پرفروشترین لوسترهای آویزی دنیا

امروز گروه دکوراسیون داخلی پایا دکور ،می خواهد مختصری از چیزی که درباره ی لامپهای آویزی در مجله ی نیویورک تایمز آورده شد که به عنوان پرفروش ترین لوسترهای آویزی دنیا شناخته شد ، برایتان ارائه دهد.

بین طراحی فضا و نورپردازی های آویزی چه چیز مشترکی وجود دارد؟ مطابق نظریات ویل مایر وگری دیویس ، این لوسترهای خاص هر محیطی را دنج تر و جذاب تر می کند،مثل لابی های هتل های جدید ، سوئیت ها و پنت هاوس ها

علاوه بر محبوبیت این نوع لامپ ها ،طراحی آویزان شکل آن است که توسط ایسامو نوگاچی در سال 1950 طراحی شد.برای همین آنها از اینکه لامپ های ایسیمیاکس را دیدند تعجب کردند،یک نسخه جدید از طراحی کلاسیک که به صورت هنرمندانه ای در پشت پنجره آرتمیدا در سوهو درکنار هم آویزان شده بود.

این لامپ های آویزی کارکردهای زیادی دارند. طبق توضیحات دیویس ، ما جنبه های تندیسی آن را دوست داریم. از این نوع لامپ های آویزی می توانید در نقطه کانونی یک اتاق یا برای صمیمی کردن جو ازآن استفاده کنیم. و در پروژه های هتلی، ما ازاین لامپ ها در دو طرف تخت ها استفاده می کنیم، که اینگونه فضای کنار تخت آزادتر به نظر می آید.

واقعا سخت است در مورد یک چیزی که همه درباره اش می دانند ایده ای بدهید و بخواهید به طورموفقیت آمیزی آن را دوباره بسازید.این یکی از معدود چیزهایی است که ما دیدیم جالب است.

آنها لامپ های آویزی کولتران که یک شرکت پرتغالی می سازد هم دوست دارند ، یک محیط داینامیک که برای لابی هتل پارامونت انتخاب شده.تاثیریکه آن ایجاد می کند ، بیشتر شبیه پرواز گروهی پرندگان است.

هنری پیلچر طراح استرالیایی ،طرح زیر را ارائه داده که واقعا جالب است ، تکاملی شگفت انگیز از لامپ های کارخانه های صنعتی .

لوسترهای آویزی

در آخر اینکه امیدواریم که از این مقاله از گروه دکوراسیون داخلی پایا دکور،طراح و مجری تخصصی دکوراسیون مغازه و دکوراسیون اداری استفاده کرده باشید…

منبع: http://interiordesignshop.net/worlds-best-ceiling-lamps/

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *