طراحی فروشگاه موبایل

به طور کلی، شروع طراحی داخلی فروشگاه تلفن همراه باید سه مرحله اساسی را طی کند: طراحی چیدمان، طراحی سه بعدی و طراحی ساختمان. ما در این مقاله به مبحث طراحی فروشگاه موبایل می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طرح چیدمان:

چیدمان مغازه، ترسیم ابعاد اصلی یک فروشگاه تلفن همراه است. در طرح چیدمان، طراحان تمام اندازه‌ها را برای درها، پنجره‌ها، گوشه‌ها و ستون‌ها مشخص می‌کنند. همچنین نشان می‌دهد که ویترین‌ها، کابینت‌ها، پایه‌ها و قفسه‌های دیواری در داخل فروشگاه کجا چیده شده‌اند و همچنین فاصله بین آن‌ها را نشان می‌دهد، بنابراین فروشندگان فروشگاه می‌توانند به راحتی متوجه شوند که آیا مناسب هستند یا خیر.

طراحی سه بعدی:

 هنگامی که چیدمان چیدمان تایید شد، طراح می تواند روی طراحی رندر سه بعدی کار کند، که معمولاً آن را طراحی داخلی می نامیم. در طراحی داخلی یک فروشگاه تلفن، می توانید درک کنید که هر ویترین و قفسه چگونه است و بعد از دکوراسیون کل محیط را ببینید. طراحی رندر سه بعدی معمولاً توسط نرم افزارهایی مانند Auto 3Ds max یا Sketchup به پایان می رسد و تصویر بسیار واضحی تولید می کند.

ترسیم ساخت و ساز:

 پس از اینکه خرده فروش طرح سه بعدی را تایید کرد، طراح می تواند یک طرح ساخت و ساز دقیق تهیه کند. تمام ابعاد، مواد، پرداخت ها در طرح مشخص می شود. نجاران می توانند نقشه ساخت و ساز را برای ساخت وسایل فروشگاه و غرفه های نمایش دنبال کنند. بنابراین نقشه ساختمانی یکی از مهم ترین طرح ها در دکوراسیون مغازه می باشد. فقط ما زمان و تلاش بیشتری را بر روی نقشه هایی متمرکز می کنیم که در هنگام ساخت زمان و هزینه را هدر ندهیم.

سبک طراحی فروشگاه

در فضای واقعی کسب و کار شاهد فروشگاه های گوشی های متنوع در سبک های مختلف طراحی هستیم. چطوری عالی ترین تم طراحی را برای مغازه خود انتخاب کنیم؟

هنگام طراحی یک فروشگاه تلفن همراه، باید روی یک موضوع منحصر به فرد تمرکز کنیم،

سبک مدرن:

 اگر به دنبال ظاهری مدرن و معاصر هستید، می توانید از مواد براق و اشکال هندسی بیشتری برای شکل دادن به فضایی شیک استفاده کنید. ویژگی های پیشرفته و عناصر پیشرفته آینده را می توان در طراحی ادغام کرد تا احساسات دیجیتالی بیشتری را ارائه دهد. کل این جنبه ها با هم شکل گرفتند تا یک محفظه مدرن و خاص خرده فروشی تلفن همراه ایجاد کنند.

سبک ارگانیک:

ویژگی های ارگانیک نیز به طور گسترده در طراحی مغازه تلفن همراه و دکوراسیون مغازه کامپیوتر استفاده می شود. پایه‌های نمایشگر سفید رنگ، کابینت‌های دیواری با خط موج، قفسه‌های خرده‌فروشی منحنی، و سیستم‌های قفسه‌بندی منحصربه‌فرد به راحتی در یک فضای خرده‌فروشی جذاب و برجسته ساخته می‌شوند. علاوه بر این، چراغ‌های رنگارنگ ال‌ای‌دی که در وسایل نمایشگر ادغام شده‌اند می‌توانند تا حد زیادی شرایط داخلی را بهبود بخشند.

سبک صنعتی:

اگر می خواهید یک فروشگاه کیف گوشی منحصر به فرد باز کنید که مطابق با سلیقه جوانان باشد، می توانید با سبک صنعتی امتحان کنید. با یک خط برجسته و وسایل کلاسیک پوشانده شده است، می توانید به زودی بازدیدکننده خود را به فضایی زیبا با دیوارهای آجری روستایی یا وسایل آنتیک خط لوله هدایت کنید. نقاشی دیواری رنگارنگ بهترین ایده برای همکاری با لوازم جانبی چند گوشی است.

ظاهر طبیعی:

 در طراحی فروشگاه تلفن همراه به سبک طبیعی، از چوب جامد، روکش چوب، سنگ طبیعی یا ورق لمینیت چوب برای ایجاد یک ظاهر طبیعی فوق‌العاده استفاده می‌شود. بسیاری از برندهای بزرگ مانند اپل و هوآوی از این نوع هستند، با استفاده از ایده‌های ساده و میزهای چوبی یا کابینت دیواری به سبک چوبی، ترکیب شده با رنگ‌های سفید و مشکی برای ارائه یک فضای خرید هماهنگ در سطح بالا.

نکاتی در مورد طراحی فروشگاه تلفن همراه

طراحی نور:

 نورپردازی داخلی می تواند به طور مستقیم بر فضای فروشگاه تأثیر بگذارد. شدت نور در فروشگاه باید باعث شود مصرف کنندگان احساس آرامش و روشنایی کنند. نباید خیلی روشن یا خیلی روشن باشد، چه رسد به خیلی تاریک. اگر بیش از حد روشن باشد، احساس خیره کننده می کند و باعث می شود مردم تمایلی به توقف و خرید نداشته باشند. اگر خیلی تاریک باشد، باعث می شود افراد احساس افسردگی و ضعف کنند. نورپردازی مناسب نه تنها می تواند فضای فروشگاه را بازی کند، نمایش کالاها را برجسته کند و جلوه نمایش را افزایش دهد، بلکه محیط کاری و کارایی کار فروشنده را نیز بهبود می بخشد.

طراحی کف:

مواد دکوراسیون کف، رنگ ها عمدتاً دکوراسیون کف و طراحی طراحی کف را تعیین می کنند. انتخاب کف مغازه تلفن همراه باید با سبک کلی دکوراسیون مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، سقف فروشگاه تلفن همراه اپل از روکش چوبی جامد ساخته شده است، بنابراین کف نیز باید از بافت چوبی ساخته شود تا در آن جای بگیرد. علاوه بر این، طراحی کف باید ایمنی و راحتی نگهداری بهداشتی مانند ضد لغزش بودن، تمیز کردن آسان و غیره را نیز در نظر بگیرد.

انتخاب رنگ:

 استفاده موثر از رنگ از اهمیت جهانی برخوردار است. هماهنگی رنگ، محیط و ترکیب کالا بر روانشناسی خرید مشتریان تأثیر می گذارد. چه رنگی وجود داشته باشد و چه بدون رنگ، ویژگی های بیان خود را دارد، هر رنگ، زمانی که خلوص و روشنی آن تغییر می کند، یا در یک رابطه تطابق رنگ متفاوت، بیان فروشگاه تغییر می کند.

طراحی منطقه تفریحی

محیط خرید راحت، نه تنها برای تسهیل خرید، بلکه برای ارائه مکان استراحت به مشتریان. از یک طرف، می تواند رضایت مشتری را بهبود بخشد. از جهتی دیگر می تواند در محبوبیت مغازه هم نقش داشته باشد. طراحی فضای تفریحی باید بر موضوع “آرام و شاد” با نور ملایم، موسیقی شاد و مبل ترکیبی قرمز یا نارنجی تمرکز کند. طراحی خلاقانه را می توان در مفهوم اوقات فراغت دکوراسیون منزل ادغام کرد و به مشتریان احساس آرامش و گرما داد.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *