دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی

ما در این مقاله به مبحث دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی - دکور مغازه - دکوراسیون فروشگاه - خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک

دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی

این به تعیین انواع تجهیزات ورزشی و پوشاکی که فروشگاه باید حمل کند و همچنین عناصر طراحی که برای این پایگاه مشتری خاص جذاب است کمک میکند.

زمانی که بازار هدف مشخص شد، گام بعدی ایجاد یک چیدمان برای فروشگاه است. این باید انواع محصولاتی که فروخته می‌شوند و همچنین جریان رفت و آمد از طریق فروشگاه را در نظر بگیرد. چیدمان باید به گونه ای طراحی شود که امکان ناوبری آسان و تجربه خرید دلپذیری را برای مشتریان فراهم کند.

فرآیند طراحی

مرحله بعدی در فرآیند طراحی، انتخاب یک طرح رنگ و زیبایی کلی برای فروشگاه است. این باید مطابق با برند فروشگاه و محصولاتی باشد که به فروش می رسد. به عنوان مثال، فروشگاهی که تجهیزات ورزشی با کارایی بالا و سطح بالا می فروشد، ممکن است زیبایی براق و مدرن با طرح رنگی تک رنگ انتخاب کند، در حالی که فروشگاهی که پوشاک ورزشی معمولی و مقرون به صرفه می فروشد، ممکن است زیبایی رنگارنگ تری را انتخاب کند.

از نظر وسایل و ویترین ها ، مهم است که گزینه های بادوام و باکیفیت را انتخاب کنید که محصولات را در بهترین نور به نمایش بگذارند. علاوه بر این، فروشگاه باید نور کافی داشته باشد تا مشتریان بتوانند محصولات را به وضوح ببینند. قفسه ها و نمایشگرها باید به گونه ای چیده شوند که مشتریان بتوانند محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند و باید فضای زیادی برای مشتریان وجود داشته باشد تا پوشاک را امتحان کنند و تجهیزات را آزمایش کنند.

کفپوش چوب سخت را اضافه کنید

کفپوش های چوبی انتخاب واضحی برای شبیه سازی یک دفتر با تم بسکتبال به کف زمین بسکتبال است. کفپوش لمینت گزینه ای ارزان تر است که می تواند با قیمتی مقرون به صرفه تر ظاهری چوب سخت به شما بدهد.

مبلمان با تم بسکتبال را اضافه کنید

میز خود را با یک صندلی اداری با تم بسکتبال برجسته کنید. همچنین ممکن است بخواهید مبلمانی را که قبلاً در دفتر خود دارید با بالش ها یا یک پرتاب تزئین کنید. قطعات موضوعی را در گروه ‌بندی منطقه گفتگو بگنجانید، مانند:

  • صندلی کیسه ای بسکتبالی
  • یک صندلی وینیل بسکتبال با عثمانی
  • یک میز انتهای سبد

دکوراسیون مغازه لوازم ورزشی - دکور مغازه - دکوراسیون فروشگاه - خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک

طراحی را با لوازم جانبی به پایان برسانید

ظاهر دفتر کار با تم بسکتبال خود را با برخی لوازم جانبی الهام گرفته از بازی به پایان برسانید. هنر دیوار بسکتبال قاب شده را می توان در گروه بندی با عناصر متحد کننده مانند رنگ، ترکیب و اندازه مرتب کرد. برای چراغ رومیزی از لامپ بسکتبال استفاده کنید. یک چراغ شب بسکتبال سه بعدی نیز نور برجسته جالبی ایجاد می کند.

اقلام یادگاری ورزشی قدیمی می‌توانند شخصیت و جذابیت را به شما اضافه کنند. مواردی مانند:

  • تابلوی امتیازات قدیمی
  • یونیفرم ها و کفش های قدیمی
  • بسکتبال چرم قدیمی

می‌توانید یادگاری‌های قدیمی بسکتبال را در آنتیک ورزشکار پیدا کنید .

غار مرد یا اتاق بازی با تم فوتبال

یک زیرزمین می‌تواند فضایی عالی برای اتاق بازی خانوادگی یا غار مردانه باشد که در آن بچه‌ها یا بچه‌ها می‌توانند با دوستان خود غوغا کنند، و سروصدا در طبقه بالا به سختی قابل توجه است. ورزش تماسی خشن فوتبال برازنده چنین اتاقی است. هواداران مشتاقی که بازی را تماشا می کنند می توانند تیم خود را تشویق کنند یا وقتی داوران تماس های بدی برقرار می کنند، سر آنها فریاد بزنند.

دیوارها را در رنگ های تیمی رنگ کنید

می توانید با رنگ آمیزی دیوارها به رنگ های تیم مورد علاقه خود روحیه بگیرید. با این حال، بسته به تیم، این ممکن است برای کل اتاق خوب کار نکند. به عنوان مثال، اگر تیم مورد علاقه شما فولاد  است، رنگ کردن هر چهار دیوار به رنگ سیاه ممکن است اتاق را کمی تاریک کند. در این صورت می‌توانید یک دیوار را به رنگ مشکی با رنگ‌های طلایی، قرمز، آبی و سفید انجام دهید یا می‌توانید از یکی از این رنگ‌های تاکیدی روی سه دیوار دیگر استفاده کنید.

لوازم خانگی و یک سیستم بازی را اضافه کنید

این اتاق باید مجهز به یک تلویزیون صفحه بزرگ و صندلی مناسب برای مهمانان باشد تا از تماشای تیم مورد علاقه همه در عمل لذت ببرند. یک کنسول بازی اضافه کنید تا بتوانید برخی از بازی های ویدیویی تعاملی فوتبال را در فصل خارج از فصل بازی کنید. یک یخچال کوچک نیز برای نوشیدنی های سرد مفید است. اگر اتاق برای بزرگسالان است، می توانید طرح را یک قدم جلوتر ببرید و یک یخچال را به عنوان بخشی از یک بار خانگی قرار دهید.

تم را با لوازم جانبی کامل کنید

می‌توانید پرده‌ها را به رنگ‌های تیمی آویزان کنید، یا از پرچم‌های فوتبال، فضایی منحصربه‌فرد ایجاد کنید. اتاق با تم فوتبال خود را با چند لوازم جانبی مانند:

  • فرش محوطه زمین فوتبال
  • لامپ های فوتبال
  • پیراهن های قاب دار
  • تابلوها و تابلوها

اتاق را به استادیوم تبدیل کنید

با یک نقاشی دیواری بیسبال که دیوار پشت مبل را می پوشاند، پارکینگ را به اتاق خانواده خود بیاورید. روی یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ با سیستم سینمای خانگی با صدای فراگیر سرمایه گذاری کنید تا زمانی که در حال تماشای بازی هستید، احساس کنید که شما و فرزندانتان در استادیوم نشسته اید.

می‌توانید نقاشی‌های دیواری با مضمون بیسبال را در یک اتاق مجازی مشاهده کنید تا به شما ایده بهتری درباره ظاهر خانه شما بدهد.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *