ما در این مطلب به مبحث ویترین فروشگاه لباس بچگانه خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
ویترین فروشگاه لباس بچگانه
عوامل مختلفی در طراحی و اجرای ویترین لباس بچه گانه تاثیرگذار است که هر کدام از این عوامل درجه تاثیر متفاوتی بر مهمترین اصل برای یک مغازه دار یعنی فروش دارد. عواملی مانند موقعیت مغازه، متراژ مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه و هزاران عامل دیگر که همگی تاثیرگذار هستند.
در ادامه این مقاله به بررسی فاکتور مهمی به نام ترکیب رنگ در طراحی و اجرای ویترین لباس بچه گانه می پردازیم. پایا دکور متخصص دکوراسیون داخلی در تهران و کرج با بهره گیری از تخصص طراحان حرفه ای و تجربه درخشان و منحصر به فرد خود در طراحی و اجرای ویترین فروشگاهی لباس بچه گانه همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای ثبت سفارش و بهره مندی از بهترین خدمات پایا دکور می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.
از رنگ های شاد استفاده کنید
از آنجایی که مخاطب اصلی شما در فروش لباس بچه گانه کودکان و والدین آنها هستند، دکور فروشگاه شما باید به گونه ای باشد که کودک را به وجد بیاورد و والدین او را به خود جذب کند.
یکی از مهم ترین عناصر طراحی دکور به خصوص در مورد فروشگاه لباس بچه گانه رنگ است. اگر دقت کرده اید اکثر یا بهتر است بگوییم همه لباس های بچه گانه دارای رنگ های روشن و شاد هستند، بنابراین استفاده از رنگ های شاد و رمانتیک مناسب سن کودک می تواند کمک زیادی به جلب توجه مشتریان به فروشگاه شما کند.
رنگ های مکمل
در دایره چرخه رنگ، رنگ هایی را که در برابر یکدیگر قرار دارند به عنوان مثال رنگ های مکمل که می شناسیم. شناخت و استفاده صحیح از رنگ های مکمل می تواند جلوه ای زیبا و جذاب به ویترین فروشگاه لباس کودک ببخشد.
این رنگ های مکمل در کنار هم ظاهری چشمگیر و متعادل ایجاد می کنند. به عنوان مثال در پشت ویترین یک فروشگاه لباس، استفاده از چندین المان یا استندهای تزئینی با رنگ نارنجی روشن در زمینه آبی می تواند زیبایی متعادل و خیره کننده ای ایجاد کند تا توجه مشتری را به ویترین جلب کند. در ویترین فروشگاه لباس بچه گانه باید با آگاهی کامل از تمامی اصول و نکات مهم عمل کرد.
رنگ های غالب
استفاده از رنگ غالب در طراحی ویترین فروشگاه لباس بچه گانه اهمیت زیادی دارد و باعث می شود به راحتی توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. این رنگ غالب با توجه به ترکیب رنگ یا نوع دکوراسیون ویترین می تواند هر رنگی باشد، اما نکته مهم در این مورد این است که رنگ غالب همیشه رنگی نیست که در بزرگترین سطوح و در بیشترین حد استفاده شود.
در یک مجموعه! بلکه رنگ غالب رنگی است که نسبت به سایر رنگ های یک ست رنگ توجه بیشتری را به خود جلب می کند. حال با این تفاسیر می توان گفت که انتخاب رنگ غالب در ویترین اهمیت زیادی دارد. طراحی و اجرای ویترین لباس بچه گانه در جذب ترافیک و فروش بسیار مهم است.
خانواده رنگ
خانواده رنگ ها در اصل مجموعه ای از رنگ ها هستند که به نوعی با یکدیگر مرتبط هستند. به عنوان مثال، خانواده رنگ آبی شامل طیف گسترده ای از رنگ های آبی است که از یک طرف با کم رنگ ترین طیف رنگ آبی و سبز شروع می شود و از طرف دیگر به روشن ترین رنگ های آبی و بنفش ختم می شود.
شناخت این طیف گسترده از رنگ ها و استفاده از آنها در دکوراسیون ویترین می تواند تفاوت و جذابیت خاصی به ویترین ببخشد.همچنین می توان ویترین فروشگاه لباس بچه گانه را با روش های خاص طراحی کرد.
ویترین فروشگاه شما، تابلوی نمایش محصولات شما
نماینده اصلی محصولات یک فروشگاه عموما فضای ویترین فروشگاه است.
بنابراین استفاده از اقلام مناسب در ویترین می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتری داشته باشد. در مورد فروشگاه های لباس بچه گانه، ویترین شما باید با خلاقیت و دقت بیشتری چیده شود.
به عنوان مثال استفاده از مانکن با شخصیت های کارتونی می تواند کودک را تشویق به ورود به فروشگاه شما کند. اما باید مراقب باشید این فضا را طوری شلوغ نکنید که محصولات داخل فروشگاه شما مشخص نشود. زیرا والدین کودک علاوه بر ویترین به فضای داخلی فروشگاه و محصولات شما نیز توجه می کنند.
ویترین فروشگاه خود را به روز کنید
در هر دوره زمانی ممکن است که یک شخصیت کارتونی توجه کودکان را به خود جلب کند. بنابراین باید از عناصری استفاده کنید که قابلیت به روز رسانی را داشته باشند، به عنوان مثال می توانید از پوسترها و استیکرهای قابل جداسازی و جایگزینی استفاده کنید. همچنین با توجه به تغییر فصل و ترند برخی از استایل های کودکانه می توانید از اجناس فصلی و یا محصولات شیک در ویترین استفاده کنید.
مشتری شما با دیدن تغییرات در ویترین شما متوجه به روز بودن و توجه شما به محصولاتتان می شود و این خود می تواند یکی از عواملی باشد که مشتری را به مشتری دائمی تبدیل می کند.
نکته آخر
استفاده بهینه از فضا و خلاقیت فردی شما کمک زیادی به بهبود طراحی ویترین و دکوراسیون مغازه شما خواهد کرد. سعی کنید در طراحی ویترین فروشگاه لباس کودکان خود از رنگ های روشن مناسب با روحیه کودکان استفاده کنید، از شخصیت های مورد علاقه کودکان کمک بگیرید.
اما در نهایت از کیفیت محصولات خود غافل نشوید در حالی که قیمت آنها مناسب است. زیرا در نهایت خریداران محصولات شما والدین فرزندان هستند. بنابراین کیفیت و جنس محصولات شما باید به گونه ای باشد که بتوان برای مدت طولانی تری از آن استفاده کرد، زیرا کودکان نسبت به بزرگسالان تحرک بیشتری دارند و لباس های آنها بسیار بیشتر از بزرگسالان نیاز به شست و شو دارند. علاوه بر این، کودکان سرعت رشد بیشتری دارند. بنابراین جنس لباس باید طوری باشد که بتوان مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرد.
خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، طراحی دکوراسیون کیف و کفش، دکوراسیون پوشاک, طراحی فروشگاه لباس کودک و طراحی دکوراسیون مغازه و دکوراسیون داخلی فروشگاه و دکور فروشگاهی…..
جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.
شماره های تماس:
دفتر طراحی
- تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
- 09121641842– 02188559485
دفتر کارخانه کرج
- کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
- 02634484956 – 09121641842
- واتساپ : 09333695121