمائید. ممکن است بهتر باشد این نمایشگر ویدیو های انگیزشی یا حداقل شاد را برای مخاطبان شما نمایش دهد تا بار روحی منفی آن ها را کاهش دهد.

برای دستیابی به شادی زیادتر می توانید از یک کتابخانه کوچک در کنار سالن استفاده نمائید. افزون بر آن گوشه و کنار محیط را با گل های زیبا و خوشرنگ پر نموده و حتی یک آکواریم هم در مقابل دید مراجعان قرار دهید. در انتها نیز توصیه می شود جهت افزایش راحتی آنها، یک دستگاه آب سرد کن همراه با شیر آب داغ را مورد استفاده قرار دهید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه کت و شلوار

میز منشی

میز منشی غالبا در سالن انتظار قرار داده می شود. اول توصیه می کنیم تا این میز را در روبروی صندلی مشتریان نگذارید. چهره در چهره شدن دائمی مراجعان با منشی های دفتر احساس بدی را به هر دو طرف انتقال می دهد. همینطور با توجه به وجود فشارهای عصبی زیاد در مراجعان دفاتر وکالت، امکان دارد این ناراحتی به نیروهای شما هم منتقل شود.

طراحی دکوراسیون اتاق وکیل

مهم ترین نکته در دکوراسیون اتاق وکیل، قرار گرفتن یک میز بزرگ و زیبا در وسط اتاق میباشد. در پشت این میز می بایست یک صندلی مجلل برای نشستن وکیل مورد استفاده قرار گیرد. در انتخاب این صندلی به نکته های ارگونومیک دقت بسیاری داشته باشید.

البته توصیه می شود در انتخاب کردن میز و صندلی اتاق وکیل، افراط به خرج ندهید. استفاده کردن از میز های خیلی مجلل ریاستی سبب می شود تا مراجعان نتوانند به درستی با وکیل خود ارتباط برقرار نموده و با او صحبت نمایند. بهتر می باشد حد تناسبی میان میز و صندلی وکیل و صندلی مخاطبان در نظر گرفته شود. همچنین کاهش تزئینات و یا لوازم اضافه بر روی میز افزون بر اینکه دفتر شما را به یک دفتر وکالت شیک مبدل می سازد، سبب می شود تا مراجعه کننده حس راحتی بیشتری در محیط داشته باشد و بهتر با طرف مقابل خود هم صحبت شود.

وجود دیوار های عایقی که از وارد شدن صدای بیرون به درون اتاق پیشگیری نموده و همچنین خیال مخاطب را درمورد درز صدا و صحبت هایش به خارج از اتاق راحت می کند، یکی از ویژگی های حائز اهمیت در دکوراسیون دفتر وکالت و اتاق وکیل می باشد.

وجود قسمت بایگانی در دکوراسیون دفتر وکالت

اتاق بایگانی را غالبا در دفاتر بزرگ وکالت می بینیم. البته وجود چنین اتاقی در هر دفتر، می تواند احساس مواجه بودن با یک مجموعه بزرگ و معتبر را به مراجعان انتقال دهد. با توجه به اینکه اتاق بایگانی کمتر توسط مراجعان مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی راحت و با هزینه کمتر

در طراحی دکوراسیون و دیزاین دفتر وکالت میبایست صرفا به چندین نکته کوچک توجه نمائید؛ از جمله:

  • نورپردازی کافی و بسیار
  • پیشگیری از خسته کننده بودن محیط
  • گذاشتن گل، تلویزیون و غیره برای بیشتر شدن زیبایی
  • استفاده کردن از رنگ های روشن

در صورتی که قرار است به جای اتاق بایگانی یک قفسه را برای سازماندهی پرونده ها مورد استفاده قرار دهید، بهتر می باشد تا در دسترس منشی و در عین حال، دور از دید مراجعان قرار داده شود. البته در صورتی که بتوانید یک قفسه زیبا و شیک برای گذاشتن پرونده ها بخرید، مشکلی در جایگذاری آن درون سالن وجود ندارد و حتی با استفاده کردن از چند گلدان کوچک میشود زیبایی آن را در چشم مراجعان افزایش داد.

استفاده کردن از رنگ ها در دکوراسیون دفتر وکالت

در طراحی دفتر وکالت، مورد استفاده قرار دادن رنگ های سرد، یخی و حتی دکوراسیون با نور کم می تواند فضاهای واقعا خاصی را ایجاد کند. ولی همان گونه که در بالا هم اشاره نمودیم، مخاطبان یک دفتر وکالت، غالبا افرادی می باشند که فشار روحی بسیاری را متحمل شده اند. بنابراین بهتر می باشد تا از به وجود آوردن فضاهای خسته کننده و پرتنش برای آنها پرهیز نمائید.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *