طراحی حرفه‌ ای دکوراسیون آشپزخانه مدرن

ما در این مقاله به مبحث طراحی حرفه‌ ای دکوراسیون آشپزخانه مدرن می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی حرفه‌ای دکوراسیون آشپزخانه مدرن - طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و .....09121641842 – 02188559485

طراحی حرفه‌ای دکوراسیون آشپزخانه مدرن

چه یک طراح باتجربه آشپزخانه باشید و چه به تازگی شروع به کار کرده اید، این نکات به شما کمک می کند تا سفر شما را بسیار آسان تر و با ارزش تر کند. آنها به شما ایده ها و الهام می دهند تا آشپزخانه رویایی خود را زنده کنید. شما قادر خواهید بود آشپزخانه ای منحصر به فرد و زیبا بسازید که سبک شما را منعکس کند و نیازهای شما را برآورده کند.

1. یک طرح کف آشپزخانه ایجاد کنید

هنگام برنامه ریزی آشپزخانه خود، شروع با یک پلان کف خوب مهم است. این اطمینان حاصل می کند که همه چیز در فضا قرار می گیرد و به شما کمک می کند کل منطقه را تجسم کنید. برای ایجاد یک نقشه دقیق باید اندازه گیری فضا داشته باشید. همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه می خواهید از فضا برای آشپزی، غذاخوری و سرگرمی استفاده کنید. علاوه بر این، مهم است که در نظر بگیرید که چگونه در آشپزخانه حرکت می کنید تا از یک فضای کاری کارآمد و ارگونومیک اطمینان حاصل کنید.

2. نورپردازی را در نظر بگیرید

نورپردازی مناسب می تواند تفاوت زیادی در ظاهر و احساس آشپزخانه شما ایجاد کند. این یک محیط دلپذیر ایجاد می کند و پایه و اساس عالی برای به نمایش گذاشتن مهارت های آشپزی شما فراهم می کند. انواع مختلف نورپردازی مانند نور طبیعی، مصنوعی، وظیفه ای و تاکیدی را در نظر بگیرید. علاوه بر این، شدت نور، عملکردی در مقابل تزئینی و مکان را در نظر بگیرید. قدرت نورپردازی خوب را دست کم نگیرید. می تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند.

3. ترکیب رنگ

رنگ‌های مناسب می‌توانند با برجسته کردن کابینت‌ها، میزها، کاشی‌ها و سطوح دیگر به آشپزخانه شما جان ببخشند. هنگام انتخاب یک پالت رنگ باید چند مرحله اساسی را در نظر بگیرید. ابتدا تصمیم بگیرید که کدام رنگ را ترجیح می دهید و سپس چند رنگ هماهنگ را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند. عناصر موجود در اتاق مانند کف و مبلمان را در نظر بگیرید و از عناصر آن طرح ها برای ایجاد ظاهری متعادل و منسجم استفاده کنید.

در نهایت، اندازه آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. فضاهای بزرگتر می توانند رنگ های پررنگ و تیره تر را مدیریت کنند، در حالی که فضاهای کوچکتر با سایه های روشن تر و روشن تر به نظر می رسند.

4. فضای مورد نیاز را در نظر بگیرید

قبل از اینکه حتی شروع به برنامه ریزی آشپزخانه خود کنید، در نظر بگیرید که با چه فضایی کار می کنید. دیوارها، کابینت ها و وسایل خود را اندازه گیری کنید. همچنین، انواع کارهایی که از آشپزخانه برای آنها استفاده می کنید و چقدر فضای پا برای حرکت آزادانه در اطراف نیاز دارید را در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تا بهترین چیدمان را برای فضا تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام کارهای آشپزخانه شما می تواند به راحتی و کارآمد انجام شود.

5. کابینت مناسب را انتخاب کنید

کابینت ها نقش مهمی در طراحی و عملکرد آشپزخانه شما دارند. رنگ، طرح و سبک کابینت ها را بر اساس سبک مورد نظر خود در نظر بگیرید. علاوه بر این، اندازه و پیکربندی کابینت ها را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که همه اقلام شما در داخل قرار میگیرند. در نهایت، به انواع درها و دستگیره هایی که برای تکمیل ظاهر آشپزخانه خود نیاز دارید فکر کنید.

6. کانترهای بادوام را انتخاب کنید

هنگام انتخاب کانتر، هم سبک و هم جنس آن را در نظر بگیرید. محبوب ترین انتخاب ها مواد بادوام مانند گرانیت، کوارتز و فولاد ضد زنگ هستند. علاوه بر این، اندازه، شکل، رنگ و بافت میز را در نظر بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید طراحی کلی و سهولت تمیز کردن و نگهداری را در نظر بگیرید. در نهایت، اگر به دنبال ظرافت بیشتری هستید، یک بک اسپلش به میز خود اضافه کنید.

7. روی وسایل با کیفیت سرمایه گذاری کنید

وسایل آشپزخانه بخش مهمی از ظاهر و احساس کلی فضا هستند. وسایل با کیفیت، مانند شیر آب، سخت افزار و سطوح پخت و پز، می توانند شخصیت و سبکی را به طراحی شما ببخشند. علاوه بر این، مطمئن شوید که روی وسایل بادوام، آسان برای نگهداری و کم مصرف سرمایه گذاری کنید. هنگام انتخاب این عناصر، سبک، رنگ و پرداخت را در نظر بگیرید که به بهترین وجه با طرح شما مطابقت دارد.

8. بافت ها را مخلوط کنید

بافت ها می توانند یک عنصر منحصر به فرد به آشپزخانه اضافه کنند و احساس جذابیت بیشتری در آن ایجاد کنند. ترکیب بافت های مختلف مانند فلز و چوب را در نظر بگیرید تا ظاهری جالب ایجاد کنید. علاوه بر این، می‌توانید بافت را با رنگ ترکیب کنید  ترکیب‌ های مختلف را امتحان کنید تا آن‌هایی را که دوست دارید پیدا کنید. شما همچنین می توانید بافت را از طریق درهای کابینت، سخت افزار و لوازم جانبی بگنجانید.

9. بافت را با پوشش های دیواری ترکیب کنید

دیوارپوش ها راهی عالی برای ترکیب بافت در طراحی آشپزخانه شما هستند . انواع مختلف کاغذ دیواری و نقاشی های دیواری را در نظر بگیرید. کاغذ دیواری می تواند در رنگ ها، الگوها و سبک های مختلف باشد و نقاشی های دیواری می توانند ظاهر سفارشی تری به فضا ببخشند. علاوه بر این، می توانید از بافت هایی مانند آجر، سنگ و چوب برای ایجاد شخصیت و جذابیت به اتاق استفاده کنید.

10. عناصر تزئینی را فراموش نکنید

عناصر تزئینی یکی از عناصر مهم طراحی آشپزخانه هستند . این عناصر می توانند شخصیت و شخصیت را به فضا اضافه کنند. انواع مختلف آثار هنری، گیاهان، پرده‌ها و پنجره‌ها را در نظر بگیرید. علاوه بر این، در نظر بگیرید که چگونه می توان از این عناصر برای حمایت از مفهوم کلی طراحی شما استفاده کرد.

11. راه حل های تعمیر و نگهداری آسان را در نظر بگیرید

تمیز و منظم نگه داشتن آشپزخانه می تواند چالش برانگیز باشد، اما برخی از راه حل های تعمیر و نگهداری آسان می توانند به شما کمک کنند . انواع مختلفی از راه‌حل‌های ذخیره‌سازی، مانند قفسه‌بندی باز، کابینت‌های گوشه‌ای، چرخ دستی‌های چرخشی و سازمان‌دهنده‌های دیوار را در نظر بگیرید.

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *