دکوراسیون فروشگاه پوشاک

تغییرهایی که طی چند دهه اخیر در رابطه با رشد تکنولوژی صورت گرفته، باعث شده افراد زیادی در زمینه های مختلف برای صنف خود دست به تبلیغ زده تا مشتریان بیشتری را جذب کنند و از رقیبان خود جلوتر باشند. از طرفی دیگر تغییرات در شیوه ارتباط برقرار کردن و تأثیرگذار بودن افراد بر یکدیگر و تبلیغات رسانه‌ای نیز باعث شده تا افراد در دوره‌های زمانی کوتاه مدت به فکر تغییرات و تحولاتی در قسمت های مختلف زندگی خود باشند. این مسئله بیشتر در خریدن وسایل خانه، پوشاک، خرید تلفن همراه و ماشین هوشمند به نمایان است. متنوع بودن سلیقه و همچنین محدودیت‌هایی که برای این صنف وجود دارد باعث شده عده‌ای در این زمینه موفق نبوده و بعد از مدت کوتاهی شغل خود را تغییر بدهند. ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

دکوراسیون فروشگاه پوشاک و بوتیک برای رده‌های سنی مختلف

کارکردن درزمینه پوشاک به سه بخش لباس های زنانه، مردانه و بچگانه تقسیم می‌شود که برای کسب درآمد بیشتر و سود زیادتر نیازمند است که با در نظر گرفتن هر رده سنی،طراحی فروشگاه پوشاک و یا بوتیک دیزاین شود.

شاید برخی فکرکنند فقط داشتن یک ویترین پر از لباس کافی است اما این نکته را باید بدانید که در کنار یک ویترین شیک باید دکوراسیون داخلی بوتیک پوشاک شما به‌ خوبی باشد و با تجهیزات بوتیک پوشاک همخوانی لازم را داشته باشد.

به علت وسیع بودن اصول کار، هر رده سنی را به شکل جداگانه توضیح خواهیم داد.

دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچگانه |دیزاین بوتیک بچه گانه

چیدن ویترین باید به نحوی دکوراسیون شود تا کودکان را جذب کرده تا به همراه خانواده خود وارد بوتیک شوند.

برای راحت شدن کار پرسنل و ارائه دادن خدمات توصیه می شود به مشتریان، سعی شود پوشاک دخترانه و پسرانه را به‌صورت جداگانه در قفسه ها وشلفها  قرار دهید.

همچنین نوع لباس را می‌توانید بر اساس نوع کاربردی بودن (لباس مهمانی، لباس خانگی)، فصلی(لباس تابستانه، لباس زمستانه) و حتی برحسب گروه سنی کودکان (نوزادی، خردسالی، نونهالی) در قسمت های مناسبی بگذارند تا دسترسی به آن‌ها برای مشتریان راحت تر باشد.

یک سری رنگ‌ها وجود دارند که نظر دخترها و پسران را بیشتر به خود جلب می‌کند، از این‌ رو برای قسمت فروش لباس‌ های دخترانه توجه کنید برای شلفها و کاغذ دیوارها از ترکیب رنگی صورتی و سفید، یاسی و سفید و برای قسمت لباس‌های پسرانه رنگ‌ های آبی و قهوه‌ای را استفاده کنید.

یکی از مشکل هایی که همواره خانواده برای خرید لباس با آن رو به رو هستند پرو لباس‌ها می باشد. بعضی از کودکان در این زمینه به‌ سختی با مادر یا پدرخود همکاری کرده.

توصیه می شود که اتاق‌های پرو را به‌گونه‌ای دیزاین کرده که فضای کافی برای پرو لباس داشته باشند.

با کمک این راهکار، می‌توانید فضای کافی دراختیار مشتری گذاشته تا کودک به کمک یکی از والدین اقدام به پرو لباس بکند.

تجهیزات بوتیک پوشاک و نحوه چیدمان وسایل آن‌ها

بعد از تعیین کردن سبک‌کاری و طراحی بوتیک پوشاک نوبت به چیدن لباس‌ها و قرار گیری آنها در شلف هاست.

اگر تجهیزات بوتیک پوشاک شما ازجدیدترین تجهیزاتی باشد که در سراسر دنیا مورد استفاده است، به چیدمان بهتر لباس‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

مثلاً تا ده سال پیش بیشتر کسانی که فروشگاه داشتند جنس هایی مثل روسری، تیشرت‌، شلوار و… را در قفسه‌ای پشت سر فروشنده میگذاشتند که این نوع چیدمان برای پیدا کردن لباس مورد نظرمشتری و انتخاب کردن آن را برای فرد سخت ترمی‌کرد.

در حال حاضر استفاده از رگال‌های مختلف در وسط و گوشه های بوتیک باعث شده تا افراد به بیشتر جنس ها دسترسی داشته و کلیه کارها را با آرامش خاطرکامل نگاه کنند.

دوخت و طراحی بعضی لباس‌ها به طوری است که در نگاه اول وقتی در رگال آویزان شده‌اند جذابیت خاصی را نداشته و کمتر به فروش می‌رسند.

برای این سبک‌کار توصیه می شود روش استفاده از مانکن می باشد. نیازی نیست تک به ‌تک محصولات را باهمه سایزها و رنگ هایش در معرض دید مشتری بگذارید.

بخصوص اگر محیط داخلی مغازه شما بسیارکوچک است، استفاده از یک تا دو سایز با چند تا از رنگ‌های مختلف لباس کافی است.

ازآنجایی‌که مدل برخورد افراد متفاوت است، گاهی مشتریان تمایل دارند مستقیماً با فروشنده ارتباط کلامی نداشته باشند، ازاین‌رو بهتر است بر روی هر کار یک سری اتیکت چسبانده و قیمت و مشخصات جنس ها (مثل نوع پارچه و اسم برند تولیدکننده) را در آن بچسبانید.

با این روش هم مشتریان بیشتری جذب فروشگاه شما خواهند شده و هم فشار کاری مازاد از روی فروشنده ها برداشته می‌شود.

نکات مربوط به دکوراسیون فروشگاه پوشاک و طراحی بوتیک

با توجه به نوسانات قیمت‌ و بودجه‌ای که بابت خرید جنس های فروشگاه صرف می‌کنید، هرچند وقت یک‌ بار تلاش کنید آف‌های ویژه‌ای را برای مشتریان ثابت خود بگذارید.

به این منظور قسمتی از دیزاین فروشگاه پوشاک را بابت اجناس حراجی‌ خود در نظر بگیرید.

شما می‌توانید لباس‌های این قسمت را درون سبدهای رنگی و بزرگ گذاشته و یا آنکه رگالی را به این کار مختص دهید و در بهترین جای فروشگاه  بگذارید و با چسباندن برچسب‌های تخفیف در سایزهای بزرگ، مشتریان را در زمان ورود به طرف اجناس حراجی هدایت کنید.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *