ما در این مطلب به مبحث دکوراسیون فروشگاه کفش خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
دکوراسیون فروشگاه کفش
دکور فروشگاه کفش شما چگونه است؟ آیا تا به حال به نحوه تنظیم آن فکر کرده اید؟ آیا می دانید چه عواملی باعث افزایش فروش شما می شود و چه مسائلی مشتریان را از شما دور می کند؟ چه مواردی را برای چیدمان در نظر گرفته اید؟ در این مطلب ایده های جذاب برای دکوراسیون مغازه کفش فروشی را به شما معرفی می کنیم.
1. پارتیشن بندی کنید
پارتیشن بندی یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند تا هر قسمت را از دیگری جدا کنید. به این ترتیب تمرکز خریداران حفظ می شود و در بین محصولات دچار سردرگمی نمی شوند.
2. استفاده از کمد در فروشگاه کفش
اگر فضای ذخیره سازی ندارید، نگران نباشید، می توانید از کمد استفاده کنید و این محصولات را در آن قرار دهید. اگر انبار دارید می توانید از کمد برای جایگزینی محصولات پرفروش استفاده کنید تا مجبور نباشید برای هر محصول به انبار بروید. حتی می توانید برخی از محصولات اضافی مانند جعبه، کفش پاشنه دار یا هر محصول دیگری را در این کابینت ها قرار دهید. در نتیجه به سازماندهی فروشگاه کمک می کنند.
3. شمارنده کفش
اطمینان حاصل کنید که این پیشخوان باید دارای بخش طولانی باشد تا بسیاری از ابزار کار شما را از دید مشتری دور نگه دارد. معمولا لوازم جانبی زیادی برای فروش کفش وجود ندارد. بنابراین میز پیشخوان ساده بهترین گزینه برای شماست.
4. قفسه بندی فروشگاه کفش
شما نمی توانید یک فروشگاه کفش را بدون قفسه تصور کنید. در این حالت کفش ها به صورت تصادفی روی هم انباشته می شوند و یافتن هر نمونه کفش ممکن است زمان زیادی ببرد. یک قفسه فروشگاهی با هر شکلی به شما کمک می کند کفش ها را مرتب و بر اساس دسته بندی ها بچینید.
5. چیدمان شبکه ای فروشگاه کفش
چیدمان توری روشی برای چیدمان کفش است که بیشتر برای فروشگاه های با فضای زیاد مناسب است.
در این روش قفسه ها در یک راهرو چیده می شوند و کفش ها به گونه ای قرار می گیرند که مشتری تمام کفش ها را به وضوح ببیند. خریداران نیز در مسیر و بین راهروها حرکت کرده و محصول مورد نظر را پیدا می کنند. درست است که این روش می تواند تعداد زیادی از محصولات را نمایش دهد. اما اگر این تنوع زیاد باشد باعث سردرگمی مشتریان می شود.
6. چیدمان رایگان فروشگاه های کفش
در این روش هیچ قانونی وجود ندارد و شما محصولات را با توجه به فضای فروشگاه خود انتخاب می کنید. در این سبک که بیشتر برای فروشگاه های کوچک مناسب است، هر محصول با فاصله در یک قسمت از فروشگاه قرار می گیرد و در معرض دید مشتریان قرار می گیرد. خلاقیت نقش بسیار مهمی در این نوع چیدمان دارد. اما مشتریان ممکن است گیج و خسته شوند.
7.چیدمان گردشی فروشگاه کفش
به این ترتیب یک دایره بسته برای گردش مشتریان ایجاد می کنید و در مرکز این دایره محصولات خود را در ویترین مغازه کفش فروشی به نمایش می گذارید.
در مرکز مغازه می توانید سکوی نه چندان بلند ایجاد کنید و محصولات را روی آن قرار دهید. البته مراقب باشید که این روش مشتریان را مجبور به جابجایی می کند و اگر فردی هدف خاصی از خرید داشته باشد این روش را اتلاف وقت می داند.
8. چیدمان ستون فروشگاه کفش
این روش نوعی چیدمان شبکه ای با شکلی متفاوت برای فروشگاه هایی است که فضای زیادی ندارند. این گزینه بیشتر برای فروشگاه هایی با محصولات زیاد و فضای کم مناسب است. یکی از مهم ترین مشکلات این روش این است که نمی توانید همه محصولات را به طور یکسان در معرض دید قرار دهید. شما باید اولویت بندی کنید و کفش هایی را که بیشترین پسند را در ابتدای فروشگاه دارند قرار دهید.
9. سقف مغازه کفش فروشی
سقف مغازه کفش فروشی بهتر است کاذب یا کناف می باشد. با سقف کاذب این امکان را دارید که هر جا که نیاز دارید از چراغ های مخفی استفاده کنید. با این روش می توانید از انواع نورپردازی ها برای تامین نور کافی در مغازه استفاده کنید تا محصولات بهتر دیده شوند و زیبایی مغازه خود را دوچندان کنید.
10. نقش صندلی در مغازه کفش فروشی
اگر فروشگاه شما صندلی نداشته باشد، خریداران روی زمین چمباتمه زده اند که به کفش آسیب می رساند. همچنین ممکن است با کثیف کردن شلوار و لباس مشتریان، آنها را آزار دهید. با توجه به فضا و تعداد مشتریان از صندلی استفاده کنید و اجازه دهید مشتری در هنگام امتحان کفش کمی با همراهانش بنشیند.
11. نقش مبلمان در فروشگاه کفش
اگر فضای کافی دارید، بخشی از فروشگاه کفش خود را در یک نیم ست زیبا قرار دهید که به مشتریان خسته احترام بگذارد و به زیبایی دکوراسیون شما بیفزاید. مشتریانی که برای خرید کفش به مغازه شما مراجعه می کنند اغلب با چند نفر می آیند و همراهان نیز گاهی نیاز به نشستن و استراحت دارند.
12. نورپردازی در مغازه کفش فروشی
اما اگر چنین امکانی ندارید از نورپردازی مناسب استفاده کنید. با کمک نور بخشی از فروشگاه را روشن تر می کنید تا توجه مشتری را به خود جلب کنید. می توانید به قفسه ها نور بتابانید تا مشتریان بتوانند محصولات شما را بهتر و بیشتر بررسی کنند.
خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکور فروشگاه لوازم آرایشی، ویترین مغازه قنادی و دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی, طراحی مغازه لوازم آرایشی، طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی، دکور مغازه لوازم آرایشی و ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و اجرای دکور مغازه لوازم آرایشی…..
جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، ویترین مغازه لوازم آرایشی، ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.
شماره های تماس:
دفتر طراحی
- تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
- 09121641842– 02188559485
دفتر کارخانه کرج
- کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
- 02634484956 – 09121641842
- واتساپ : 09333695121