اصول طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

ما در این مطلب به مبحث اصول طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه خواهیم پرداخت. برای انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

اصول طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

دکوراسیون لباس یکی از بهترین عوامل برای جذب مشتری است، زیرا هر چه طرح زیباتر باشد، افراد بیشتری به سمت مغازه ترغیب می شوند. و هر چه دکور این مغازه پوشاک زنانه از نظر طراحی و اجرا با سایر مغازه ها متفاوت باشد برای مردم جذابیت بیشتری خواهد داشت.

مهم ترین نکته در طراحی فروشگاه پوشاک زنانه

برای طراحی دکوراسیون لباس زنانه اول باید مغازه را به طوری طراحی و چیدمان کنید که به مشتری این پیام را بدهید که هر آنچه نیاز دارید در این مغازه موجود است.

 اصول طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

رنگ ها در طراحی دکور پوشاک زنانه

برای طراحی دکور مغازه به عناصر رنگی روشن نیاز دارید. و به همین دلیل اکثر فروشگاه های پوشاک زنانه با رنگ های روشن و جذاب طراحی می شوند و باید شاد باشند، برای این که اینگونه به نظر برسند باید از نورپردازی ابتدایی و زیبا استفاده کنید.

استفاده از رگال در مغازه پوشاک

رگال ها را باید در جای مناسبی قرار دهید تا بازدید از لباس برای افراد آسان باشد و راه رفت و آمد را نبندد. سعی کنید لباس های خاص را جلوی مشتری قرار دهید تا به او نشان دهید که در این مغازه اجناس خاصی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار

 اصول طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

ویترین مغازه پوشاک زنانه

ویترین مغازه پوشاک زنانه یکی از مهم ترین قسمت های طراحی دکوراسیون محسوب می شود و باید بیشتر از بقیه قسمت ها بهش اهمیت بدهید چون ویترین جلب توجه می کند و مردم رو به داخل مغازه می کشاند. برای داشتن یک مغازه ایده آل با مشتریان زیاد باید ویترین خاصی داشته باشید.

 برای داشتن بهترین دکوراسیون یک فروشگاه لباس زنانه باید یک سری مغازه ها توجه کنید. مثل نورپردازی ابتدایی ویترین، ایجاد هارمونی خوب، چیدمان لباس های با کیفیت و زیبا، توجه به این موارد باعث می شود دکوراسیونی عالی داشته باشید.

 اصول طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

نور پردازی در دکور پوشاک زنانه

وقتی وارد مغازه می شوید نورپردازی خاص توجه مشتریان را به خود جلب می کند. تمام زحماتی که برای دکوراسیون خود انجام داده اید با نورپردازی دیده می شود. بنابراین باید نورپردازی منحصر به فرد و سبکی برای ویترین و داخل مغازه خود ایجاد کنید.

یک طرح زمانی شیک است که در عین سادگی و بی صدا بودن، هم زیبا و هم کاربردی باشد. از شلوغی بیش از حد مغازه خودداری کنید تا زمان ورود مشتری احساس آشفتگی در آن ایجاد نشود و با آرامش به کالاها نگاه کنید.

 می توانید از تعدادی آینه بلند استفاده کنید که هم فضا را بزرگتر و بازتر می کند و هم نور را منعکس می کند تا مشتریان بتوانند لباسی را که می خواهند انتخاب کنند.

 برای داشتن طراحی و چیدمانی شیک و اصولی باید از تعدادی قفسه استفاده کنید تا تمامی لباس ها در معرض دید افراد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:طراحی داخلی سالن انتظار

 اصول طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

استفاده از دیوار کوب

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون یک فروشگاه لباس زنانه، دیوارپوش است که محیط را جذاب جلوه می دهد. همچنین می توانید لباس و لوازم تزئینی را در آن قرار دهید.

میز کانتر

پیشخوان بخشی از مغازه است که می توانید اجناس را روی آن قرار دهید تا در معرض دید قرار بگیرد و فضای زیبایی ایجاد کند.

 اصول طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

پارتیشن برای جداسازی

اگر فضای مغازه شما بزرگ است، بهتر است از پارتیشن به عنوان ابزار استفاده کنید و چندین بخش در مغازه ایجاد کنید.

استفاده از آویز سقفی

این دستگاه باعث زیبایی محیط می شود. می توانید این آویز را در بالای قفسه ها قرار دهید و هم نورپردازی مناسبی داشته باشد تا بهترین جلوه داشته باشد.

 اصول طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

استفاده از صندلی برای مغازه

بهتر است چند صندلی در مغازه وجود داشته باشد تا مشتریان بتوانند در حین لباس پوشیدن مشتری استراحت کنند. استفاده از صندلی یکی از مهم ترین لوازم در دکور مغازه لباس زنانه فروشی است.

 اصول طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

استفاده از کمد برای مغازه ی کوچک

بعضی از لباس ها گران تر هستند و نمی توانیم آن ها را در معرض گرد و غبار قرار دهیم. به خاطر همین بهتر است لباس ها را در کمد قرار دهید تا آسیبی نبیند و مشتری بیشتر جذب آن شود.

این کمدها اغلب دارای درهای شیشه ای برای محافظت از لباس ها و بهتر دیده شدن آن ها هستند.

به طور کلی دکور ویترین اهمیت زیادی دارد. پس سعی کنید هر چند وقت یکبار دکور مغازه را با توجه به فصل یا مناسبت ها تغییر دهید. تا مشتریان بتوانند آنها را ببینند و جذب آن شوند و از تکرار آن خسته نشوند.

خلاصه بندی

استفاده از بهترین هارمونی رنگ ها باعث شادی و نشاط فضا و جلب توجه خانم ها می شود. هم محیط جذاب تر است و هم می توانیم توجه مردم را جلب کنیم تا مشتری دائم مغازه خود شوند و با این کار از نظر اعتباری و اقتصادی بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید:طراحی دکوراسیون داخلی مزون

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکور فروشگاه لوازم آرایشی، ویترین مغازه قنادی و دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی, طراحی مغازه لوازم آرایشی، طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی، دکور مغازه لوازم آرایشی و ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و اجرای دکور مغازه لوازم آرایشی…..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، ویترین مغازه لوازم آرایشی، ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *