طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ابزار فروشی

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ابزار فروشی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه ابزارفروشی

تا به کنون برایتان پیش آمده که برای خریدن یک ابزار به فروشگاه بروید و دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی طوری باشد که قادر نباشید ابزار مورد نظر تان را به سادگی انتخاب نمائید؟ یا اینکه برای خریدن یک ابزار برقی احتیاج داشته باشید که آن را در دستتان بگیرید و حتی بخواهید آن را روشن نمائید ولی این امکان برایتان موجود نباشد؟ حتما در این مواقع حس مطلوبی از خرید کردن از آن فروشگاه نداشته اید و ممکن است به مغازه دیگری برای خرید رفته باشید.

دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی می بایست به گونه ای انجام شده باشد که دسترسی کامل به ابزار ها و لوازم برای مشتری ایجاد شود، به گونه ای که مشتری بتواند با خیال آسوده و با اطمینان خاطر از فروشگاه خرید کند. همه چیز تا جایی که ممکن است باید در جلوی چشم مشتری قرار گرفته باشد تا خرید کردن برای او ساده تر شود.

دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی

در این مطلب به موضوع دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی خواهیم پرداخت و توصیه ها و پیشنهاداتی برای چیدمان این فروشگاه ها ارائه خواهد شد. ممکن است شنیده باشید که در صورتی که کسی به شغل علاقه داشته باشد همیشه تلاش می کند که آن را به بهترین شکل ممکن ارائه کند، با این عمل آمار فروش و میزان درآمد نیز به شکل ناخودآگاه اثر می گیرد و بالا خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون مغازه ساعت فروشی 

قطعا برای همه شما اتفاق افتاده است که به مغازه ای وارد شده اید و با حجم زیادی از لوازم گوناگون که بر روی دیوار، روی زمین، درون قفسه ها، یا بر روی میز ها گذاشته شده اند و حتی از سقف هم آویخته شده اند، رو به رو شده اید. این همه شلوغی و لوازم بسیار زیاد فقط سبب سردرگمی شما خواهد شد و خرید را برایتان دشوار خواهد کرد. چون نه حس خوبی از مشااهده کردن این صحنه شلوغ و بی نظم و ترتیب خواهید یافت و نه تمرکز کافی جهت انتخاب کردن اجناس مدنظرتان را خواهید داشت.

در دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی می بایست تا جایی که امکان دارد تلاش شود که تمام لوازم صحیح و در جای معینی قرار داده شوند. وجود نظم و ترتیب در قرار دادن هر وسیله و ابزار در جای خود کمک خواهد کرد که مشتری بعد از وارد شدن به فروشگاه با احساس آرامش و تمرکز بالاتری به خرید اجناس مدنظرش مشغول گردد. این حس خوب باعث خواهد شد که افزون بر آنکه آن مشتری مجددا به فروشگاه برگردد، بلکه این فروشگاه ابزار فروشی را به دوستان و آشنایان خودش هم معرفی نماید.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ابزارفروشی

برخی از لوازم برقی که در یک فروشگاه ابزار فروشی به فروش می رسد مانند انواع دریل، اره های برقی، سوهان و غیره طوری می باشند که بهتر می باشد مشتری در زمان خرید آنها را در دستش گرفته و حتی با روشن کردن آنها از روش کارشان آگاهی پیدا کنند. در بسیاری از فروشگاه های ابزار فروشی، به علت های گوناگون این کار ممکن نمی باشد. ولی شما می توانید برای آنکه فروشگاه خاص و منحصر به فردی داشته باشید و مشتریانتان افزایش یابد، در دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی این روش را ممکن سازید. در صورتی که متراژ محیط فروشگاهتان این اجازه را می دهد، قفسه هایی را به وجود آورید و هر ابزار برقی را مثل یک اثر هنری بر روی قفسه بگذارید. به جهت بهتر دیده شدن می توانید نورپردازی را نیز مورد استفاده قرار دهید. همینطور با قرار دادن پریز های برق به تعداد کافی، وضعیت برای روشن کردن آن وسیله برقی فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون فروشگاه و مغازه لوازم ورزشی 

چیدمان فروشگاه ابزارفروشی

از مهم ترین کارهایی که در راه انداختن ابزار فروشی می بایست بیشترین دقت را به آن داشته باشید موضوع دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی می باشد. در دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی، افزون بر جذابیت های بصری، می بایست به چیدمان داخلی فروشگاه و قفسه بندی صحیح ابزارها نیز توجه کافی نمائید. در دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی می بایست نمادهای ابزار و عناصر بصری که برای مردم دارای جذابیت می باشد را مورد استفاده قرار دهید. تلاش کنید رنگ های مناسب صنعت ابزار را به جهت تزئین فروشگاه مورد استفاده قرار دهید. مثل ترکیب رنگ های قرمز و مشکی، نارنجی و طوسی و یا می توانید رنگ های سازمانی خودتان را مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که در فروشگاهتان انواع لباس کار را نیز می فروشید، در دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی می توانید از مانکن برای به نمایش گذاشتن این لباس ها استفاده نمائید. حتی می توانید مانکن ها را در ویترین بگذارید و لباس های گوناگون را بر تن آنها بپوشانید. با این وجود مشتری با اطمینان خاطر بیشتری می تواند لباس مدنظر خودش را پیدا نماید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی

طراحی نمای فروشگاه ابزار فروشی

ممکن است فکر کنید که در کار دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی رنگ موضوع حائز اهمیتی نمی باشد و می توان به راحتی از آن گذشت. ولی لازم به ذکر است که در صورتی که به دنبال داشتن یک چیدمان خاص، اثرگذار و جذاب و جالب توجه می باشید، به طوری که بر روی مشتریان اثر بگذارید و فروش تان نیز افزایش یابد، قطعا موضوع کاربرد بهترین رنگ در دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی را مورد توجه قرار دهید. در یک فروشگاه ابزار فروشی استفاده کردن از رنگ هایی مانند طوسی همراه با یک رنگ مکمل مثل  نارنجی، زرد یا آبی تیره پیشنهادات مناسبی می باشند. این ترکیب رنگ ها هم جذاب و چشمگیر می باشند و هم با ماهیت فروشگاه ابزار فروشی هم خوانی و هماهنگی خواهند داشت.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *