طراحی دکوراسیون مانتو فروشی و پوشاک

چیدمان و طراحی فروشگاه لباس شما باید اهداف زیر را برآورده کند: مشتریان را جذب کنید، آنها را تشویق کنید تا کل فروشگاه را بررسی کنند، عمده فروشی لباس و سایر مواردی که حاشیه سود بیشتری به شما می دهند و در آینده به عنوان مشتریان وفادار بازگردند. ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون مانتو فروشی و پوشاک می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون مانتو فروشی

چه یک فضای خرده فروشی بزرگ یا کوچک داشته باشید، می توانید آن را طوری طراحی کنید که اهداف فوق را برآورده کند. در زیر ایده‌های چیدمان فروشگاه لباس را از صاحبان بوتیک‌ هایی که با فروش برنده شده‌اند جمع‌آوری کرده‌ایم:

  1. از نورپردازی مناسب استفاده کنید

نورپردازی در سراسر فروشگاه شما باید کامل باشد. نمی تواند خیلی روشن یا آنقدر کم نور باشد که نتوانید رنگ آبی را از مشکی تشخیص دهید. نور بر ظاهر محصولات شما و مشتریان شما تأثیر می گذارد، زیرا آنها در اتاق رختکن لباس را امتحان می کنند.

نورپردازی باید با عمده فروشی پوشاک، جواهرات و سایر مواردی که می فروشید مطابقت داشته باشد و روحیه خوبی را برای مشتریان ایجاد کند. نگرش های شاد منجر به خریدهای شاد می شود.

  1. یک جریان خوب ایجاد کنید

تا به حال شده وارد فروشگاهی شوید و به این فکر کرده باشید که ابتدا به کدام سمت بروید؟ یا، فروشگاهی را پیدا کردید که پر از محصولات، جابجایی تقریباً غیرممکن بود؟ اگر چنین است، احتمالاً اغلب به آن فروشگاه برنمی‌گردید.

با یک جریان خوب ، مشتریان مجبور نیستند به این فکر کنند که بعداً کجا بروند. آنها به آرامی به قفسه یا بخش بعدی بدون برخورد با افراد یا محصولات دیگر حرکت می کنند، اما می توانند هر مورد را ببینند و لمس کنند.

  1. تاثیر فوری داشته باشید

در راستای جریان خوب، جلب توجه مشتری به محض ورود آنها ضروری است. تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر مردم هنگام ورود به فروشگاه به سمت راست می‌چرخند. بنابراین، در سمت راست درب ورودی خود یک دیوار ضربه ای یا بخش ایجاد کنید.

  1. موسیقی خود را مطابقت دهید

شنیدن موسیقی در پس زمینه هنگام خرید بسیار خوب است. موسیقی مناسب به مردم احساس خوبی می دهد. آنها می خواهند مدت بیشتری در فروشگاه شما بمانند و احتمال خرید بیشتری دارند. موسیقی اشتباه می تواند مشتریان بالقوه را به فراری تبدیل کند.

  1. مشتریان را علاقه مند نگه دارید

اگر متوجه شدید مشتریان بیشتر از اینکه به محصولات شما نگاه کنند با شرکای خرید خود صحبت می کنند، مشکلی وجود دارد. چیدمان و طراحی فروشگاه لباس شما باید از حواس پرتی جلوگیری کند و مشتریان را مشتاق ببیند که چه چیزی در آینده است.

یک ایده برای علاقه مند نگه داشتن مشتریان شامل استفاده از واقعیت مجازی یا تجربیات دیجیتال است. می‌توانید به مشتریان نشان دهید که لباس‌ها با هم چگونه به نظر می‌رسند، به آن‌ها کمک کنید رنگ پوست خود را پیدا کنند و مطابقت داشته باشند، یا برای تعیین استایلشان در آزمون‌های آنلاین سرگرم‌کننده شرکت کنید.

  1. موارد اضافی را ارائه دهید

حتی زمانی که شیک‌ ترین و محبوب‌ ترین اقلام را در فروشگاه خود دارید، به دلیل مشکلات ساده‌ای که می‌توانید برای مشتری خود ارائه دهید، همه آنها را خریداری نمی‌کنند.

  • اگر مشتری شلواری را به دلیل بلند بودن نمی‌خرد، آن را به صورت رایگان یا با هزینه‌ای ناچیز پیشنهاد دهید.
  • اگر مشتری گرسنه یا تشنه باشد، ممکن است فروشگاه شما را ترک کند تا این نیازها را با وعده بازگشت برآورده کند. با این حال، هیچ تضمینی برای بازگشت آنها وجود ندارد. تنقلات و نوشیدنی های کوچک تهیه کنید تا این مشتریان در فروشگاه شما خرید کنند.
  • تحویل رایگان به مشتریانی که در نزدیکی زندگی می کنند ارائه دهید و حداقل مبلغی را خرج کنید.
  • خرید عمده فروشی آنلاین پوشاک و جواهرات را با تحویل یا تحویل در کنار خیابان ارائه دهید.
  • یک برنامه برای خرید آسان ایجاد کنید.
  • چک کت و کیف را به صورت رایگان ارائه دهید.
  • اجرای تبلیغات تشویقی و پاداش برای مشتریان وفادار.
  • به گروه‌های مشتری اجازه دهید خارج از ساعات معمول با مهمانی‌های از قبل رزرو شده خرید کنند.

  1. اتاق رختکن را به یک تجربه تبدیل کنید

مشتریان از جمع کردن اقلام لباس در یک اتاق رختکن کوچک و داشتن فضای محدود برای درآوردن، لباس پوشیدن و آرایش متنفرند. آن‌ها همچنین از آینه‌ی کثیف و نوجوان متنفرند.

وقتی مشتری وارد اتاق رختکن می شود، باید تجربه ای باشد که هرگز فراموش نمی کند. اگر این بدان معناست که شما دو اتاق رختکن در مقابل پنج اتاق دارید، همینطور باشد. با فضای کافی شروع کنید، به اندازه کافی بزرگ برای تگ کردن دو یا سه دوست. در داخل اتاق رختکن، محل نگهداری کیف دستی، کیف پول، کمربند، کت و غیره را نیز فراهم کنید.

چند صندلی تاشو را داخل آن پرتاب نکنید. صندلی های مجلل اما مقرون به صرفه و راحت ارائه دهید. یک نشیمنگاه، صندلی عاشقانه بزرگ، یا بال‌ های قدیمی ممکن است کارساز باشد. مطمئن شوید که طراحی اتاق رختکن با بقیه فروشگاه مطابقت دارد.

ممکن است بخواهید چندین آینه اضافه کنید که لباس ها را از هر طرف به نمایش بگذارد، یک راهرو و منطقه ای که مشتریان بتوانند قبل از ورود مجدد به فروشگاه اصلی، خود را تازه کنند. اتاق رختکن شما باید زمانی که آنها از آنجا خارج می شوند موضوع بحث باشد.

  1. بخش سفارشی سازی و شخصی سازی را ارائه دهید

مشتریان شما منحصربه‌فرد هستند و می‌خواهند تفاوت‌هایشان درخشنده باشد. می‌توانید به آنها کمک کنید تا با شخصی‌سازی روی مجموعه‌ای از محصولات قرار داده شده در یک بخش فروشگاه بدرخشند. مونوگرام، اچینگ و شابلون خدمات سفارشی سازی شده ای هستند که می توانید ارائه دهید و حاشیه سود شما را افزایش می دهد. مشتریان ممکن است برای خود و به عنوان هدیه برای شخص دیگری خرید کنند.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *