طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک

ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک خواهیم پرداخت. برای انجام همه ی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک به صورت اصولی و حرفه ای یکی از ضروری ترین عوامل جلب توجه مشتریان و ایجاد یک تجربه خرید خوب است. در این زمینه عواملی مانند نورپردازی مناسب، طراحی دکوراتیو جذاب، انتخاب مناسب رنگ و تنوع محصولات نقش اساسی دارند.

طراحی داخلی فروشگاه لباس باید توسط افراد متخصص انجام شود. استفاده بهینه از فضای فروشگاه و رعایت تمامی اصول تا فروشگاهی جذاب داشته باشید. مجموعه آرین پاراکس با سالها تجربه در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

قفسه بندی مغازه پوشاک

این فروشگاه پوشاک شامل محصولات زیادی با رنگ ها، متریال ها و مدل های متنوع است. اگر این محصولات را به درستی سازماندهی نکنیم، مشتری به محض ورود به فروشگاه شما دچار سردرگمی می شود و نمی داند از کدام قسمت می تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. یکی از راه های سازماندهی زمان چیدمان محصولات، قفسه بندی فروشگاه پوشاک است.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی مغازه قنادی

قفسه بندی فروشگاه پوشاک راه خوبی برای سازماندهی و نمایش محصولات است. قفسه بندی با چیدمان و طبقه بندی مناسب، توجیهی برای مشتریان فراهم می کند.

این فرآیند شامل تقسیم بندی محصولات به دسته های مختلف از جمله جنسیت، رنگ، فصل، سبک، جنسیت و اندازه است. قفسه بندی هوشمند می تواند به مشتریان کمک کند به راحتی محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند و تجربه خرید بهتری داشته باشند.

بهتر است قفسه بندی به گونه ای باشد که تمام محصولات برای مشتری دیده شود و بتواند تمام رنگ های محصولات را به راحتی ببیند. در قفسه بندی لباس فروشی می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و سبک فروشگاه لباس از انواع متریال مانند قفسه فلزی، چوبی، شیشه ای و … استفاده کنید. با قفسه بندی های اولیه طبق روش های جدید می توانید مشتریان زیادی را به مغازه خود جذب کنید.

نورپردازی فروشگاه پوشاک

یک فروشگاه خوب باید علاوه بر توجه به کیفیت خوب محصولات، به طراحی داخلی فروشگاه نیز توجه کند. امروزه بسیاری از فروشندگان متوجه شده اند که برای فروش بیشتر با وجود رقبای زیادی که در زمینه فروش لباس دارند، باید فضای داخلی مغازه خود را نیز به درستی و حرفه ای طراحی کنند.

توجه به نورپردازی فروشگاه پوشاک یکی از نکات مهم برای جذب مشتری است. اگر فروشگاه شما نورپردازی ایده آلی دارد، فضای مناسبی را برای نمایش و فروش محصولات فراهم می کند.

استفاده از نور به صورت هنری و استراتژیک می تواند تاثیر زیادی بر احساسات و ادراک مشتریان داشته باشد. در طراحی داخلی فروشگاه پوشاک، نورپردازی می تواند بر روی ویترین، داخل فروشگاه و یا حتی نقاط خاصی از فضا متمرکز شود.

با نورپردازی می توانید توجه مشتریان را به قسمت های مختلف مغازه جلب کنید. به عنوان مثال اگر برخی از لباس ها به فروش می رسد، می توانید آنها را در قفسه های جداگانه قرار دهید و نور آن قسمت را بیشتر و گاهی متفاوت از سایر قسمت ها طراحی کنید.

بیشتر بخوانید: قفسه بندی مغازه ابزار فروشی

برای فروشگاه لباس و نمایش محصولات خود می توانید از انواع نورپردازی های مدرن استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که نورپردازی باید به گونه ای باشد که رنگ و جنس محصولات به شکل واقعی دیده شود.

نمونه ای از طراحی داخلی یک فروشگاه لباس

در طراحی داخلی این فروشگاه از چوب، دیوارهای بژ روشن، فلز سبز و سفید استفاده شده است. در دکوراسیون داخلی این فروشگاه به مسائل زیست محیطی و معماری پایدار توجه زیادی شده است.

این روند از ورودی شروع می شود، جایی که مبلمان چوبی خاکستری به وضوح موضوع طبیعت را نشان می دهد. پس از آن یک قفسه طولانی وجود دارد که با گرافیک جنگل ها و طبیعت برجسته شده است.

پانل های چوبی شفافیت و گرما را ساطع می کنند و پرده ها و آینه های بژ با نور پنهان نور ملایمی را ساطع می کنند.

برای این فروشگاه توجه به طبیعت فقط یک شعار نیست. در فروشگاهی با معماری پایدار، هر فیبر به پایداری محیطی کمک می کند. مواد مطابق با دستورالعمل های قوی شرکت است. پلاستیک یک تابو است. در عوض، همه مواد از کشت پایدار و منطقه ای می آیند و می توانند بازیافت شوند.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی رستوران

قلب فروشگاه یک پانل سفید سفارشی است که زیر سقفی تیره معلق شده است. پیشخوان این فروشگاه به شکل مکعبی از خاک رس ساخته شده است که گفته می شود لایه های آن از مناطق مختلفی سرچشمه می گیرد.

دکوراسیون فروشگاه پوشاک با رنگ خنثی

مزون فروش لباس با رنگ خاکستری را در این نمونه تصویر مشاهده می کنید. برای طراحی داخلی این مزون سبکی مدرن انتخاب شده است. حتی فضای داخلی آن بسیار منظم و ساده است.

یک قفسه مدرن و شیک با ارتفاع بالا در فروشگاه دیده می شود. این قفسه به عنوان نوعی پارتیشن برای جداسازی قسمتی از فروشگاه طراحی شده است. نورپردازی مناسبی که برای این قفسه استفاده شده است فضای فروشگاه را از یکنواختی خارج کرده است.

یک اتاق پرو برای مردان و زنان در مقابل محل فروش در طبقه اول طراحی شده است. در مرکز فروشگاه پله های چوبی وجود دارد که مشتریان را به طبقه بالا می برد و آنها می توانند سایر محصولات فروشگاه را در طبقه بالا ببینند.

تجهیزات فروشگاه و چیدمان آنها ابتدایی است و جلوه خوبی در فروشگاه ایجاد می کند. مکعب های ساده و کمدها و قفسه های عالی یادآور یک محصول خاص و یک گالری برجسته است. معماری و طراحی داخلی به گونه ای است که باعث می شود محصولات بهتر دیده شوند.

دو مبل با رنگ های خنثی و مینیمال در کنار صندوق برای استراحت مشتری قرار داده شده است. تا زمانی که جمعیت زیادی در فروشگاه وجود داشت و فروشگاه شلوغ بود، مشتریان می توانستند کمی استراحت کنند و خرید بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت

خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکور فروشگاه پوشاک، ویترین مغازه پوشاک و دکوراسیون مغازه پوشاک, طراحی مغازه پوشاک، طراحی دکور مغازه پوشاک و دکور مغازه پوشاک…..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، ویترین مغازه پوشاک، دکوراسیون مغازه پوشاک و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 09121641842– 02188559485

دفتر کارخانه کرج

  • کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
  • 02634484956 –  09121641842
  • واتساپ : 09333695121
برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *