طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس کودک و نکته های اصلی درباره ی آن

محیط داخل و طراحی فروشگاه لباس بچه ها، معمولا مرتب کردن لباس‌ های روشن، دکوراسیونی دوست داشتنی و خوشحال کننده ایی دارد.

منحصر به فرد ترین دکوراسیون مغازه لباس کودک، نه تنها برای تاثیر گذاری جنس و به تماشا گذاشتن آن است تا توجه مشتریان خود را جلب می کند، و تجربه خرید آنها را هم زیادتر می کند. به همین خاطر نخستین اقدم در جذب مشتری مربوط با مغازه لباس شما گیرایش و ظرافت طراحی دکوراسیون و ویترین مغازه را بهتر کرده. به همین خاطر حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

طراحی فروشگاه لباس کودک:

ویترین مغازه ها یک محیط شاد و دوست داشتنی دارد. البته رازی نگه داشتن هر مشتری سخت است، اما با به کارگیری سبک خاص طراحی داخلی را می‌توانید با بهترین دکوراسیون از فروشگاه خود را به نمایش بگذارید و فروش آن لذت ببرید

در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاهای لباس بچه ها، باید عوامل حیاتی دیگری را برای والدین در نظر بگیرید. یکی از ساده‌ ترین راه‌ ها برای تشویق کردن بچه ها برای خرید در این مغازه ها درست کردن ویترین و دکوراسیون فروشگاه با تمی شاد و معصومانه است. با انتخاب رنگ های زنده و وسوسه انگیز، طرح های کودکانه، فروشگاهی با نور سفید و روشن، تنوع زیاد در لباس ها در رنگ های زنده، دسترسی بهتر والدین برای نگاه کردن مدل های لباس، می توان شکلی منحصر به فرد به دکوراسیون فروشگاه لباس بخشید.

نکته های مهم در طراحی فروشگاه لباس کودک:

به طور کلی،دکوراسیون فروشگاه باید هیجان انگیز باشد برای خرید لباس باشد و جذاب به نظر برسد. با این حال، در مقایسه با سایر فروشگاه‌ ها و فروشگاهای لباس بچه ها در حال و هوای دیگری دارد.در واقع والدین و بچه ها مشتریان اصلی شما در موقع خرید کردن لباس هستند، طراحی داخلی شما باید برای والدین و فرزندان جذاب باشد تا به فروشگاه شما جذب شوند. روندها و نکته های بسیاری هستند که باید موقع طراحی یا طراحی کردن مجدد دکوراسیون بوتیک خود از آنها نشان بدهید. در پاراگراف های بعدی بعضی  از مهم ترین آنها را لیست می کنیم.

برنامه ریزی برای طراحی فروشگاه لباس کودک

زمانی که می خواهیم کاری را انجام دهیم، اغلب می خواهیم آن را زودتر به پایان برسانیم، اما در این شرایط باید صبر داشته باشید. در عوض، هنگام برنامه ریزی و اجرای طراحی دکوراسیون فروشگاه خود دقت کافی بگذارید. اگرچه ممکن است دوست داشته باشید بهترین نحو کار شما انجام گیرد. اما اگر صبر کنید و کارها را با حوصله پیش ببرید، در نهایت مزد کار خود را می گیرید. زمان کافی را برای این کار در نظر بگرید تا بتوانید بهترین دکوراسیون فروشگاه لباس کودک را طراحی کنید.

ویترین و درست کردن طراحی آن در فروشگاه لباس کودک

عروسک های کوچک، اتومبیل های بزرگ و سایر تزئینات را می توان در داخل ویترین قرار داد.با استفاده از نورهای رنگارنگ نیز باعث دلربایی  بیشتر فروشگاه لباس کودک می شود.یک درخت چوبی کار شده را در ویترین خود قرار دهید و چند لباس بر روی آن قرار دهید. حتی فکریک چرخ و فلک تزینی آویزان شده از هر کابین یک لباس ممکن است جالب باشد. بهتر است که به اندازه مکفی بودن و با استفاده از کمی خلاقیت دکوری خاص و شیک برای فروشگاه لباس کودک خود طراحی کنید.

انتخاب پالت رنگی یا کاغذهای مناسبی در طراحی فروشگاه لباس کودک

رنگ ها بر روح و روان افراد تأثیر می گذارند و رنگ ها را به یکی از با ارزش ترین جنبه های طراحی داخلی تبدیل می کنند. و در کل شما به سادگی می توانید برای جذب مشتری روی رنگ ها بازی کنید. علاوه بر این، بچه ها نسبت به بزرگسالان به رنگ بسیاراحساسی تر هستند. به همین خاطر موقع طراحی کردن بوتیک لباس کودک، از یک طرح رنگی ویژه استفاده کنید. از آنجایی که همه لباس‌های بچه ها اکثرا دارای رنگ‌های شاد و روشن هستند، استفاده از تم روشن در طراحی فروشگاه و ویترین نیجه بهتری را به همراه خواهد داشت. اگر از مدل طرح های رنگی خوب با سن کودکان استفاده کنید، مشتریان بلافاصله به سمت مغازه شما جذب می شوند.

ایجاد نقطه مکانی در ویترین فروشگاه لباس کودک

لباس ها در ویترین شما دیده می شود، مهترین چیز در جذب مشتریان طراحی یک نقطه مکانی است. افزون بر این، بیشتر پوشاک و بقیه وسایل ها در محیط ویترین درست چینده شود تا مشتریان دقت و تمرکز بیشتری روی وسایلی که می خواهند بخرند، داشته باشند.

استفاده طراحی فروشگاه لباس کودک

اسباب‌بازی‌ها یا شخصیت های کارتونی خوب برای کودکان ممکن است در طراحی فروشگاه در نظر گرفته شوند. باید تعادل بین لباس و اکسسوری را در نظر بگیرید. از طرف دیگر، یک شخصیت کارتونی تازه میسر است هر چند وقت یکبار توجه بچه ها را به خود جلب کند. بنابراین، ترجیحاً از برچسب هایی استفاده شود که به راحتی به دیوار یا شیشه فروشگاه چسبیده شود،بو به راحتی کنده شوند و جایگزین شوند. پوسترها و عکس های بچه ها گزینه های دیگر هستند. عکس های اسباب بازی می تواند برای کودکان استفاده کنید .

توجه به نورپردازی در طراحی  ویترین فروشگاه لباس کودک

نورپردازی درست و خوب به سادگی می تواند باعث جذب مشتری شود و در نتیجه افزایش فروش خوب شود. استفاده از نورپردازی خوب و جذاب، زیبایی و برجستگی اجناس داخل ویترین و فروشگاه شما را بیشتر می کند. در مورد نورپردازی، باید به اندازه و طراحی فروشگاه لباس کودک خود توجه کنید. به عبارت دیگر، نورپردازی باید با فضای فروشگاه شما متناسب باشد.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک ، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *