دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی

ما در این مقاله به مبحث دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی

دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی بایستی به گونه ای  باشد تا مشتریان را مجذوب کند که به سمت جنس های مغازه بروند و آن ها را تبدیل به خریدار بکند و در این راه شما باید صبور و با حوصله باشید. اگر در زمان اجرای دکوراسیون داخی دقت لازم را داشته باشید و همینطور خروجی عملکرد، مفید باشد؛ با اطمینان مشتری را به سمت شما هدایت می کند و کنجکاو او را بر می انگیزد و میخواهد که به ارزیابی محصولات مغازه شما بپردازد.

برای اینکه در کار خود موفقیت زیادی کسب کنید و همه زوایا را ارزیابی کنید. در ابتدای کار بایستی وجود یک ویترین زیبا و شیک که اسم مغازه نیز نمایان باشد؛ توجه مشتری را به خود جلب می کند و در کنار آن برخوردار بودن از دکوراسیون داخلی شیک و جدید، فرایند پیشرفت و بالابردن درآمدتان را به سرعت انجام میدهد. در ادامه  مطلب به ذکر یک سری نکات کلیدی برای داشتن یک دکوراسیون خاصو شیک، می پردازیم.

طراحی دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی از اهیمت بالای دربین سایر دکورهای مغازه های تجاری یرخوردار است؛ زیرا شما با محصولاتی که بسیار با ارزش می باشند، لوکس و مدرن می باشد مواجه هستید که روز به روز قیمت آنها در حال تغییر می باشند. پس باید چیدمان اجناس داخل مغازه های موبایل فروشی و دیزاین داخلی آنها، به گونه ای حرفه ای و مشتری پسند باشد. موارد زیر را برسی کنید.

1- نورپردازی مناسب در دیزاین

در هر مغازه یا فروشگاهی نورپردازی مهمترین اصل در طراحی و دکوراسیون داخلی به حساب می آید. نور کافی باعث ایجاد حس امنیت بیشتر در مشتری می شود و با اطمینان کامل وارد مغازه می شود. می توانید به کمک نورپردازی اجناس خود را را با شکلی متفاوت در معرض دید مشترها قرار دهید

2- به کاربردن ترکیب رنگ های خاص

دومین مرحله مهم در دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی که محیط کوچکی دارند، رنگ می باشد. راهنمایی ما در این زمینه استفاده از رنگ های خنثی می باشد که در این صورت اجناس به خوبی قابل رویت هستند.

3- چیدمان اصولی وسایل

یکی از علائم احترام گذاشتن به مشتری، داشتن چیدمانی بی عیب و زیباست است؛ زیرا با اینکار او سرگرم می شود. در ابتدای کار باید قسمت لوازم جانبی موبایل را از قسمت خود موبایلها مجزا کنید.بعد از آن دسته بندی راطبق برندهای مختلف انجام دهید و محصولات هر برندی را در قسمت مربوط به خودش بگذارید.

محصولات گران و محصولات ارزان را از یکدیگرجدا کنید و آن محصولاتی را که ارزان ترمی باشند را در قسمت بالایی قفسه ها بگذارید و اجازه دهید تا مشتری در بعد از ورود آن ها را مشاهده کند و با ملاحظه کردن کالاهای با قیمت بالا از خرید منصرف نشود.

 

4- طراحی سقف

به وسیله سقفی که جنس آن از کناف و مواد دیگر است، طرح های مختلفی را در سقف مغازه درست کنید. یک پیشنهاد برای طراحی سقف مغازه ، نشان دادن راه برای رسیدن به یک کالایی خاص می باشد.

5- در دسترس قرار دادن موبایل ها

در طراحی داخلی فروشگاه موبایل جوری که بشود و فضا برای آن داشته باشد می توان قسمتی را در نظر گرفت که مشتری بتواند با موبایل و یا تبلت برای زمان کوتاهی کار کند؛ این کار منجر به زیاد شدن حس اعتماد در آن ها می شود.

6- ایجاد بخشی برای صحبت کردن

می توانید با در نظر گرفتن به قسمتی برای دریافت مشاوره و یا جواب دادن به سوالات رایج مشتریان، کاربر را تبدیل به یک مشتری دائمی و ثابت خودتان کنید که حتی ظرفیت این را دارد تا مشتری های زیادی را جذب مغازه شما کند.

7- ویترین خاص

با داشتن یک ویترین منحصر به فرد برای مغازه موبایل فروشی ، اشخاص زیادی را جذب می کنید. به وسیله نور کافی، رنگ های خنثی و داشتن خلاقیت، دکوراسیونی بینظیر را خلق کنید تلاش کنید کالاهایتان همیشه جدید و طبق آخرین تکنولوژی و فناوی جدید باشد و همان ها را در ویترین خود قرار دهید.

استفاده از موارد کاربردی و مهم در طراحی داخلی مغازه موبایل فروشی برای فروشگاه ها و هم مغازه های که فضای داخلی بزرگی دارند ومغازه های که محیط کوچک ی دارند اضطراری و مفید است. با این وجود اگر شما مغازه ای کوچک در اختیار دارید برای حل تأثیر این محدودیت و بزرگ و دلبازتر به نمایش گذاشتن محیط داخل مغازه باید نکات خاصی را در چیدن و دکوراسیون مغازه ی خود در نظر بگیرید.

استفاده از طراحی داخلی خیلی ساده و مینیمال: به کمک طراحی خیلی ساده و مینیمال، می ‌توانید محیط داخلی مغازه خود را جلوه ‌ای خاص و زیبا ببخشید و از فضای داخلی موجود خودتان بیشترین استفاده را کنید.

استفاده از رنگ ‌های روشن در دکوراسیون داخلی: در فضا های داخلیکوچک، استفاده از رنگ ‌های روشن می ‌تواند محیط مغازه را بزرگ تر از چیزی که واقعا هست نشان دهد.

استفاده از آینه کاری ها: استفاده از آینه ‌های بزرگ و جدید، می ‌تواند به بزرگ ‌تر نشان دادن فضای داخلی مغازه کمک شایانی کند.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *