ایده برای ویترین مغازه

ما در این مطلب به مبحث ایده برای ویترین مغازه خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه  و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

ایده برای ویترین مغازه

دکوراسیون ویترین مغازه جهت جذب مشتریان

ویترین مغازه را می بایست به تناسب مشتری و خریدار طراحی نمود. در این شکی نمی باشد که شما نیز این را می دانید اما هماهنگی رنگ و چیدمان اجناس کاری می باشد که میبایست اهل ذوق و متخصص ها انجام بدهند.

جهت طراحی ویترین پای بند مد و استایل همگانی نباشید، تلاش نمائید میان مغازه های اطراف مشاهده گردید.

بعضی مواقع یک رویه و سبک خاص جهت طراحی ویترین میان مغازه داران مد می گردد و سبب می گردد تقریبا همه ی مغازه های یک راسته از خیابان دکوراسیون و ویترینی مشابه همدیگر داشته باشند و این اصلا خوب نمی باشد مخصوصا در صورتی که شما یک مغازه کوچک دارید و اطمینان حاصل کنید مغازه شما میان سایرن گم و محو می گردد، بنابراین در چیدمان ویترین فروشگاهتان خاص باشید و توجه ها را به خودتان جلب نمائید.

در صورتی که تمام افراد در طراحی ویترین شان از روبان استفاده می نمایند شما از بادکنک استفاده نمائید یا هر چیز خاص دیگری. این مسئله مخصوصا در میان هم صنف هایی که در یک محدوده فعالیت می نمایند خیلی مهم می باشد.

با ما در این قسمت همراه گردید تا چند نکته مهم برای دکوراسیون ویترین مغازه با هدف جلب کردن مشتری و بالا رفتن میزان فروش، بدانید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پلاسکو

روانشناسی جلب مشتریان با چیدمان ویترین

در طراحی ویترین و دکور داخلی مغازه، احتیاج به توجه کردن به روانشناسی مخاطبین و خصوصیات فضای اطراف داریم. این شامل موردهایی مثل موقعیت مغازه، رده سنی مشتری ها، جنسیت، طبقه ی اجتماعی، فرهنگ ها، آداب و رسوم، و ویترین فروشگاه های رقیبان می گردد.

براساس این عوامل می شود طراحی مناسب برای ویترین و دکور داخلی مغازه به انجام رساند.

اهمیت دارد که ویترین و دکور مغازه با احتیاج های مشتری های همان منطقه سازگار باشد. به طور مثال، در صورتی که مغازه در منطقه‌ ای با مشتری های کم درآمد یا متوسط واقع گردیده باشد، ویترین لوکس و گران‌ قیمت امکان دارد مشتری ها را ناراحت نموده و آنها را از وارد شدن به مغازه باز دارد.

برخلاف این، در صورتی که مغازه در منطقه‌ ای با مشتری های پردرآمد واقع شده باشد و ویترین آن ساده و عادی باشد، مشتری ها امکان دارد به این نتیجه دست یابند که محصولات نامرغوب می باشند و از خرید آنها منصرف گردند.

ایده برای ویترین مغازه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه مبل 

ایده های تزیینی جذاب برای ویترین فروشگاه

استفاده کردن از لوازم خاص و جالب در ویترین مغازه یا فروشگاه، یک شیوه ی تاثیرگذار برای جلب توجه مشتری ها می باشد.

این لوازم قادر هستند لوازم قدیمی و جالبی مانند رادیو، تلوزیون، بطری‌ های قدیمی، یا اتو باشند که به شغل شما مربوط بوده و جلب توجه مشتری ها را تسهیل می نمایند.

حائز اهمیت ترین نکته در اینجا این می باشد که لوازم قدیمی و خاص را طوری درون ویترین قرار بدهید که با محصولات و کالاهای خودتان هماهنگی داشته باشند. این هماهنگی میان لوازم قدیمی و محصولات قادر است جلب توجه مشتریان را زیاد کرده و سبب گردد ویترین شما به عنوان یک جای جالب و خاص در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه لوازم خانگی

چیدمان صحیح لوازم در ویترین مغازه

چیدمان سه گانه محصولات در ویترین قادر است اثر قابل‌ توجهی در درک بصری مشتری ها ایجاد کند. به جهت بهبود چیدمان محصولات در ویترین، قادر هستید از تکنیک‌ های زیر استفاده نمائید:

چیدمان بر اساس ارتفاع

در صورتی که می‌ خواهید کالاها را بر اساس ارتفاع در کنار یکدیگر بچینید، محصولات را به ترتیب کوتاه، متوسط و بلند در ویترین بگذارید. این ترتیب به مشتری ها کمک می نماید تا اندازه و ارتفاع کالاها را به سادگی مقایسه نمایند.

چیدمان بر اساس اندازه

در صورتی که کالاهای شما گرد و چاق می باشند، محصولات را به ترتیب چاق، چاق‌ تر و چاق‌ ترین در کنار یکدیگر قرار بدهید. این نوع چیدمان به مشتری ها امکان مقایسه دقیق‌ تر سایز و اشکال کالاها را خواهد داد.

ایده برای ویترین مغازه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه 

چیدمان بر اساس قیمت

کالاهای مشابه را با توجه به قیمت ارزان، متوسط و گران در کنار یکدیگر بچینید. این کار به مشتری ها امکان مقایسه کردن قیمت‌ ها و انتخاب کالاها براساس بودجه آنها را خواهد داد.

حفظ کردن تنوع و پویایی در دکور ویترین مغازه

حفظ کردن پویایی و جذابیت ویترین‌ های فروشگاه یا مغازه خیلی اهمیت دارد. ویترین‌ هایی که برای مدت طولانی یکسان خواهند ماند، امکان دارد برای مشتری ها خسته‌ کننده گردند و دیگر جذابیت خودشان را نداشته باشند. جهت حفظ جذابیت ویترین‌ ها و جلب کردن مشتریان تازه و بازگشتی، قادر هستید از راهکارهای زیر استفاده نمائید:

تغییرات دوره‌ای

به شکل  دوره‌ای و با فرکانس معین، ویترین‌های خودتان را تغییراتی دهید. این قادر است به شکل فصلی، ماهانه یا حتی هفتگی ایجاد گردد. تغییرات در آرایش و محتوای ویترین‌ ها سبب تازگی و جذابیت می گردد.

ایده برای ویترین مغازه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه خرازی 

تغییرات در چیدمان

با جا به جا کردن کالاها، اضافه کردن عنصرهای جدید، تغییرات در زمینه‌ های پشت ویترین و تزئینات با پوسترها یا تصویرهای گرافیکی، قادر هستید جلب توجه مشتری ها را بهبود بخشید.

انعطاف‌ پذیر بودن

برنامه‌ ریزی جهت تغییرات در ویترین‌ ها و دکور داخلی مغازه را به تیم خودتان منتقل کنید تا به سادگی و به موقع تغییرات اعمال گردند.

استفاده کردن از تبلیغات

با استفاده کردن از تبلیغات مناسب، به مشتری های خود اطلاع رسانی کنید که ویترین‌ ها و دکور داخلی مغازه تغییر نموده است. این قادر است به مشتری های تازه و بازگشتی جلب شده توجه نماید.

جذابیت ویترین با چاشنی سادگی

زیبایی به طور معمول در سادگی و نظم مشاهده می گردد و اضافه نمودن بی‌ مورد و بیشتر از حد کالاها و محصولات به ویترین مغازه امکان دارد به جای جلب توجه مشتریان، بهم‌ ریختگی و اشتباه آفرینی درون ویترین ایجاد نماید.

ویترین مغازه می بایست فضایی مرتب و جذاب داشته باشد تا مشتری ها به سادگی محصولات را دیده و تصمیم به خرید داشته باشند.

ایده برای ویترین مغازه

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان 

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند:  طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و  طراحی دکور مغازه کوچک و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *