ما در این مطلب به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کیف و کفش خواهیم پرداخت. برای انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مثل: طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه، پوشاک، فروشگاهی، دکور فروشگاه و طراحی مغازه و ویترین، دکوراسیون داخلی و ….. می توانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کیف و کفش
امروزه طراحی داخلی و اجرای فروشگاه های مختلف از جمله کفش، لباس اهمیت زیادی دارد. زیرا یکی از دلایلی که افراد به قصد خرید به فروشگاه شما مراجعه می کنند جذب دکور فروشگاه و محصولات آن است. شما با دکوراسیونی زیبا چیزی فراتر از یک محصول باکیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار داده اید و این حس و لذت خرید بسیار عالی است.
پس از آن از دکوراسیون مغازه خود غافل نشوید زیرا یک مزیت اضافی برای شما محسوب می شود. در این متن علاوه بر تصاویری که الهام بخش شماست، نکاتی را نیز در اختیار شما قرار می دهیم تا در مورد طراحی داخلی فروشگاه کفش خود تصمیم بهتری بگیرید.
اولین چیزی که مشتریان را جذب می کند، ویترین است. ویترین فروشگاه را با عناصر جذاب به گونه ای طراحی کنید که مردم را متوقف کند. همچنین چیدمان کفش ها باید به گونه ای باشد که نوع کفش های فروشگاه را نشان دهد. با نورپردازی هم می توان رنگ کفش را به راحتی تشخیص داد. نکته دیگری که در طراحی مغازه خود باید به آن توجه کنید استفاده از آینه و نیمکت یا صندلی است.
بهترین دکوراسیون مغازه کیف و کفش
طراحی ویترین فروشگاه کفش یکی از مهم ترین جنبه های فرآیند طراحی داخلی و چیدمان یک فروشگاه کفش است. ظاهر ویترین شما در این امر نقش بسزایی دارد و بنابراین باید اقدامات جدی انجام دهید. ظاهر فروشگاه اولین و مهم ترین نقش را در جلب توجه و دعوت شما به داخل دارد.
نمای بیرونی فروشگاه، محوطه ورودی و تابلوی ورودی بخشی از تصویر بیرونی است. بنابراین، همه این موارد باید به عنوان یک چیز به زیبایی طراحی شوند. صاحبان فروشگاه ها همیشه سعی می کنند طولانی ترین ویترین را در دیوار بیرونی فروشگاه داشته باشند.در حالت اول، صفحه نمایش یک جعبه شیشه ای است که دید در هر بخش را کنترل می کند.
تصاویر و برند شما عناصری هستند که مردم را به فروشگاه شما می آورند. ظاهر نمایشگر در این مورد نقش مهمی دارد. بنابراین، باید اقدامات لازم را انجام دهید، تا حد امکان مراقب باشید. باید بدانید که کسب و کار شما تعداد افرادی است که وارد فروشگاه شده اند. حتی با افزایش 5 درصدی ترافیک، شما سود کرده اید.
در سال های اخیر طراحان ویترین به سبک متوسط یا نیمه باز روی آورده اند. بنابراین در تعریف مرز دیوار بیرونی فروشگاه به عنوان یک ویترین بسته، نگاهی اجمالی به داخل ارائه می دهد. در مدل ویترین بستگی به امکان تعامل مخاطب با فضای داخلی فروشگاه وجود دارد. ویترین شیشه ای است و به اندازه ای بزرگ است که کفش ها را به نمایش بگذارد. شیشه بین قسمت های فروشگاه و چشم بیننده قرار می گیرد.
طراحی فضای ذخیره مغازه کیف و کفش
فروشگاه کفش به صورت جداگانه در زیرزمین و طبقه بالا یا پشت فروشگاه قرار دارد. بنابراین باید دسترسی به آن آسان باشد. بعضی اوقات به دلیل کمبود جا می توان انبار را به دو صورت طراحی کرد: پشت فروشگاه می توان از فضا به نحو احسن استفاده کرد. چون قفسه های داخل نمایشگر کفش از زمین جدا شده است.به خاطر همین می توان این قطعه را با مکان هایی برای خواب و درهایی برای نگهداری کفش ها طراحی کرد. اما اگر بیرون یا پشت پیشخوان است، می توانید از سبک دیوار بیرونی فروشگاه استفاده کنید. با نصب جاکفشی داخلی روی دیوار فروشگاه، نکات منفی را به مثبت تبدیل کنید. در این صورت تنها با تعویض چند مورد می توانید فروشگاه کفش بهتری داشته باشید.
دیزاین قفسه های نمایش کیف و کفش
قفسه های داخلی یک فروشگاه کفش نیز ویترین دیگری است. بنابراین این قفسه ها به اندازه چیدمان و تزئین کفش های داخل ویترین اهمیت دارند. بنابراین بهتر است از قسمت بالا و پایین برد ناظر کمتر استفاده شود. چون باعث کم شدن توجه و اهمیت و امکان فروش کفش می شود. نوع چیدمان کفش در این قسمت نیز به ساختار داخلی طرح بستگی دارد. بعضی اوقات کیفیت کفش های مردانه یا زنانه طراحی داخلی و چیدمان یک فروشگاه کفش را اعمال می کند. فروشگاه کفش شما بر اساس طبقه بندی محصولات به دسته های C، B، A طبقه بندی می شود. بهتر است از قرار دادن کفش نزدیک به کف یا سقف پرهیز کنید. این نکات به دلیل عدم دید مناسب، مشاهده جزئیات و کیفیت محصول را برای مصرف کننده دشوار می کند.
تعیین مسیر تردد مشتریان در فروشگاه کفش
وجود سفارشات در واحد تامین و فروش بسیار مهم است. سفر مشتری به داخل فروشگاه تحت تاثیر مجموعه محصولات و اقلام مشابه در کنار هم، اما در بخش های مختلف است. پیش بینی یک مسیر منظم با راهنمایی مشتری از اول فروشگاه تا صندوق یکی از موارد مهم در طراحی مجموعه های چند منظوره است. به طور معمول، بخش بندی مسیرهای مشتری به صورت شعاعی یا خطی غیرمتمرکز است. در بوتیک هایی که همزمان لباس، کیف و کفش عرضه می کنند، باید به موارد زیر توجه کنید:
• عرض عبور صحیح
• نمای باز از بخش های مختلف
• کاهش بار ترافیک مشتری و مدیریت ترافیک
خدمات دکوراسیون پایا: طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، دکور فروشگاه لوازم آرایشی، ویترین مغازه قنادی و دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی, طراحی مغازه لوازم آرایشی، طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی، دکور مغازه لوازم آرایشی و ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و اجرای دکور مغازه لوازم آرایشی…..
جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: دکوراسیون داخلی مغازه، پوشاک، فروشگاهی، ویترین مغازه لوازم آرایشی، ایده دکور مغازه لوازم آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.
همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.
شماره های تماس:
دفتر طراحی
- تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
- 09121641842– 02188559485
دفتر کارخانه کرج
- کرج – خیابان شهید بهشتی – جنب پل حصارک
- 02634484956 – 09121641842
- واتساپ : 09333695121